فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
%
پمپ باد برقی محصولات بادی اینتکس و بست وی

پمپ باد برقی محصولات بادی اینتکس و بست وی

650,000
650,000 تومان

کد محصول: 63036

%
پمپ باد برقی اینتکس

پمپ باد برقی اینتکس

1,350,000
1,350,000 تومان

کد محصول: intex 66640

%
پمپ باد فندکی اینتکس

پمپ باد فندکی اینتکس

1,100,000
1,100,000 تومان

کد محصول: intex 66636

%
پمپ باد برقی و فندکی اینتکس

پمپ باد برقی و فندکی اینتکس

1,500,000
1,500,000 تومان

کد محصول: intex 66634

%
پمپ باد برقی پرفشار اینتکس

پمپ باد برقی پرفشار اینتکس

0
0 تومان

کد محصول: intex 66624

%
پمپ باد برقی و شارژی اینتکس

پمپ باد برقی و شارژی اینتکس

0
0 تومان

کد محصول: intex 66622

%
پمپ باد باطری خور اینتکس

پمپ باد باطری خور اینتکس

0
0 تومان

کد محصول: intex 68639

%
پمپ باد برقی و فندکی قوی اینتکس

پمپ باد برقی و فندکی قوی اینتکس

0
0 تومان

کد محصول: intex 68609

%
پمپ باد برقی چکشی پرتوان

پمپ باد برقی چکشی پرتوان

0
0 تومان

کد محصول: intex 56628

پمپ باد برقی

خرید و فروش پمپ باد برقی

پمپ باد برقی اینتکس دو کاره میباشد و برای پر و خالی کردن محصولات بادی شرکت اینتکس به کار میرود , دارای سه سری یا نازل برای پر و خالی کردن محصولات بادی با سوپاپ های مختلف پیچی و پستونکی میباشد که سرعت باد کردن را چند برابر میکند . محصولاتی مانند : تشک بادی , استخر بادی , تخت بادی , استخر پیش ساخته ایزی ست , کاناپه بادی تخت خواب شو , مبل بادی , قایق بادی , چادر بادی کودک , جکوزی بادی , قلعه بادی , جامپینگ بادی , وان بادی را در کمترین زمان میتوانید با انواع پمپ باد برقی اینتکس دو کاره با قدرت بالا  پر باد و یا وکیوم کنید . انواع پمپ های باد برقی فندکی , شارژی و باطری خور پر توان که در شرکت آمریکایی اینتکس تولید میشوند کاملا با استاندارد های محصولات بادی ساخته شده اند و در زمان استفاده از پمپ محصول هیچ گونه صدمه ای نمیبیند .  تمامی پمپ هایی که در مورد آنها توضیح میدهیم همگی از حجم کم و وزن سبکی برخوردار هستند و با قیمت نمایندگی اینتکس در فروشگاه مرکزی به فروش میرسند .

انواع پمپ باد برقی اینتکس :

پمپ باد برقی فندکی اینتکس :

پمپ باد برقی فندکی 4 کاره است و عمل پر و خالی کردن محصولات را انجام میدهد و برای روشن شدن نیاز به برق 220 ولت یا فندکی خودرو دارد . قیمت ارزان و کارایی زیاد و استفاده در مکان هایی که برقی وجود ندارد از ویژگی های این پمپ باد به شمار میرود . پمپ باد اینتکس در سه مدل چکشی پر قدرت و حلزونی پرتوان و معمولی تولید میشوند .

پمپ باد شارژی اینتکس :

پمپ بادی شارژی شرکت اینتکس چهار کاره هستند و به وسیله برق 220 ولت یا برق 12 ولت فندکی خودرو شارژ میشوند و عمل پر و خالی شدن محصول را نیز انجام میدهد . در مکان هایی که برق وجود ندارد بسیار کاربرد دارد . مدل های پرتوان و قدرتی پمپ های شارژی مناسب لوازم بادی بزرگ به خصوص قایق بادی اینتکس است .

پمپ باد فندکی اینتکس :

پمپ باد فندکی شرکت اینتکس دو کاره میباشد و عمل پر و خالی کردن را انجام میدهد , با برق 12 ولت ماشین کار میکند و در مکان هایی که برق وجود ندارد میتوان از این پمپ استفاده کرد .

پمپ باد برقی شارژی :

پمپ باد برقی شارژی شرکت اینتکس مخصوص قایق بادی و تشک بادی و استخربادی با قدرت بالا تولید شده و 4 کاره است . عمل پر و خالی کردن محصولات بادی و روشن شدن به وسیله برق 220 ولت و نگه داشتن شارژ داخلی از طریق برق از ویژگی های این پمپ باد قوی intex است .

پمپ باد باطری خور اینتکس :

پمپ باد باطری خور شرکت اینتکس دو کاره است و عمل پر و خالی کردن محصولات بادی را انجام میدهد . این پمپ باد اینتکس به وسیله 4 عدد باطری قلمی روشن و خاموش میشود و از در مکان هایی که برق وجود ندارد بسیار کاربردی است .