فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
نکات طلایی برای خرید مبل بین بگ

نکات طلایی برای خرید مبل بین بگ

مبل بین بگ و یا مبل شنی با طراحی ساده و مینیمال، علاوه بر ایجاد یک فضای جذاب؛ آرامش، راحتی و ریلکسی را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. چقدر مبلمان بین بگ را می شناسید؟ هر کدام از انواع مبلمان مختلف با در بر داشتن ویژگی های خاص، محبوبیت زیادی را از آن خود می کنند. اگر بخواهیم به یکی از ویژگی های متمایز کننده و حیرت انگیز این مبلمان اشاره کنیم، می توان از عدم برخورداری آنها از متریال های پلاستیکی، چوبی و حتی فلزی، یاد کرد. شاید عجیب به نظر برسد که این مبلمان چطور می توانند راحتی، جذابیت بصری، کیفیت فوق العاده و قیمت مقرون به صرفه را به همراه داشته باشند؟ با ما همراه باشید تا به برخی از ویژگی های باورنکردنی این مبلمان پی ببرید. 

مبل شنی
 

مبل بین بگ و جذابیت آن

ویژگی های برتر در بهترین مبل بین بگ: 

زمانی که برای اولین بار از مبل بین بگ و یا مبل شنی استفاده می کنید، حتما به این سوال بر می خورید که چرا تاکنون این مبلمان را خریداری نکرده اید؟ با استفاده از این مبلمان قطعا پی می برید که طراحان مبلمان شنی و بین بگ، بهترین ایده پردازان برای طراحی انواع مبلمان راحتی هستند. جالب است بدانید که در طراحی این مبلمان از خمیرهای بازی الهام گرفته شده است. برای شناخت بیشتر این مبلمان می توانید به ویژگی های برتر آنها توجه نمایید. 

مبلمان شنی از کیفیت بی نظیری برخوردار هستند

در طراحی و تولید این نوع از مبلمان، شاهد بهره برداری از متریال های بسیار مرغوب و باکیفیت خواهیم بود. زمانی می توانید در خرید این نوع از مبلمان موفقیت را تجربه نمایید که به کیفیت آن اطمینان داشته باشید. از مواردی که بیان کننده ی کیفیت این مبلمان هستند، عبارتند از: 
⦁    برخورداری از کیفیت بسیار بالا در متریال تولیدی (در تولید این مبلمان از بهترین و مرغوب ترین پارچه های روز دنیا استفاده می شود. پارچه هایی که کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی را در بر داشته و در برابر عوامل مختلف، مقاومت بسیار زیادی دارند. از جمله این پارچه ها می توان به: چرم، خز، کتان، مازراتی، پلی استر، مخمل و ... اشاره کرد.) 
⦁    برخورداری از دوخت فوق العاده (مبل بین بگ باکیفیت، دوخت بسیار حرفه ای و تخصصی را در بر دارد. چرا که درزهای این مبلمان از جمله مکان هایی هستند که تحت فشار زیادی بوده و در صورت عدم برخورداری از کیفیت، با پارگی و شکاف مواجه خواهند شد.) 
⦁    برخورداری از برند تولید کننده ی مطرح (بهتر است  مبلمان خود را از برندهایی خریداری کنید که نامی شناخته شده را در بر دارند. برندهای شناخته شده محصولات باکیفیت و مرغوبی را به بازارهای رقابتی عرضه می کنند.) 
 مبل بین بگ

تنوع مبلمان بین بگ

مبل بین بگ یا شنی از تنوع حیرت انگیزی برخوردار است

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی محبوبیت مبل بین بگ یا مبل شنی، تنوع قابل توجه و بی بدیل آن است. این نوع از مبلمان در طرح‌ ها، رنگ ها، ابعاد و ... متنوع به بازارهای رقابتی عرضه شده اند. بنابراین بهتر است قبل از اقدام به خرید این محصولات، اطلاعات کاملی نسبت به تنوع گسترده ی آنها کسب نمود. از تنوع حیرت انگیز آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 
⦁    مبل شنی دو نفره 
⦁    مبلمان بین بگ چند نفره 
⦁    مبل شنی یک نفره
⦁    بین بگ گیم 
⦁    بین بگ گلابی
⦁    مبل شنی یک نفره و دو نفره 
⦁    مبلمان بین بگ بزرگسال 
⦁    بین بگ لابی 
⦁    بین بگ کامفی 
⦁    مبلمان بین بگ نوجوان
⦁    بین بگ فدر 
⦁    بین بگ بولت 
⦁    مبلمان بین بگ چرم 
⦁    مبلمان بین بگ پشتی دار  
و بسیاری از نمونه های دیگر. بد نیست بدانید که در فروشگاه مبل بین بگ علاوه بر مشاهده ی تنوع گسترده در طراحی، می توان شاهد انواع مختلف پارچه های به کار برده شده در دوخت نیز بود. در کنار موارد ذکر شده، تنوع در ابعاد و اندازه های این مبلمان نیز می تواند نظر هر مخاطبی را به سمت خود جلب کند. همچنین این مبلمان با تنوع رنگی حیرت انگیز و باورنکردنی، قابل بهره برداری هستند. بنابراین شما با هر سلیقه و درخواستی می توانید مبل بی نظیر خود را داشته باشید. 
 مبل شنی یک نفره

کاربرد مبل بین بگ

مبلمان شنی سهولت در استفاده و کاربرد گسترده ای را در بر دارند

یکی دیگر از ویژگی های متمایز کننده ی این مبلمان با انواع مبلمان دیگر، سهولت در استفاده و همچنین کاربرد گسترده ی آنها است. این مبلمان به سبب برخورداری از طراحی خارق العاده و وزن بسیار سبک، قابلیت استفاده ی بسیار ساده ای را در بر دارند. مصرف کنندگان می توانند به راحتی اقدام به جابجایی این مبلمان نموده و در هر مکان و زمانی شاهد مزایای استفاده از آن باشند. 
در کنار این ویژگی قابل توجه، می توان به کاربرد گسترده ی مبل بین بگ نیز اشاره کرد. این روزها که بسیاری از متقاضیان به مزایا و فواید استفاده از این مبلمان پی برده اند، به دنبال خرید آنها هستند. از این مبلمان می توان برای:
⦁    اتاق کودک 
⦁    اتاق نوجوان
⦁    اتاق بازی 
⦁    محل کار 
⦁    منزل 
⦁    گیم نت ها 
⦁    ویلاها 
⦁    آتلیه های عکاسی 
⦁    تماشای تلویزیون 
⦁    کافی شاپ ها
و ... استفاده کرد. همانطور که می دانید، این روزها بسیاری از مشکلات و بیماری های افراد وابسته به ستون فقرات و همچنین به نحوه ی نشستن نامناسب آنها می باشد. این نوع از مبلمان به جهت ساختار خارق العاده و انعطاف پذیر، سبب شده اند که شاهد افزایش میزان خرید مبل بین بگ در بازارهای رقابتی باشیم. جالب است بدانید که در طراحی این مبلمان یک زیپ نیز تعبیه شده است که در صورت لزوم می توان اقدام به پر کردن آن با یونولیت و ... نمود. 
 مبل بین بگ

نگهداری از مبل شنی

سهولت در نگهداری از مبل بین بگ

مبل بین بگ از قابلیت شستشوی بسیار ساده و آسانی برخوردار است. برخلاف دشواری در فرایند تمیز کردن و شستشوی انواع مبلمان دیگر، این نوع از مبلمان به راحتی شستشو شده و تمیز می شوند. روکش هایی که برای این مبلمان در نظر گرفته شده اند، در برابر آب و برخی از مواد شوینده مقاوم هستند. از این رو می توان به راحتی آنها را تمیز کرد. توجه به برخی از نکات مهم در هنگام شستشو می تواند دوام و ماندگاری آنها را دو چندان نماید. از این نکات طلایی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 
⦁    عدم شستشو با آب بسیار داغ 
⦁    استفاده از لکه برهای مناسب 
⦁    جدا کردن روکش در هنگام شستشو 
همانطور که می دانید در مرکز تولیدی این نوع از مبلمان ها، از متریال های مختلفی جهت پر کردن آنها استفاده می شود. موادی مانند: گرانول ها، فیبرها و ... بهترین متریال برای پر کردن آنها تلقی می شوند. این مواد اغلب در برابر رطوبت از مقاومت مناسبی برخوردار هستند. بنابراین اگر کودک در خانه دارید، دیگر نگران خرابکاری های او نباشید. چرا که شما یک مبل مقاوم و کاربردی در منزل دارید. لازم به ذکر است که اغلب روکش های این مبلمان قابلیت قرار گرفتن در ماشین لباسشویی را نیز در بر دارند. 

قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی مبل بین بگ

یکی از فاکتورهای مهم در خرید مبل شنی، توجه به قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ی آن است. این مبلمان نسبت به انواع مبلمان دیگر، قیمت بسیار مناسبی را در بر دارند. قیمت این مبلمان بر اساس عوامل خاصی تعیین می گردد. شناخت این عوامل می تواند بر روی خرید هوشمندانه ی متقاضیان نقش بسزایی داشته باشد. از جمله عواملی که قیمت این مبلمان را تحت تاثیر قرار می دهند عبارتند از:
⦁    ابعاد و اندازه مبل بین بگ 
⦁    متریال داخلی به کار برده شده در تولید مبل 
⦁    جنس پارچه ی استفاده شده برای رویه مبل 
⦁    نوع طراحی مبل 
توجه داشته باشید که اگر خرید بدون واسطه را انجام دهید، قطعا قیمت مبل بین بگ بسیار مقرون به صرفه تر خواهد شد. برخی از مراکز مانند کارخانه های تولیدی به جهت فروش بدون واسطه، قیمت های مناسبی را برای مشتریان در نظر می گیرند. 
متقاضیان می توانند برای تجربه ی ارزان ترین قیمت مبل شنی به فروشگاه ها و یا تولید کننده های معتبر مراجعه نمایند. در این صورت می توانند با پرداخت هزینه ی مقرون به صرفه، خریدی هیجان انگیز و فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنند. 
 مبل شنی

قیمت مناسب بین بگ

طراحی خاص بر اساس استانداردهای تعریف شده

شاید برخی از افراد در هنگام بازدید از فروشگاه مبل شنی بر این باور باشند که این مبلمان بر اساس ایده پردازی های خاص و بدون دریافت تاییدیه ساخته شده اند. در حالی که این مبلمان نیز مانند بسیاری از محصولات دیگر، با تکیه به برخی از اصول، قواعد و استانداردهای خاص طراحی و تولید می شوند. از استانداردهایی که برای این مبلمان در نظر گرفته شده اند، عبارتند از: 
⦁    طراحی خاص به جهت عدم ایجاد فشار بر روی ستون فقرات مصرف کننده 
⦁    توجه به ارتفاع مناسب مبل برای سهولت در نشست، دراز کشیدن و یا خوابیدن 
⦁    برخورداری از وزن مناسب برای سهولت در جابجایی 
⦁    برخورداری از ابعاد استاندارد بر اساس نوع کاربرد و موارد استفاده 
و برخی از موارد دیگر. در فروشگاه مبل بین بگ می توان شاهد بسیاری از انواع حیرت انگیز این مبلمان بود که تمامی آنها بر اساس استانداردهای خاص طراحی، تولید و قیمت گذاری شده اند. 
 مبل شنی

خرید مبل بین بگ

راهنمایی برای خرید 

  برای اینکه بتوانید در زمینه ی خرید انواع مبل بین بگ یا شنی موفقیت را تجربه کنید، بهتر است از مشاوره ها و راهنمایی های افراد خبره استفاده کنید. فروشگاه اینتکس شو با ارائه ی برخی از خدمات منحصر بفرد، شرایط ایده آل و باورنکردنی را برای خرید هوشمندانه ی متقاضیان رقم زده است. در این فروشگاه می توانید موارد زیر را تجربه کنید:
⦁    خرید به صورت اینترنتی 
⦁    مشاهده ی تنوع گسترده و حیرت انگیز انواع محصولات 
⦁    ارائه ی قیمت مناسب و مقرون به صرفه 
⦁    ارائه ی محصولات مرغوب و باکیفیت 

مقالات مرتبط