فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
%
پمپ باد پایی اینتکس

پمپ باد پایی اینتکس

390,000
390,000 تومان

کد محصول: intex 69611

%
پمپ باد دستی اینتکس

پمپ باد دستی اینتکس

250,000
250,000 تومان

کد محصول: intex 68612

%
پمپ باد دستی دوبل اینتکس

پمپ باد دستی دوبل اینتکس

750,000
750,000 تومان

کد محصول: intex 68615

%
پمپ باد دستی محصولات بادی

پمپ باد دستی محصولات بادی

650,000
650,000 تومان

کد محصول: intex 68605

%
پمپ باد پدالی اینتکس

پمپ باد پدالی اینتکس

390,000
390,000 تومان

کد محصول: intex 69610

%
پمپ باد سوزنی اینتکس

پمپ باد سوزنی اینتکس

15,000
15,000 تومان

کد محصول: intex 69613

پمپ باد دستی

خرید و فروش پمپ باد دستی

پمپ باد دستی اینتکس در سایز های بزرگ و متوسط و کوچک سوزنی و پدالی مخصوص پر باد کردن و خالی کردن محصولات بادی شرکت اینتکس تولید میشوند . از پمپ باد دستی برای باد کردن انواع محصولات بادی مانند : تشک بادی , قایق بادی , تخت بادی , استخر بادی , استخر پیش ساخته ایزی ست , کاناپه بادی تخت خواب شو , مبل بادی , قلعه بادی , جکوزی بادی , چادر بادی کودک , جامپینگ بادی پرش , وان بادی , عروسک بادی , تیوپ و شناور های روی آب میتوان استفاده کرد . تمامی پمپ هایی که نام بردیم از حجم و وزن سبک برخوردار هستند و به صورت مکانیکی عمل میکنند .  دارای 3 و 4 نازل یا سری های مختلف برای باد کردن از طریق دریچه های باد پیچی و پستونکی هستند که سرعت باد شدن را دو چندان میکند . انواع مدل های پمپ های باد دستی و پایی را که در فروشگاه اینترنتی اینتکس شو به فروش میرسد به شما معرفی میکنیم تا به راحتی بتوانید پمپ باد مورد نظر را انتخاب کنید و از نمایندگی پمپ باد دستی اینتکس در ایران با قیمت شرکتی خریداری نمایید .

پمپ باد دستی کوچک اینتکس :

این مدل سایز 1 پمپ های دستی شرکت اینتکس میباشد که به صورت استوانه ای طراحی شده و به وسیله یک اهرم بالا و پایین میشود , عمل باد کردن را انجام میدهد و از قدرت مناسبی برخوردار است . دارای شلنگ و سه سری مختلف برای دریچه های پیچی و پستونکی میباشد .

پمپ باد متوسط اینتکس :

این مدل سایز 2 پمپ های دستی شرکت اینتکس میباشد که به صورت استوانه ای طراحی شده و مقداری نسبت به سایز یک بزرگتر و پر قدرت تر است . دارای سه نازل مختلف برای باد کردن محصولات با دریچه های پستونکی و پیچی میباشد .

پمپ باد بزرگ اینتکس :

این مدل سایز 3 پمپ های دستی شرکت اینتکس میباشد که استوانه ای دو کاره هست و عمل پر و خالی کردن محصولات را با قدرت بیشتر از سایز های 1 و 2 انجام میدهد و مخصوص تمامی سوپاپ های پیچی و پستونکی میباشد . پمپ باد اینتکس دارای سه نازل برای راحت تر باد کردن محصولات بادی است .

پمپ باد بزرگ دوبل اینتکس :

این مدل سایز 4 پمپ های دستی شرکت اینتکس میباشد که دو کاره و پرقدرت است و توانایی پر کردن و وکیوم کردن محصولات را دارد . میتوان گفت که از تمامی پمپ های تولید شده در کارخانه اینتکس پرتوان تر بوده و سرعت عمل را چند برابر میکند . مزایا این پمپ این است که به غیر از محصولات بادی اینتکس توپ فوتبال و قایق های بادی بزرگ را نیز میتوان پر باد نمود . دارای 4 نازل برای باد کردن انواع محصول بادی میباشد 

پمپ پدالی یا پایی اینتکس :

این مدل پمپ باد دو کاره است و عمل پر و خالی کردن را انجام میدهد , به وسیله فشار و بالا و پایین کردن اهرم پمپ عمل میکند و با پا میتوان محصولات را در زمان کمتری پر و خالی نمود .

پمپ باد سونی اینتکس :

این مدل کوچکترین پمپ شرکت اینتکس است که برای باد کردن عروسک بادی و وان های بادی بسیار کوچک استفاده میشود .