فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
استخر ویلایی متحرک چیست؟ چه کاربردی دارد؟

استخر ویلایی متحرک چیست؟ چه کاربردی دارد؟

استخر ویلایی متحرک به استخری گفته می‌شود که به راحتی قابل جا به جایی می‌باشد. همان طور که می‌دانید، امروزه افراد بسیاری هستند که، برای تفریح نیاز به شنا و آب تنی دارند که از استخر‌های ویلایی استفاده می‌کنند.

استخرهایی ویلایی اگر مشاهده کرده باشید؛ جریان ندارند و به صورت راکد هستند و به راحتی عمیق آن‌ها را می‌توانید مشخص کنید. امروزه این استخر‌ها را با نام‌های استخر‌های پیش ساخته و متحرک می‌شناسند. اصولا این استخر‌ها به صورت مدرن و جدیدی طراحی می‌شوند و از امنکانات و ویژگی‌های متعددی برخوردار هستند و توانستند یکی از بهترین جایگزین‌ها برای استخر‌های بتنی و سیمانی باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا شما عزیزان را با این محصول مهم و کاربردی بیشتر آشنا کنیم.

استخر ویلایی متحرک چیست؟

این نوع استخر‌ها، همان طور که مشخص است، از قبل طراحی شده اند و تنها شما با خریداری آن‌ها می‌توانید، آن‌ها را راه اندازی کنید و به هیچ گونه مصالحی احتیاج ندارید. استخر‌های ویلایی متحرک از سازه و فریم‌هایی برخوردار هستند که به تکیه گاهی دیگر احتیاج نمی باشد. استخر‌های ویلایی متحرک یا همان پیش ساخته، در ابعاد‌هایی مختلفی ساخته می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به فضای ویلای خود استخر متحرک مورد نیاز را در هر سایز و ابعادی خریداری کنید.

این استخر‌های پیش ساخته در شکل‌های، مربعی، مستطیلی، گرد و بیضی تولید شده اند و  هر کدام از آن‌ها جلوه‌های خاصی را به مکان شما می‌بخشد. سایز کوچک استخر ویلایی متحرک تقریبا معادل 2 متر می‌باشد و بزرگترین سایز آن معادل 10 متر است.

یکی از مهم ترین کاربردی که این استخر‌ها از آن برخوردار هستند، پرتابل بودن آن می‌باشد. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا در مواقعی که نیاز به آن ندارید؛ استخر را به ابعاد کوچکتری در بیاورید.

ویژگی استخر ویلایی متحرک

استخر‌های پیش ساخته یا همان متحرک، از ویژگی‌هایی برخوردار هستند که در این قسمت مقاله به صورت اختصار گفته خواهد شد.

یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که این دسته از استخر‌ها از آن برخوردار هستند، مقاومت و کیفیت بالای آن می‌باشد.

استخر‌های متحرک ویلایی، طوری طراحی شده اند که بتوانند در برابر نور خورشید مقاوم باشند و دچار پوسیدگی نشوند.

این دسته از استخر‌ها نیاز به کاشی کاری و سرامیک کاری ندارند .

لایه بندی این استخر‌ها به صورته ده لایه رزین و یک لایه ژلکوتی که مختص استخر‌هاست طراحی شده است.

مقاومت بدنه استخر یکی از بارز ترین ویژگی‌های آن محسوب می‌شود که در برابر تغییرات دمای جوی از منفی پنجاه درجه سانتی گراد تا مثبت پنجاه درجه سانتی گراد می‌باشد.

یکی دیگر از ویژگی و مزیت استفاده از این استخرها این است که، در برابر کلر نمک بسیار مقاوم می‌باشد.

مقرون به صرفه بودن استخر متحرک ویلایی هم جز یکی دیگر از ویژگی‌های مهم آن به حساب می‌آید

برخورداری از نصب توکار و روکار هم جز مهم ترین مزیت استخر‌های ویلایی متحرک می‌باشد که از امتیاز بالایی هم برخوردار است.

فرق استخر ویلایی متحرک با استخر بتنی

 این دو استخر با هم زمین تا آسمان تفاوت دارند. یکی از مهم ترین تفاوت‌های آن‌ها، متحرک بودن آن‌ها می‌باشد. مدل‌های بتنی به هیچ عنوان قابل حرکت نمی باشند و به صورت ثابت در یک جا باقی می‌مانند؛ در حالی که استخر‌های متحرک، به راحتی حمل و جا به جا می‌شوند و در مکان دلخواه شما مستقر می‌شوند.

قیمت استخر‌های ویلایی متحرک همان طور که می‌دانید، نسبت به مدل بتنی پایین هستند و با تمامی امکانات و ویژگی‌هایی که دارد بسیار مقرون به صرفه است. البته به صورت کاملا مجهز و مدرن  هم طراحی شده اند. برخی از این استخر‌های ویلایی متحرک دارای سقف‌هایی هم می‌باشند، که آن‌ها هم به صورت متحرک طراحی شده اند.

سقف این استخر‌ها معمولاا به صورت شیشه ای متحرک می‌باشد، که زیبایی آن را دو چندان می‌کند. علاوه بر آن از ورود گرد و غبار به داخل استخر جلوگیری می‌کند. این سقف‌ها به صورت برقی تهیه می‌شوند و در مواقع دلخواه می‌توانید آن را هم باز کنید.

جمع بندی

در این مقاله از سایت اینتکس شو که یکی از فروشگاه‌های معتبر برند اینتکس است. موارد مهمی از جمله اینکه استخر ویلایی متحرک چیست و کاربردها و ویژگی‌های آن پرداخته ایم. شما عزیزان می‌توانید جهت خرید محصولات برند اینتکس به فروشگاه ما در سایت اینتکس شو مراجعه کنید. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما عزیزان کمال تشکر را داریم.

 

مقالات مرتبط