فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
نحوه راه اندازی و استفاده از پمپ بادی خانگی

نحوه راه اندازی و استفاده از پمپ بادی خانگی

پمپ باد خانگی

شما می توانید از هر نوع پمپ بادی که خوشتان بیاید در خانه خود هم استفاده کنید! اصطلاحا همه ی این پمپ باد ها نیاز شما را برطرف می کنند و شما مشکلی در این زمینه نخواهید داشت! شما فرض کنید که یک اسباب بازی بادی برای فرزند دلبندتان خریداری کرده اید، مهم ترین نکته در مورد این اسباب بازی ها، باد موجود در آن هاست!

شما برای این که این اسباب بازی ها را باد کنید، می توانید از یک پمپ باد گران قیمت یا یک پمپ باد ساده و دستی استفاده کنید هر دو مورد کار شما را راه می اندازند اما مدت زمان باد شدن دستگاه و قیمت آن ها بسیار متفاوت است.در حال حاضر انواع پمپ باد در بازار موجود است که میتواند اینکار را انجام دهد. اما چندین نکته در خصوص پمپ باد خانگی بسیار حائز اهمیت میباشد که عبارتند از:

۱-پمپ باد خانگی نباید دارای صدای زیادی باشد که برای اعضای خانواده مزاحمت ایجاد کند.

۲-پمپ باد خانگی نباید وزن زیادی داشته باشد تا بتوان به راحتی جابه جا شود.

۳-پمپ باد خانگی بهتر است بدون روغن باشد تا اگر چپه شد ، روغن از داخل موتور به بیرون نریزد و فرش و سایر وسایل منزل را کثیف نکند.همچنین تویض روغن پمپ باد روغنی ، مقداری نیاز به تخصص دارد که برای اهل خانه دشوار خواهد بود. همچنین اگر تعویض روغن دوره ای را فراموش کنید، پمپ باد خواهد سوخت.

۴-پمپ باد خانگی باید دارای استاندارد باشد تا خطری برای اعضای خانواده بوجود نیاید.

قبل از خرید هر نوع پمپ باد خانگی حتما به این موارد دقت داشته باشید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

کاربرد پمپ باد

شما باید بر اساس نیازتان به انتخاب یک پمپ باد بپردازید، همانطور که بالاتر مثال زدیم، شما برای باد کردن یک اسباب بازی بادی نیازی نیست که حتما از یک پمپ باد گران قیمت اتوماتیک استفاده کنید اما برای باد کردن یک تشک بادی نمی توانید از پمپ باد دستی استفاده کنید چرا که این نوع پمپ های ساده و دستی توان و انرژی لازم برای باد کردن تشک بادی را ندارند! پس با توجه به نیازتان در هنگام خرید یکی از انواع پمپ باد که مناسب شما است را انتخاب و خریداری کنید.

کاربرد پمپ باد دستی

یکی از کاربردهای این پمپ باد برای استفاده خانگی می باشد. فرض کنید شما یک قایق بادی خریداری کرده اید! برای باد کردن یک قایق بادی نمی توانید همان پمپ باد دستی را انتخاب کنید که برای باد کردن یک اسباب بازی بادی مناسب است! شما به پمپی نیاز دارید که توان چند برابری داشته باشد. اگر این کار را انجام ندهید، احتمالا با اتلاف وقت زیاد در این زمینه روبرو خواهید شد. محصولی که مناسب کار شما نباشد به علت نداشتن توان لازم، وقت بیشتری را از شما خواهد گرفت.

مقالات مرتبط