فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
نحوه سفارش مبل شنی

نحوه سفارش مبل شنی

خرید مبل شنی یک نفره

امروزه یکی از اصلی‌ترین دلایل آسیب به ستون فقرات بدن نشستن به صورت نادرست می‌باشد. همانطور که می‌دانید نشستن طولانی مدت بر روی زمین یا صندلی‌های سفت می‌تواند مشکلات جدی ارتوپدی را برای ستون فقرات شما ایجاد کند. به همین دلیل پزشکان همواره توصیه می‌کنند برای نشستن از یک مبل راحت استفاده کنید. نسل جدیدی از مبل‌های راحتی که به تازگی وارد بازار شده است مبل شنی است که به هپی چیر یا بین بگ نیز معروف می‌باشد. این مبل در انواع و طراحی‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. به همین دلیل شما می‌توانید به راحتی یک مبل شنی مطابق با نیاز و سلیقه خود خریداری نمایید. در این مطلب از اینتکس شو قصد داریم شما را با کاربرد و مزایای مبل شنی آشنا کرده و برای خرید مبل شنی یک نفره راحت راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهیم.

مبل شنی چیست؟

مبل شنی نسل جدیدی از انواع مبل‌هاست که به تازگی وارد بازار شده است و می‌تواند برای شما لحظاتی آرامش بخش و دلپذیر را فراهم کند. در ساخت این مبل از چوب و پلاستیک استفاده نمی‌شود و به دلیل استفاده از ماده‌ای مانند شن در ساخت این مبل‌ها به آنها مبل شنی گفته می‌شود. این محصول را می‌توانید به صورت مبل شنی یک نفره یا مبل شنی دو نفره در بازار پیدا کنید. 
مبل‌های شنی یکی از راحت‌ترین مبل‌ها برای استراحت‌های کوتاه مدت یا طولانی می‌باشند. این مبل‌ها روکشی از جنس پارچه ترک یا روکش نانو و یا روکش‌های چرم دارند که کاملاً ضد تعریق است ‌ و شما می‌توانید برای ساعت‌های طولانی بر روی آنها استراحت کنید، بدون اینکه آسیبی به گردن و ستون فقرات شما برسد یا احساس خستگی کنید. مبل شنی به سبب استفاده از روکش‌های مقاوم استحکام و تحمل وزن بالایی دارند. بنابراین می‌توانید بدون نگرانی از پاره شدن از آنها به طور طولانی مدت استفاده کنید.

مبل شنی یک نفره
 

جنس مبل شنی چیست؟

مبل شنی از چرم مصنوعی چرم طبیعی یا پارچه پلی استر ساخته می‌شود. آیا دوست دارید بدانید داخل این مبل‌ها با چه موادی پر می‌شود؟ اگر تصور می‌کنید که داخل این مبل‌ها با شن پر شده است کاملاً اشتباه می‌کنید! زیرا داخل این مبل‌ها با گرانول‌های یونولیت پر می‌شود. به همین دلیل ممکن است پس از نشستن به صورت طولانی مدت بر روی این مبل‌ها احساس کنید که مبل شنی شما دچار نشست شده است. در این زمان لازم است با خرید گرانول یونولیت جدا مبل خود را مجدداً شارژ کنید.

کاربرد مبل شنی یک نفره

از مبل‌های شنی برای کاربردهای گوناگونی استفاده می‌شود. شما می‌توانید به مدت طولانی بر روی این مبل‌ها با آسودگی بنشینید یا دراز بکشید و استراحت نمایید. همچنین اگر علاقمند به تماشای فیلم و سریال یا بازی‌های کامپیوتری هستید می‌توانید بدون نگرانی برای ساعت‌های طولانی بر روی مبل شنی بنشینید و نگران آسیب دیدن کمر و ستون فقرات خود نیز نباشید. به همین دلیل است که این مبل‌ها امروزه انقدر در میان کاربران محبوب شده‌اند. البته لازم است شما به هنگام خرید به سایز و ابعاد مبل شنی توجه فرمایید تا بتوانید سایز متناسب با نیاز خود را خریداری نمایید و از نشستن یا خوابیدن بر روی مبل شنی خود لذت ببرید.

مزایای استفاده از مبل شنی

استفاده از مبل شنی یا مبل بین بگ مزایای زیادی دارد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:
⦁    این مبل‌ها با بهره‌گیری از استانداردهای روز دنیا به صورت طبی طراحی شده‌اند. بنابراین چنانچه شما به مدت طولانی بر روی این مبل دراز بکشید دچار درد و آسیب‌های ستون فقرات نخواهید شد.
⦁    وزن این مبل نسبت به سایر انواع مبل‌های راحتی بسیار کمتر است زیرا داخل این مبل با یونولیت پر می‌شود. به همین دلیل جابجا کردن این مبل بسیار آسان است و شما می‌توانید آن را به راحتی در گوشه‌ای از پذیرایی اتاق خواب یا روبروی تلویزیون قرار دهید.
⦁    مزیت دیگر مبل شنی استحکام و دوام بسیار بالای آن در مقابل سوراخ شدن است. مبل‌های بادی در برابر اجسام تیز بسیار حساس هستند اما مبل بین بگ در مقابل اجسام تیز مقاومت بسیار بالایی دارد. ‌ دلیل این امر استفاده از پارچه‌های مرغوب و با کیفیت برای روکش این مبل است.
⦁    مبل شنی ضد آب است. بنابراین شما می‌توانید به راحتی آن را بر روی آب قرار داده و به روی آن دراز بکشید.
⦁    مزیت دیگر تنوع بالا در طرح و رنگ این محصول است که باعث می‌شود این وسیله با دکوراسیون منزل شما به راحتی ست شود. تولید‌کننده مبل شنی از پارچه‌های مختلف با رنگ‌های گوناگون برای ساخت این محصول استفاده می‌کند تا شما با هر سلیقه و نظر بتوانید مبل شنی مناسب با دکوراسیون منزل خود را خریداری نمایید.

مبل شنی

نکات مهم برای خریدن مبل شنی

چنانچه قصد خرید مبل شنی یک نفره را دارید لازم است پیش از خرید به این نکات توجه کنید:
قیمت مبل شنی یک نفره
پیش از خرید مبل شنی باید مشخص کنید برای خرید این محصول چه میزان قرار است هزینه نمایید. هنگامی که میزان بودجه را مشخص کنید می‌توانید به راحتی مدل مناسب با بودجه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
نوع مبل شنی
مبل شنی بر اساس نیازهای مشتری تولید شده و دارای مدل‌های بسیار متنوعی است. این مبل در مدل‌های تک نفره، دو نفره و سه نفره به بازار عرضه می‌شود. انتخاب مدل و سایز مبل شنی یک مسئله سلیقه‌ای است و بستگی به میزان فضای شما خواهد داشت.
 

جنس مبل شنی

نکته مهم دیگر پیش از خرید مبل شنی یک نفره جنس روکش آن است. برای ساخت این نوع مبل از روکش‌های مقاوم و دارای دوام بالا استفاده می‌شود تا این مبل در برابر ضربه و اشیا نوک تیز مقاوم باشد.
کیفیت دوخت
نکته مهم دیگر توجه به کیفیت دوخت مبل بین بگ می‌باشد چنانچه مبل شما از کیفیت لازم برخوردار نباشد از محل دوخت پاره خواهد شد و شما دیگر قادر به استفاده از مبل شنی خود نخواهید بود. بنابراین لازم است پیش از خرید کیفیت دوخت مبل شنی را بررسی کنید تا بتوانید از کیفیت دوخت و استحکام آن مطمئن شوید.
طرح و رنگ مبل شنی
طرح و رنگ مبل شنی باید با توجه به دکوراسیون منزل یا محل کار شما انتخاب شود. تنوع بالا در طرح و رنگ این محصول آن را برای استفاده در هر محیطی مناسب می‌سازد.

مبل شنی تک نفره

اندازه مبل شنی

همانطور که گفته شد یکی از مهم‌ترین نکات برای خرید مبل شنی اندازه آن است. برای خرید مبل شنی ابتدا لازم است فضای خود را در نظر بگیرید و ببینید چه سایزی از مبل شنی برای شما مناسب است. مبل شنی در انواع مختلف مبل شنی یک نفره و مبل شنی دو نفره تولید می‌شود. از مبل‌های شنی یک نفره بیشتر جهت نشستن استفاده می‌شود اما مبل‌های شنی دو نفره و سه نفره را می‌توانید برای دراز کشیدن نیز استفاده نمایید.

ست کردن مبل شنی یک نفره با دکوراسیون منزل

برای خرید مبل شنی لازم است دکوراسیون داخلی منزل خود را در نظر بگیرید. مبل‌های شنی در اندازه‌ها و طرح‌ها و رنگ‌های گوناگونی تولید می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون داخلی منزل خود و طرح و رنگ سایر مبلمان منزل به انتخاب مدل مناسب مبل شنی بپردازید.

ویژگی‌های مبل شنی یک نفره با کیفیت

مبل‌های شنی به صورت طبی و متناسب با ارگونومی بدن ساخته می‌شوند. یک مبل شنی با کیفیت باید دوخت مناسبی داشته باشد تا از محل دوخت پاره نشود. همچنین لازم است برای پر کردن مبل شنی از یونولیت درجه یک و با کیفیت استفاده شود تا مدت زمان بیشتری بتوانید از مبل خود استفاده نمایید. نکته مهم بعدی استفاده از پارچه ضد تعریق برای روکش مبل شنی است. با توجه به اینکه قرار است ساعت ساعات زیادی را بر روی مبل شنی سپری کنید لازم است از پارچه ضد تعریق برای این مبل استفاده شود تا شما مشکل عرق کردن بر روی مبل را نداشته باشید.
 

قیمت مبل شنی یک نفره

قیمت مبل شنی یک نفره در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد. جنس روکش مبل شنی، جنس آستری، کیفیت یونولیت پر‌کننده مبل شنی، سایز و ابعاد مبل شنی می‌تواند بر روی قیمت این محصول تاثیرگذار باشد. بنابراین لازم است پیش از خرید با تولید‌کننده مبل شنی تماس گرفته و قیمت به روز این محصول را استعلام نمایید.

خرید مبل شنی یک نفره

مبل شنی یک مبل راحت و کاربردی است که از آن می‌توانید برای نشستن یا دراز کشیدن به مدت طولانی بدون ایجاد خستگی و آسیب به گردن و ستون فقرات استفاده کنید. به همین دلیل این محصول امروزه محبوبیت بسیاری را در میان کاربران به دست آورده است. حال چنانچه شما هم پس از مطالعه این مطلب علاقه‌مند شده‌اید یک مبل شنی برای منزل خود تهیه کنید لازم است با توجه به نیاز خود این کار را انجام بدهید. 
چنانچه قصد خرید مبل شنی یک نفره برای منزل خود را دارید ابتدا بهتر است بودجه خود را مشخص کنید و سپس دکوراسیون منزل خود را در نظر بگیرید تا بتوانید مناسب‌ترین مدل مبل شنی را بر اساس این موارد انتخاب و خریداری نمایید. برای خرید مبل شنی یک نفره با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به طور مستقیم از بهترین تولید‌کننده مبل شنی می‌توانید از وب سایت اینتکس شو دیدن فرمایید. 

مقالات مرتبط