فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
راهنمای خرید استخر بادی اینتکس

راهنمای خرید استخر بادی اینتکس

خرید استخر بادی اینتکس

استخر بادی کودک و بزرگسال با اندازه های بزرگ و کوچک و ارتفاع زیاد و عمق کم تولید میشوند و هر کدام از انواع استخر بادی دارای اشکال مختلفی هستند و نسبت به اندازه هایی که تولید میشوند مورد استفاده قرار میگیرند . انواع استخر های بادی با حجم کم و وزن بسته بندی کوچک تولید میشوند که به راحتی قابلیت جا به جایی را داشته باشند . برای خرید استخر بادی بهتر است که به نمایندگی استخر بادی سایت اینتکس شو مراجعه کنید و تمامی محصولات را به قیمت شرکتی تهیه نمایید .

تولید کننده استخر بادی

شرکت اینتکس و تولید کننده استخر های بادی کمپانی بزرگ اینتکس با طراحی آمریکایی و تولید در کشور چین تمامی محصولات را با دقت بالا و کیفیت بسیار بالا طراحی و تولید میکند و در تمامی کشور های جهان فروش بسیار بالا و طرفداران بسیاری دارد . استخر بادی در اشکال مستطیل ، دایره ، بیضی ، شش ضلعی ، مربع ، و طرح های استخر های بادی سرسره دار با آب پاش و عروسک های بادی با ارتفاع زیاد و ارتفاع کم تولید میشوند .

مصارف استخر بادی

انواع استخر بادی جهت آب بازی و شنای کودکان و بزرگسالان در اندازه های متنوع تولید میشوند و بهترین سرگرمی برای افراد خانواده در فصل گرم تابستان است . بسیاری از افراد جوان و مسن و نیز کودکان طبق دستور پزشک نیاز به آب درمانی دارند که به راحتی میتوانند از استخر های بادی بهره ببرند و در منزل شخصی به راحتی استفاده کنند .

استخر بادی اینتکس

طریقه نصب صحیح استخر بادی

برای نصب صحیح استخر بادی به چند نکته توجه کنید ، اول اینکه در جایی که استخر بادی را نصب میکنید حتما کاملا تمیز و آری از هر گونه اشیاء تیز و برنده باشد ،  یک زیر انداز فومی یا فوم تاتامی و یا موکت پهن کنید و سپس استخر را بر روی آن باد کنید ، با پهن کردن زیر انداز استخر در برابر اشیاء تیز و سنگ ریزه ها در امان خواهد بود .

باد کردن صحیح استخر بادی

برای باد کردن استخر بادی حتما از پمپ های باد برقی اینتکس استفاده کنید چرا که به انداز ه استاندارد بدنه استخر را باد میکند و صدمه ای به استخر وارد نمیشود . چنانچه قصد باد کردن بدنه استخر را با پمپ های باد دستی داشتید توجه کنید که با اندازه استاندارد محصول را باد کنید و بدنه استخر را بیش از حد سفت و پرباد نکنید چرا که باعث میشود که درزها ی استخر باز شود و صدمه ببیند .

استفاده استخر بادی برای افراد بیمار

استخر بادی با فضایی که دارد بهترین گزینه برای استفاده افرادی که نیاز به آب درمانی دارند میباشد که با کمترین هزینه و نصب سریع استخر میتوانند از آن بهره ببرند . بسیاری از افراد برای آب درمانی نیاز به یک فضای مناسب دارند که در منزل قابلیت نصب و اجرا را داشته باشد ., ما به شما انواع استخر بادی اینتکس را پیشنهاد میکنید .

پر آب شدن استخر و احتمال سوراخ شدن استخر بادی

توجه داشته باشید که استخر بادی پس از پر آب شدن بسیار سنگین میشود و چنانچه در قسمت زیر استخر اشیاء تیز و برنده ای باشد احتمال سوراخ شدن و پاره شدن استخر وجود دارد ، به همین دلیل حتما در قسمت زیر استخر از فوم تاتامی و یا موکت استفاده کنید و یا بر روی چمن نصب کنید که از سوراخ شدن استخر جلوگیری شود .

استخر بادی

 

 فروش استخر بادی در نمایندگی اینتکس

استخر بادی در نمایندگی اینتکس فروشگاه اینترنتی اینتکس شو به قیمت شرکتی خرید و فروش میشود و خریداران محترم میتوانند تمامی نمونه های جدید و قدیمی را در قسمت استخر بادی مشاهده نمایند . همکاران ما آماده هرگونه خدمات پس از فروش و نیز راهنمایی و مشاوره رایگان هستند . توجه داشته باشید که تمامی استخر های بادی در این مرکز فروش محصولات بادی با کیفیت اصلی عرضه میشوند . برای خرید استخر بادی تمامی نمونه های استخر اینتکس را مشاهده کنید .

مقالات مرتبط