فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
کاربرد تشک بادی صندلی عقب ماشین چیست؟

کاربرد تشک بادی صندلی عقب ماشین چیست؟

 تشک بادی صندلی عقب ماشین و کاربرد های آن

تشک بادی صندلی عقب ماشین یکی از محصولات بادی پرفروش و کاربردی است که در مسافرت برای استراحت و خوابیدن در خودرو کاملا مناسب است و برای تمامی اعضای خانواده بخصوص کودکان قابلیت استفاده را دارد.

تشک های بادی ماشین با حجم کم و وزن سبک تولید شده که به راحتی قابلیت جا به جایی را دارد و فضای کمی را اشغال میکند. این محصول در سالهای اخیر مشتریان زیادی را در سراسر کشور ها جذب نموده و بسیار کاربردی و مفید است.

تشک بادی صندلی عقب ماشین

 تعمیرات تشک بادی صندلی عقب ماشین 

چنانچه تشک بادی ماشین از هر قسمتی به علت برخورد با اشیاء تیز و برنده سوراخ شد نگران نباشید و به سادگی با چسب تعمیرات و وصله مخصوص پنچر گیری میتوانید آن قسمت را تعمیر کنید و دوباره استفاده کنید.

رنگ های تشک بادی صندلی عقب ماشین

رنگ های اصلی تشک بادی صندلی عقب ماشین شامل رنگ مشکی و طوسی و کرم میشود که در دسته پرفروش ترین ها قرار میگیرد.

آیا از تشک بادی صندلی عقب برای خودرو های شاسی بلند میتوان استفاده کرد؟

از تشک بادی ماشین میتوانید بر روی صندلی عقب ماشین های شاسی بلند نیز استفاده کنید چرا که طراحی این تشک برای تمامی خودرو ها قابلیت استفاده را دارد. به علت بادی بودن این محصول به راحتی میتوانید در انواع خودرو استفاده کنید. جهت هرگونه سوال و خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین با همکاران ما در این سایت تماس بگیرید.

استفاده تشک بادی ماشین برای خودرو ها

طراحی و ساخت هوشمندانه تشک بادی صندلی عقب ماشین اینتکس و نیز نصب آسان آن در انواع خودروهای ایرانی و خارجی این محصول را به پرفروش ترین تشک بادی مسافرتی تبدیل نموده و مورد توجه بسیاری از افرااد قرار گرفته است. ابعاد تشک بادی به عرض 90 سانتیمتر و طول 140 سانتیمتر با ارتفاع 17 سانتیمتر است که با باد کردن در تمامی خودرو های مختلف قابلیت نصب را دارد. 

نصب تشک بادی صندلی عقب ماشین

 برای اینکه تمامی قسمت های مختلف بدنه تشک بادی صندلی عقب ماشین باد شود و بر روی صندلی ها قرار بگیرد باید از پمپ باد استفاده کرد که در بسته بندی محصول موجود است. بدنه پی وی سی و رویه مخملی ضد تعریق تشک بادی صندلی عقب ماشین باعث میشود که به راحتی نصب شود و قابلیت حمل و نقل باشد. در بسته بندی تشک بادی یک عدد پمپ باد فندکی با قابلیت پر و خالی کردن وجود دارد که به سادگی و در زمان کمی تشک را باد میکند. دو عدد بالش بادی و ساک حمل و چسب تعمیرات در بسته بندی این محصول قرار دارد.

تشک بادی صندلی عقب ماشین 

شستشو قسمت های تشک بادی صندلی عقب ماشین

بدنه تشک بادی صندلی عقب ماشین به گونه ای طراحی شده که قابلیت شستشو را دارد و حتی از تشک بادی میتوانید بر روی آب از آن استفاده کنید و برای آفتاب گرفتن از آن بهره ببرید.

خرید این محصول از طریق سایت به صورت آنلاین انجام میشود و یا به صورت تلفنی با همکاران ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

مقالات مرتبط