فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
تولید کننده مبل شنی

تولید کننده مبل شنی

تولید کننده مبل شنی ، شرکت اینتکس شو بزرگترین تولید کننده مبل های شنی یک نفره و دو نفره و سه نفره یونولیتی در ایران میباشد . این مرکز تولید کننده مبل شنی و پخش مبلمان شنی در ایران تمامی مبلمان های پارچه ای ، مخمل ، چرم مصنوعی ، پارچه کبریتی مخمل ، پلیستر ، پارچه خز بلند و کوتاه ، پارچه مسکو در رنگ های روشن و تیره را با اندازه های بزرگ و کوچک با ارتفاع پشتی بلند و کوتاه با بهترین دوخت و مواد داخلی درجه یک از یونولیت خرد شده و گرانول فومی ساچمه ای نرم تولید و به قیمت نمایندگی اینتکس سایت اینتکس شو به صورت عمده و تکی در فروشگاه مرکزی اینترنتی آنلاین مبلمان شنی خرید و فروش میکند .

تولید کننده مبل شنی

درباره تولید کننده مبل شنی

تولید کننده مبل شنی ، انواع مبلمان های یونولیتی بزرگسال و کودک با حالت استاندارد و طبی را مانند مبل بین بگ ، مبل هپی چیر را تولید میکند . شرکت اینتکس شو چندین سال است که به تولید انواع مبلمان شنی 1 و 2 و 3 نفره طبی پرداخته است و تمامی تجربه های لازم را برای ساخت انواع مبل های شنی را کسب نموده و این افتخار را دارد که بهترین مبل های راحتی یونولیتی و ریلکسی بزرگسالان و کودکان و نوجوانان را با بهترین مواد اولیه تولید میکند . شرکت اینتکس شو این امکان را برای خریداران گرامی در سراسر کشور فراهم ساخته که با سلیقه خریدار انواع مبل راحتی شنی را با رنگ های دلخواه مشتری و اندازه دلخواه خریدار تولید و در کمترین زمان ممکن به دست خریدار برساند .

تولید کننده مبل شنی

جنس بدنه مبل های شنی

تولید کننده مبل شنی در ایران سایت اینتکس شو انواع مبلمان های شنی و یونولیتی و مدل های مبل هپی چیر و مبل بین بگ یک نفره و دو نفره و سه نفره را از چند نوع پارچه مخمل ، چرم مصنوعی ، پارچه های نخی و پارچه مازاراتی و پلیستر ، پارچه کبریتی رویه مخمل ، پارچه مسکو تولید میکند که هر کدام از این مبلمان ها نسبت به مدل های تولید شده دارای طراحی متفاوت و ساختار مختلفی هستند . شکل ظاهری مبل شنی در نگاه اول قطره ای شکل ، دایره ای ، بیضی ، مستطیل است که با چند بار نشستن شخص بر روی مبل یونولیت های داخل مبل مقداری له میشوند نشست میکنند و در این حالت به شکل های مختلف و شکل دلخواه همانند خمیر تنظیم میگردد . مواد داخلی مبل های شنی و هپی چیر و بین بگ از یونولیت خرد شده و گرانول فومی ساچمه ای شکل میباشد که بسیار نرم و انعطاف پذیر است و در هنگام استفاده و نشستن افراد بر روی مبل یونولیت های داخل مبل حرکت میکنند و تمامی قسمت های خالی را پوشش میدهند . برای شارژ کردن مبل های شنی و یونولیتی هپی چیر و مبل های بین بگ در قسمت زیر مبل شنی یک زیب طراحی شده که این امکان را به شما میدهد که در صورت لزوم به مواد داخلی مبل بیفزایید و یا از آن خارج کنید .

تولید کننده مبل شنی

 ساخت انواع مبل شنی سفارشی

تولید کننده مبل شنی سایت اینتکس شو تمامی سفارش های خریداران را نسبت به اندازه دلخواه و رنگ های متنوع تولید میکند . جهت سفارش ساخت مبل شنی میتوانید با همکاران ما در تولیدی مبلمان های شنی و مبل هپی چیر و مبل بین بگ یا نمایندگی مبل شنی مشاوره کنید و نسبت به سلیقه و ابعاد مورد نظر مبل راحتی را سفارش بدهید . شرکت اینتکس شو مدل های مبل شنی یک نفره و دو نفره و سه نفره پشتی دار با اشکال دایره و بیضی و تخت و تشک یونولیتی مربع و مستطیل و گلابی شکل را با انواع پارچه های مازراتی ، کتان ، چرم ، مسکو ، مخمل تولید و به صورت عمده و تک فروشی عرضه مینماید . مبل شنی یک نفره مخمل ، مبل شنی یک نفره با پارچه پلیستر ، مبل شنی دو نفره با پارچه پلیستر، مبل شنی یک نفره با پارچه مازاراتی ، مبل شنی دو نفره مخمل ، مبل شنی یک نفره چرم ، مبل شنی دو نفره چرم ، مبل شنی دو نفره با پارچه مازاراتی از تولیدات مبل های شنی میباشد .

تولید کننده مبل شنی

مدل های تولید شده در کارگاه تولیدی اینتکس شو

 انواع مبل شنی و مبل هپی چیر و مبل بین بگ در مدل های متنوع در رنگ های مختلف و اندازه های بزرگسال و کودک و نوجوان با پارچه های مختلف ایرانی و خارجی برای استفاده در منزل و ویلا و مکان های عمومی مانند گیم نت ها و عکاسی ها در این کارگاه تولیدی ساخته میشود . مبل های یونولیتی به صورت دلخواه از کارخانه اینتکس شو و تولیدی مبل شنی طبق سلیقه مشتری در کمترین زمان ممکن قابلیت تولید را دارد . مبل شنی زیر پایه دار ، مبل شنی طبی ، با رنگ های اصلی آبی ، قرمز ، مبل شنی دو نفره ، مبل شنی یک نفره ، مبل شنی دو رنگ ، مبل شنی با تکیه گاه ، سبز ، طلایی ، قهوه ای ، شکلاتی ، کرمی ، زیتونی ، سفید ، مشکی ، یاسی ، بنفش ، زرشکی ، طوسی ، نارنجی ، زرد ، صورتی ، آبی ، قرمز ، خاکسری ، صورتی چرک ، و رنگ های دیگر در این تولیدی عرضه میشود . 

مقالات مرتبط