فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
%
تشک صندلی عقب ماشین

تشک صندلی عقب ماشین

1,500,000
1,500,000 تومان

کد محصول: intex 66699

%
تشک بادی صندلی عقب ماشین جک s5 ، s3

تشک بادی صندلی عقب ماشین جک s5 ، s3

1,500,000
1,500,000 تومان

کد محصول: intex 66696

%
تشک بادی صندلی عقب ماشین 405

تشک بادی صندلی عقب ماشین 405

1,300,000
1,300,000 تومان

کد محصول: intex 666101

%
تشک بادی کاربد car bed

تشک بادی کاربد car bed

1,500,000
1,500,000 تومان

کد محصول: 66118 car bed

%
تشک بادی صندوق شاسی بلند و صندلی عقب ماشین

تشک بادی صندوق شاسی بلند و صندلی عقب ماشین

2,200,000
2,200,000 تومان

کد محصول: intex 66680

%
تشک بادی شاسی بلند ویژه صندوق عقب و صندلی عقب ماشین

تشک بادی شاسی بلند ویژه صندوق عقب و صندلی عقب ماشین

2,200,000
2,200,000 تومان

کد محصول: intex 66681

%
تشک بادی صندوق ماشین شاسی بلند برزنتی

تشک بادی صندوق ماشین شاسی بلند برزنتی

2,650,000
2,650,000 تومان

کد محصول: intex 66682

%
تشک بادی صندلی عقب ماشین اسپورتیج

تشک بادی صندلی عقب ماشین اسپورتیج

1,300,000
1,300,000 تومان

کد محصول: intex 66695

%
تشک بادی صندلی عقب ماشین تویوتا

تشک بادی صندلی عقب ماشین تویوتا

1,300,000
1,300,000 تومان

کد محصول: intex 66694

%
تشک بادی صندلی عقب ماشین ال L90

تشک بادی صندلی عقب ماشین ال L90

1,300,000
1,300,000 تومان

کد محصول: intex 66696

%
تشک بادی ماشین

تشک بادی ماشین

1,300,000
1,300,000 تومان

کد محصول: intex 66687

%
تشک بادی صندلی عقب سمند

تشک بادی صندلی عقب سمند

1,300,000
1,300,000 تومان

کد محصول: intex 66100

%
تشک بادی صندلی عقب ماشین

تشک بادی صندلی عقب ماشین

1,300,000
1,300,000 تومان

کد محصول: intex 66698

%
تشک بادی صندلی عقب خودرو

تشک بادی صندلی عقب خودرو

1,300,000
1,300,000 تومان

کد محصول: intex 66686

%
تشک بادی خودرو

تشک بادی خودرو

1,300,000
1,300,000 تومان

کد محصول: intex 66692

%
تشک بادی صندلی عقب ماشین پژو 206

تشک بادی صندلی عقب ماشین پژو 206

1,250,000
1,250,000 تومان

کد محصول: intex 66688

%
تشک بادی صندلی عقب ماشین 206

تشک بادی صندلی عقب ماشین 206

1,300,000
1,300,000 تومان

کد محصول: intex 666100

%
تشک بادی صندلی عقب ماشین دنا

تشک بادی صندلی عقب ماشین دنا

1,300,000
1,300,000 تومان

کد محصول: intex 66697

تشک بادی صندلی عقب ماشین

خرید و فروش تشک بادی صندلی عقب ماشین

تشک بادی صندلی عقب ماشین بهترین تشک بادی مسافرتی خودرو با قیمت ارزان است که در نمایندگی تشک بادی ماشین در فروشگاه اینتکس شو خرید و فروش میشود . تشک بادی صندلی عقب ماشین با لوازم جانبی کامل که شامل دو عدد بالش بادی و پمپ باد فندکی با قابلیت پر و خالی کردن تشک و ساک حمل و نقل در این مرکز فروش محصولات اینتکس عرضه میشود . تشک صندلی عقب ماشین برای استراحت و خوابیدن کودکان و بزرگسالان و راننده در خودرو میباشد که با حجم کم و وزن بسیار سبک تولید شده که به راحتی قابلیت حمل و نقل را داشته باشد . برای نصب و راه اندازی این تشک بادی خودرو زمانی کمتر از 7 دقیقه نیاز است .

ویژگی تشک بادی صندلی عقب ماشین

تشک بادی صندلی عقب ماشین اینتکس با حجم بسیار کوچک و وزن بسته بندی سبک تولید شده که به راحتی در صندوق خودرو جای میگیرد و فضای کمی را اشغال میکند ، دارای لوازم جانبی فابریکی و اصلی شرکتی مانند پمپ باد فندکی دوکاره و دو عدد بالش بادی با رویه مخمل و ساک حمل و نقل میباشد ، فروش به قیمت مناسب و ارزان در نمایندگی اینتکس شو ، مناسب خوابیدن اعضای خانواده در هنگام مسافرت های طولانی است . مهم ترین ویژگی این تشک بادی ماشین مسطح کردن فرو رفتگی و بر آمدگی روی صندلی های عقب است که با نصب کردن این تشک سطح صندلی صاف شده و به راحتی میتوانید استراحت کنید .

قابلیت نصب تشک بادی صندلی عقب ماشین

تشک بادی صندلی عقب ماشین قابلیت استفاده برای ماشین هایی مانند: میتسوبیشی ,  پژو 407 , پژو 308 , پژو SD , آزرا , جنسیس , لندرکروز , پرادو , کمری ,اسپورتج , اپتیما , سراتو , پژو پارس , آریو , سمند سورن , رانا , تندر 90 , تویوتا یاریس و پریوس , اف جی کروز , راوفور , جی تی 86 , آریون , کرولا , سوزکی کیزاشی , فولوکس واگن , فورد , شورلت , لکسوس , نیسان , رانا , تندر 90 , ماتیز , جک , تویوتا یاریس و پریوس , اف جی کروز , راوفور , جی تی 86 , آریون , کرولا , سوزکی کیزاشی , فولوکس واگن , پرشیا , پژو آردی , پژو 206 , پژو 405 , هیوندای , لیفان , جک , مزدا , جنتو , پروتون , سوناتا , بنز , بی ام و , پانامرا , ام جی , آلفارومئو , مازاراتی , سوزوکی ویتارا , پیکاب , ماکسیما , مگان , پژو , پراید , سمند , اپل , بنز , تویوتا , ولوو , هوندا , جک s5 و s7 , جنسیس , هایما s5 , هایما s7 , پورشه , سانگ یونگ , سوبارو , سیتروئن , را دارد

سوالات متداول

جنس بدنه تشک بادی صندلی عقب ماشین از چیست ؟

جنس بدنه تشک های بادی ماشین از پی وی سی نرم و انعطاف پذیر با روکش مخمل ضد تعریق است که در داخل تشک نیز از تعدادی پل های پی وی سی ضخیم استفاده شده که به کمک باد کار همان فنر را انجام میدهد .

زمان باد شدن تشک بادی صندلی عقب ماشین چقدر است ؟

برای باد کردن تشک صندلی عقب ماشین به وسیله پمپ باد فندکی دو کاره که در بسته بندی موجود هست حدود 7 دقیقه نیاز است که تمامی قسمت های تشک و پایه و بالش ها باد شوند .

تشک بادی صندلی عقب ماشین امکان سوراخ شدن را دارد ؟

تشک بادی صندلی عقب ماشین به علت بادی بودن و بدنه پی وی سی نرم امکان سوراخ شدن را با برخورد اشیاء تیز و برنده ، باد کردن بیش از حد استاندارد ، وزن بیش از حد تعریف شده را دارد .

تشک بادی صندلی عقب ماشین قابلیت تعمیر را دارد ؟

در هنگام سوراخ شدن تشک بادی صندلی عقب ماشین میتوانید با چسب قطره اینتکس و وصله مخصوص قسمت آسیب دیده را ترمیم کنید و یا تعمیرات تشک را به همکاران ما در نمایندگی تشک بادی ماشین بسپارید .

تشک بادی صندلی عقب ماشین چیست؟

سفرهای طولانی با وجود هیجان انگیز بودن می‌توانند کودکان و افراد مسن را به سرعت خسته نمایند. معمولا کودکان نمی‌توانند زمان زیادی را در ماشین بنشینند و نیاز به استراحت دارند. نشستن به مدت طولانی مدت بر صندلی خودرو برای افراد مسن و حتی افراد جوان نیز طاقت فرسا است. همچنین راننده و سایر سرنشینان نیز به خواب و استراحت نیاز دارند. تشک بادی خودرو به همین منظور طراحی شده است. این تشک از جمله محصولات کاربردی و پرطرفدار برای استفاده در داخل اتومبیل است که مانند یک تخت خواب راحت بر روی صندلی‌های عقب قرار می‌گیرد و تجربه لذت بخشی از استراحت درون ماشین را در زمان سفرهای طولانی برای شما رقم می‌زند. این محصول در جنس‌ها و ابعاد مختلفی طراحی و به بازار عرضه می‌شود تا بتوانید متناسب با مدل اتومبیل خود بهترین تشک بادی ماشین را خریداری و استفاده نمایید. ساختار استاندارد و جذاب این محصول سبب می‌شود تا در هنگام سفر احساس کمردرد و خستگی نداشته باشید و بتوانید خوابی راحت را در ماشین تجربه کنید. در این مطلب از اینتکس شو قصد داریم به معرفی تشک بادی و انواع آن بپردازیم تا شما را با این محصول جذاب آشنا کنیم.

تشک بادی خودرو چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست تشک بادی خودرو یکی از انواع محصولات اینتکس شو است که به طور اختصاصی برای استفاده در صندلی عقب اتومبیل طراحی می‌شود. این تشک در واقع می‌تواند صندلی عقب ماشین شما را به تخت خوابی نرم و آسوده برای خوابی راحت تبدیل کند. تشک بادی خودرو معمولاً از جنس پی‌وی‌سی با کیفیت ساخته می‌شود و اجزای مختلفی همچون یک بدنه بزرگ برای قرار گرفتن بر روی صندلی‌های عقبی ماشین بالش‌های بادی و نگهدارنده بادی دارد. برای نصب این تشک باید بدنه اصلی آن را بر روی صندلی‌های عقب قرار داده و پایه‌های بادی را نیز در قسمت پای سرنشینان قرار دهید تا جای تشک ثابت شده و تعادل آن در حین حرکت خودرو حفظ شود.

این تشک به دلیل استفاده از جنس پی‌وی‌سی و الیاف شمعی ویژگی‌های جذاب دیگری نیز دارد. از جمله می‌توان به خاصیت انعطاف پذیری آن اشاره کرد که به شما اجازه می‌دهد تا به سادگی از آن استفاده کنید. چنانچه به این تشک نیاز نداشتید می‌توانید آن را به راحتی بسته‌بندی کرده و در هنگام نیاز مجدداً آن را خارج کرده و استفاده نمایید.

همچنین در طراحی این تشک از رویه‌های مختلفی اعم از مخمل و رویه مواج استفاده شده که هر کدام از آنها موجب راحتی بیشتر برای شما خواهند شد. این تشک معمولاً بسیار سبک طراحی می‌شود تا به سادگی بتوانید آن را حمل کنید. به همین دلیل با تهیه یک ساک مخصوص می‌توانید بدون هیچ مشکلی آن را حمل نمایید.

جنس بدنه تشک بادی ماشین چیست؟

یکی از پرکاربردترین مواد در ساخت انواع محصولات بادی پی‌وی‌سی است که به دلیل ویژگی‌ها و مزایای فراوانی که دارد می‌تواند بهترین انتخاب برای تولید این دسته از محصولات باشد. از ویژگی‌های پی‌وی‌سی می‌توان به مقاومت و استحکام بالای آن اشاره کرد.

به همین دلیل تشک بادی که از جنس پی‌وی‌سی ساخته شده باشد مقاومت بالایی دارد و به راحتی پاره نخواهد شد. ویژگی مثبت دیگر این ماده ضد حساسیت بودن آن است. پی‌وی‌سی برای پوست‌های حساس و مخصوصاً پوست حساس کودکان مشکلی ایجاد نمی‌کند. همچنین تشک ساخته شده از پی‌وی‌سی بسیار نرم و انعطاف‌پذیر خواهد بود. این تشک بادی کاملاً قابل شستشو بوده و ضد تعریق می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید به راحتی آن را داخل ماشین لباسشویی انداخته و بشویید.

کاربرد تشک بادی ماشین

بیشترین استفاده از تشک بادی داخل ماشین است. این تشک‌ها طراحی شدند تا داخل ماشین بتوانید خوابی راحت داشته باشید. اما این تنها کاربرد تشک بادی نیست و این تشک‌ها کاربردهای دیگری نیز دارند که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد:

داخل انواع خودرو

تشک بادی برای انواع ماشین‌های سواری و شاسی بلند قابل استفاده هستند. این تشک بر روی صندلی عقب ماشین قرار گرفته و قسمت عقب ماشین را به یک تخت خواب راحت مبدل می‌سازد. ظرفیت این تشک بادی به اندازه یک بزرگسال و یا دو کودک است. همچنین این تشک‌ها دارای دو بالش بادی هستند که برای راحتی بیشتر شما طراحی شده‌اند. تشک بادی به راحتی و به کمک یک پمپ باد فندکی قابل راه اندازی و جمع شدن می‌باشد.

تشک مسافرتی

قیمت  تشک بادی داخل ماشین بسیار ارزان است و یکی دیگر از کاربردهای  می‌تواند استفاده به عنوان یک تشک بادی مسافرتی باشد. از این تشک بادی می‌توانید داخل چادر مسافرتی استفاده کرده و در مسافرت‌های خود به هنگام استراحت خوابی آرام و راحت داشته باشید.

تشک روی آب

با وجود اینکه این محصولات برای قرارگیری داخل خودرو طراحی شده‌اند اما می‌توان در صورت نیاز از آنها به عنوان یک تشک بادی روی آب نیز استفاده کرد. این محصول سبک و کاربردی طراحی شده است و ضد آب می‌باشد بنابراین می‌توانید به راحتی آن را بر روی آب انداخته و راحتی آن لذت ببرید.

آشنایی با اجزای تشک بادی صندلی عقب خودرو

تشک بادی ماشین محصولی است که لذت سفر را برای شما و خانواده دوچندان می‌کند. این محصول برای تمامی ماشین‌های سواری ایرانی و خارجی اعم از شاسی و نیم شاسی و ماشین‌های مختلف طراحی و به بازار عرضه می‌شود. قیمت مقرون به صرفه و کیفیت ساخت بالا عواملی است که این تشک را در میان مشتریان بسیار محبوب می‌سازد.
با نگاهی به ساختار این محصول کاربردی می‌توان گفت که تشک بادی صندلی عقب ماشین از دو بخش اصلی ساخته می‌شود. در بخش زیرین در مدل‌های مختلف ستون‌های باد شونده‌ای وجود دارد که از دریچه‌های بادی مجزا استفاده می‌کنند و در زمان بسیار کوتاهی قابل راه‌اندازی می‌باشند. این ستون‌ها پس از باد شدن کف ماشین و در میان صندلی‌های عقب و جلو قرار گرفته و بخش خالی عقبی ماشین را به خوبی پر می‌کند تا فضای مطلوب برای استراحت پدید آورد.

بخش دیگر این تشک بادی بدنه اصلی آن است که پس از باد شدن بر روی ستون بادی و صندلی عقب قرار می‌گیرد. در واقع این بخش است که صندلی عقب ماشین شما را تبدیل به یک تخت خواب راحت مانند تخت خواب خانه‌تان می‌سازد.

با استفاده از این تشک بادی می‌توانید یک خواب آسوده و راحت را به هنگام سفر حتی در زمان حرکت خودرو تجربه کنید. قابل ذکر است که دو بخش تشکیل دهنده این محصول به صورت کاملاً مجزا از یکدیگر عمل می‌کنند که همین امر باعث می‌شود بتوانید از تشک بادی به صورت مجزا به عنوان یک تشک که خواب در چادر مسافرتی و منزل نیز استفاده کنید.

انتخاب بهترین تشک بادی صندلی عقب خودرو

انتخاب تشک بادی بستگی به سلیقه شخصی شما دارد اما در این بخش قصد داریم با توجه به میزان فروش و آمار محبوبیت این محصولات اطلاعات جامعی را در زمینه انتخاب بهترین تشک بادی صندلی عقب خودرو به شما ارائه دهیم.
یک تشک بادی راحت و مناسب دارای روکشی از چرم و جیر می‌باشد تا علاوه بر طول عمر بالا بتواند وزن بالا را نیز تحمل کند علاوه بر این شود تشک بادی را انتخاب کنید که دارای بخش‌های مجزا می‌باشد به این ترتیب که ستون‌ها و تشک اصلی را بتوانید به صورت مجزا نیز استفاده کنید در این صورت می‌توانید از تشک اصلی علاوه بر محیط داخلی ماشین در محیط‌های دیگر مانند چادر مسافرتی و محیط‌های خانگی و کمپینگ نیز استفاده کنید
همچنین باید دقت کنید که تشک بادی قابلیت تحمل وزن‌های بالا را داشته باشد تا به سادگی پاره نشود تشک‌های بادی موجود در بازار را می‌توان به صورت یک و دو نفره داخل خودرو استفاده کرد و بالاترین قابلیت تحمل وزن این تشک‌ها نیز حدود ۱۵۰ کیلوگرم می‌باشد که برای استفاده یک الی دو نفر طبق استانداردهای جهانی مناسب است

تشک بادی داخل خودرو شامل چه اقلامی است؟

تشک بادی خودرو محصولی منحصر به فرد بوده که برای خوابی راحت در صندلی عقب خودرو طراحی می‌شود. همین موضوع منجر می‌شود که نتوانید از بالش‌های معمولی برای خوابیدن روی این تشک استفاده کنید. اگر به دنبال خرید یک تشک بادی خودروی با کیفیت و کاربردی هستید لازم است توجه کنید که این تشک به همراه خود باید چند بالش و کوسن مخصوص داشته باشد. وجود چند کوسن و بالش بادی مخصوص تشک موجب می‌شود بتوانید خواب راحت‌تری را بر روی این تشک تجربه کنید. زیرا استفاده از کوسن و بالش‌های نامناسب باعث ایجاد درد در گردن و سایر عضلات بدن خواهد شد .

قیمت تشک بادی داخل خودرو

اگر قصد خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین را دارید حتماً نیاز دارید که قیمت این محصول را بدانید. باید بدانید که تشک‌های بادی کارخانه‌های مختلف با یکدیگر اختلاف قیمتی دارند.
همچنین کیفیت متریال به کار رفته در این تشک نیز می‌تواند بر قیمت آن تاثیر بگذارد. بنابراین مهم است که تشک بادی خودرو را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید تا از کیفیت این محصول مطمئن باشید. استفاده از جنس نامرغوب می‌تواند موجب پاره شدن زود هنگام تشک و وارد شدن خسارات مالی به شما شود به همین دلیل حتماً تشک بادی را از مکانی معتبر تهیه نمایید.

کلام نهایی

در این مطلب به معرفی و بررسی تشک بادی سفری پرداختیم. این تشک از جنس پی‌وی‌سی با کیفیت تهیه می‌شود و معمولاً تعدادی بالش و کوسن بادی نیز به همراه آن به شما عرضه خواهد شد. چنانچه تمایل به خرید این تشک دارید بهتر است خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام بدهید. اینتکس شو که یکی از فروشگاه‌های خوشنام و معروف در زمینه تولید و طراحی انواع تشک بادی سفری اینتکس می‌باشد در خدمت شما عزیزان است تا مشاوره‌های لازم برای خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین را به شما ارائه نماید. جهت ثبت سفارش می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در وب سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.