فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
تشک بادی چیست ؟ + کاربردهای تشک بادی

تشک بادی چیست ؟ + کاربردهای تشک بادی

تشک بادی چیست؟ در ابتدا بهتر است با تشک بادی و مزیت های آن اشنا شوید. تشک بادی در واقع یک تسک سبک و قابل حمل می باشد که کاربرد های گوناگونی هم به همراه دارد. تشک های بادی ساخته شده از متریال های پارچه و پلاستیک هاییورتان تهیه شده است که قابلیت این را دارند تا به راحتی باد شوند.

تشک بادی چیست؟

این نوع تشک ها عموما همراه با یک پمپ داخلی هستند که به صورت اتوماتیک پر و خالی می شوند. این نوع تشک های بادی، در ابعاد و سایز های متنوعی در ابزار وجود دارند و شما می توانید به دلخواه، سایز آن را انتخاب کنید. این نوع تشک ها بسیار نرم و سبک طراحی شده اند و هیچ گونه آسیبی را به ستون های فقرات شما وارد نمی کنند.

جنس تشک بادی چیست؟

جنس این تشک ها، به صورت پی وی سی است که با یک روکش مخملی پوشیده شده است و به طور ضد تعریق می باشد. از تشک های بادی هم در فضای برونی و هم در فضاهای داخلی می توان استفاده کرد. امروزه در بازار ها، تشک های بادی از رنگ بندی های متنوع و بسیاری برخوردار هستند که پرکاربرد ترین آن ها کرمی، مشکی، سرمه ای و سفید می باشد.

 معمولا برخی از تشک بادی ها از پمپ بادی برخوردار نیستند و باید برای پر و خالی کردن آن از پمپ باد های جدا استفاده شوند. اما برخی دیگر از آن ها از پمپ های برقی و پدالی برخوردار هستند که در داخل تشک ها قرار دارند. این نوع تشک ها هم مانند تشک های دیگر، هم به صورت تک نفره و هم به صورت دو نفره و هم به صورت یک و نیم نفره در بازار ها وجود دارند.

مزایا و معایب

این نوع تشک ها از مزیت و معایب هایی برخوردار هستند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم داشت.  در رابطه با مزیت آن ها باید گفت که، تشک های بادی همانند دیگرز تشک ها از تنوع بالایی برخوردار هستند. علاوه بر این مورد، باید گفت که کم حجک بودن و قابلیت جا هب جایی آن از مزیت های مهم محصول به حساب می آید.

طبی بودن

تشک های بادی به صورت طبی ساخته شده اند و هیچ آسیبی به کمر شما وارد نمی کند و کاملا به صورت استاندارد طراحی شده اند. یکی دیگر از مزیت های این محصول این است که، با توجه به نظرات خود می توانید ارتفاع آن را کم و یا زیاد کنید.

تمیز شدن آسان

در مواقع لک و یا کثیفی می توانید به راحتی آن را پاکسازی کنید و یا حتی آن را بشویید.  یکی دیگر از مزیت های مهم تشک های بادی این است که ، از آن می توان در استخر ها هم استفاده کرد و به دلیل سبک بودن به راحتی روی آب هم استفاده می شود.

دارای بالشت های بادی

این تشک ها، از یک ویژگی خوبی هم که برخوردار هستند این ات که دارای بالش های بادی هم هستند و در زمان نبودن بالش های دیگر می توانید از آن ها هم استفاده کنید.

در رابطه با معایب تشک های بادی هم می توان گفت که، این نوع تشک ها علاوه بر این که مزیت هایی را در بر دارند، از ویژگی هایی هم برخوردار هستند که در ادامه گفته خواهد شد.

امکان پارگی و سوراخ شدن تشک

 یکی از بارز ترین مشکلاتی شامل معایب این محصول به حساب می آید، پاره شدن و یا سوراخ شدن آن است. این محصول بادی، باید دور از اشیاه های برنده و تیز قرار بگیرد تا موجب سوراخ شدن تشک نشود.

کاربرد تشک های بادی

تشک های بادی همان طور که در قسمت فوق گفته شد، بسیار سبک و کم وزن هستند. در داخل این تشک ها، به جای پشم و الیاف، از باد پر شده است و به راحتی قابل حمل می باشد. این نوع محصول از کاربرد های بسیاری برخوردار است که یکی از آن ها استفاده کردن آن در استخر ها و مکان های تفریحی می باشد.

حتی در مسافرت هم می توانید به جای تشک های پشمی و غیره از این تشک های کم جا و مناسب استفاده کنید، و آن را به راحتی در مکان های دلخواه جمع  و باز کنید. البته این تشک برای اشخاصی که دارای فرزند کوچک هستند هم بسیار پر کاربرد است.

مقالات مرتبط