فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
راهنمای خرید تخت بادی اینتکس

راهنمای خرید تخت بادی اینتکس

 تخت بادی اینتکس یکی از بهترین و پرفروش ترین و کار آمد ترین محصولات بادی شرکت اینتکس است که با قیمت نمایندگی اینتکس در فروشگاه های اینترنتی تخت بادی در ایران سایت اینتکس شو خرید و فروش میشود . تخت بادی یک نفره و دو نفره با ارتفاع زیاد و کم و با اشکال مختلف برای سلیقه های مختلف تولید و به بازار عرضه میشوند . از انواع تخت های بادی میتوان برای منازل و استفاده در ویلا و نیز برای بیماران استفاده کرد .

جنس بدنه تخت های بادی

تخت بادی اینتکس در مدل های یک نفره و دو نفره همگی با جنس بدنه پی وی سی چند لایه با روکش مخل ضد تعریق بسیار نرم و لطیف ساخته میشوند . در واقع کارخانه تولید کننده تخت بادی این محصول را به صورت کمجا و سبک تولید نموده که به راحتی حمل و نقل شود و از طرفی در زمان کمی قابلیت باد شدن و استفاده را داشته باشد ، به همین دلایل بدنه تخت های بادی بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند و به راحتی باز و بسته میشوند و با تکرار تا کردن و باز کردن هیچ گونه صدمه ای به بدنه تخت وارد نمیشود . برای باد کردن و خالی شدن تخت نیز یک پمپ باد برقی پرقدرت بر روی بدنه تخت نصب شده که در زمانی کمتر از 5 دقیقه قابلیت پر و خالی کردن باد داخل تخت را دارد .

تخت بادی اینتکس

ویژگی های مهم تخت بادی

 تخت بادی اینتکس دارای ویژگی های مهمی هستند که یک به یک به آن میپردازیم : تولید تخت بادی بر اساس حجم کم و وزن سبک است که به راحتی قابلیت حمل و نقل را به هر مکانی داشته باشد و همانند یک چمدان بسیار کوچک جا به جا شود ، قیمت ارزان و به صرفه تخت های بادی این امکان را به افراد میدهد که با کمترین هزینه بتوانند یک تخت خواب بادی طبی راحت را داشته باشند ، حالت طبی و استاندارد تخت های بادی برای افرادی که از کمر درد رنج میبرند ، قابلیت ترمیم و پنچرگیری و تعمیرات در هنگام سوراخ شدن تخت با چسب اصلی اینتکس و وصله مخصوص تعمیرات ، همگی از ویژگی های مهم تخت بادی اینتکس به شمار میرود .

تخت بادی

توضیحات درباره نگهداری از تخت بادی

برای نگهداری از تخت بادی به چند نکته مهم توجه کنید ، 1- برای باد کردن بدنه تخت بادی حتما از پمپ های باد برقی که بر روی بدنه تخت نصب شده استفاده کنید چرا که به اندازه استاندارد بدنه تخت را باد میکند و چنانچه قصد دارید با انواع پمپ های بادی دستی و برقی مجزا بدنه تخت را باد کنید به این توجه داشته باشید که بیش از حد مجاز بدنه تخت را پرباد و سفت نکنید چرا که باعث سوراخ شدن و حتی پاره شدن از روی دوخت و پرس های تخت میشود ، 2- بر روی تخت های بادی پرش و جامپینگ نکنید چرا که باعث در رفتگی پل های داخلی تخت شده و قسمتی از تخت ورم میکند و شکل ظاهری تخت از بین میرود ، 3- در جایی که تخت بادی را قرار میدهید اشیاء تیز و برنده مانند میخ و سوزن و چوب های نوک تیز کمد دیواری و غیره ... نباشد ، 4- از کودکان خود بخواهید که اشیاء تیز و برنده را در بدنه تخت فرو نکنند ، 5- از گذاشتن سشوار روشن بر روی بدنه تخت خودداری کنید چرا که باعث سوخت و پاره شدن قسمتی از تخت خواب بادی میشود ، 6- در هنگام سوراخ شدن بدنه تخت بادی حتمکا از چسب اصلی اینتکس با وصله مخصوص برای ترمیم و پنچرگیری استفاده کنید و حتما روش صحیح تعمیرات را از همکاران ما در نمایندگی تخت بادی اینتکس در ایران سایت اینتکس شو بپرسید .

تخت بادی اینتکس

 مدل های تخت بادی

تخت بادی اینتکس در مدل های یک نفره و دو نفره خوشخواب ، دوقلو یا دوطبقه با ارتفاع زیاد ، پشتی دار ، تاج دار ، دایره خوشخواب ، تاج دار بیضی ، برزنتی با رویه سه لایه و مشبک ، تخت بادی بیمار با قابلیت تاشو ، تخت بادی کودک لبه دار ، تخت فوم دار با رویه صاف ، تخت خواب بادی دوقلوی کبریتی ، و بسیاری دیگر از نمونه های تخت بادی طبی خوشخواب که در کارخانه بزرگ اینتکس تولید میشوند .

روش تعمیرات تخت بادی

برای اینکه بتوانید انواع تخت بادی اینتکس را که از قسمت پی وی سی سوراخ میشوند را تعمیر و یا پنچرگیری کنید به چند نکته توجه داشته باشید : تخت های بادی در اثر برخورد با اشیاء تیز و برنده سوراخ میشوند و در زمان کمی کم باد شده و دیگر قابل استفاده نیستند به همین دلیل باید نسبت به تعمیرات فوری تخت اقدام کنید و قسمت آسیب دیده را ترمیم کنید . برای تعمیرات تخت بادی اول باید قسمت سوراخ شده را پیدا کنید و آن را علامت گذاری کنید و سپس باد تخت را کاملا خالی کرده و قسمت سوراخ شده را بر روی سطح صاف قرار دهید طوری که قسمت سوراخ شده کاملا صاف باشد و سپس با استفاده از چسب اینتکس که به صورت قطره ای با وصله شیشه ای رنگ است قسمت آسیب دیده را چسب و وصله بزنید . برای زدن چسب و وصله اول مقداری از چسب قطره ای را بر روی سوراخ بمالید و سپس یک تیکه از وصله شیشه ای رنگ را آغشته به چسب قطره ای کنید و بر روی قسمت آسیب دیده بگذارید و بلافاصله یک وزنه 5 یا 7 کیلویی را بر روی وصله بگذارید و تا 5 ساعت به همین حالت رها کنید ، پس از برداشتن وزنه قسمت سوراخ شده کاملا ترمیم شده و دوباره از تخت استفاده کنید .

روش تعمیر قسمت مخمل تخت بادی

برای تعمیرات قسمت های مخملی تخت خواب بادی باید جای سوراخ شدگی را پیدا کنید و سپس با علامت گذاری آن و تخلیه باد تخت خواب میتوانید مراحل پنچرگیری را انجام دهید ، دور تا دور قسمت مخملی تخت که آسیب دیده است را به وسیله چسب قطره ای آغشته کنید و با نوک فلزی چسب مقداری مالش دهید تا زمانی که مخمل روی تخت برداشته شود و به لایه زیرین پی وی سی برسد ، با این کار عمل پنچرگیری ساده تر شده و لایه نایلونی یا همان وصله را به وسیله چسب قطره ای اینتکس میتوانید به روشی که در قسمت روش تعمیرات تخت بادی توضیح دادیم پنچر گیری کنید .

تخت بادی اینتکس در سال 2022 مدل های جدید و باکیفیتی را با حالت طبی به بازار های جهانی عرضه نموده که برای استفاده تمامی افراد خانواده مناسب است . این تخت بادی آزمایش شده و برای چندین دهه مکانی راحت را برای خواب فراهم کرده است. سطح جمع شده و ضد آب به نگه داشتن ورق ها در جای خود کمک می کند در حالی که ساختار پرتو موج یک منطقه خواب پایدار و یکنواخت را فراهم می کند.سفتی بستر هوای بدنه را می توان با افزودن یا آزاد کردن هوا تنظیم کرد. دهانه های بزرگ باد باعث می شود که این تخت بادی به سادگی باد شود. مدل های جدید تخت های بادی دارای پمپ باد برقی سرخود هستند که در کمترین زمان محصول را باد میکنند و اما اکثر پمپ های دستی و برقی مجزا نیز روی آن کار خواهند کرد. وقتی زمان بسته‌بندی فرا می‌رسد، تخت بادی اینتکس هوای کلاسیک داونی اینتکس را می‌توان به‌طور فشرده تا کرد تا دیگر نگران داشتن فضای ذخیره‌سازی کافی برای آن نباشید.

تخت خواب بادی اینتکس 2022 دارای تغییراتی مدرن برای ارائه و حتی خواب بهتر است. ساختار داخلی PVC با فناوری انقلابی فناوری فیبر جایگزین شده است. نخ های فیبر تک که منجر به تشک سبک تر، محکم تر و بادوام تر می شود. فناوری Fiber-Tech که از هزاران الیاف پلی استر با استحکام بالا تشکیل شده است، این تخت هوا راحتی، پایداری و پشتیبانی را افزایش می دهد. الیاف پلی استر با استحکام بالا بر خلاف ساخت تخت هوای سنتی در طول زمان کشیده نمی شوند و در نتیجه دوام برتر و طولانی مدت دارند. این برداشت جدید از یک تخت هوای پرفروش اینتکس مطمئناً به شما یک خواب عالی را برای مهمانانتان فراهم می کند. رویه بالش جیب هوا، تخت بادی را صاف و راحت می کند. پمپ باد الکتریکی تعبیه شده بر روی تخت، هوا را به راحتی باد و باد می کند و کیف حمل، ذخیره سازی و سفر را راحت می کند. با تخت خواب بادی جدید، خوابی شبانه با کیفیت داشته باشید.

در برخی از مدل های تخت بادی یک پشتی در انتهای تخت طراحی شده که تخته سر توکار همه کاره است، می تواند به عنوان یک تکیه گاه ایده آل برای پشت در هنگام لم دادن یا تماشای T. V. و به عنوان درپوش بالش در هنگام خواب استفاده شود تا بالش های شما روی زمین نیفتد. این تخت هوا که با فناوری فناوری فیبر، که از هزاران الیاف پلی استر با استحکام بالا تشکیل شده است، راحتی، پایداری و پشتیبانی را افزایش می دهد. الیاف پلی استر با استحکام بالا بر خلاف ساخت تخت هوای سنتی در طول زمان کشیده نمی شوند و در نتیجه دوام برتر و طولانی مدت دارند. سطح بالای بالش برای حداکثر راحتی احساس بالشتکی می دهد و طرفین مقاوم در برابر سوراخ شدن وینیل دوام را اضافه می کند. ارتفاع بالای 18 اینچ، دسترسی آسان‌تر به داخل و خارج از تخت را فراهم می‌کند. یک پمپ برقی AC داخلی با سوئیچ یک دکمه، بستر هوا را باد و باد می‌کند و می‌توان با چرخاندن صفحه کلید، سطح سفتی مورد نظر خود را تنظیم کرد. کل زمان باد کردن تخت 5  دقیقه است. کیف دستی مناسب برای نگهداری و حمل و نقل مناسب است.

خصوصیت های مهم تخت های بادی

  • بسیار مقرون به صرفه
  • ظرفیت وزن بالا
  • ساخت و ساز قوی
  • به راحتی باد و تخلیه می شود
  • دارای پمپ باد برقی
  • رویه مخملی نرم و طبی
  • قابلیت ترمیم در هنگام سوراخ شدن
  • حالت طبی و استاندارد

خرید: تخت بادی استاندارد

تخت بادی دوقلو خوشخواب با بدنه مخملی و حالت طبی بهترین گزینه برای استفاده در منزل و محل کار میباشد که با قیمت ارزان و شرکتی میتوانید از فروشگاه اینتکس شو خریداری نمایید .

مشخصات
استحکام: زیاد (قابل تنظیم)
ظرفیت وزن: 273 کیلوگرم
مواد: پلاستیک درجه یک
وزن: 16کیلوگرم
قد: 51 سانتیمتر
پمپ هوای داخلی: برقی دارد
سایزهای موجود: دوقلو، فول،
اندازه بادشده تخت: ‏عرض 152 با طول 2.3 و ارتفاع 51 سانتیمتر

اگر به یک تشک بادی یا تخت بادی با کمی تجملات و زمان باد شدن سریع نیاز دارید، ممکن است بخواهید تخت هوای بالای بالش را در نظر بگیرید. رویه مخملی نه تنها راحت است، بلکه در برابر خراشیدگی و سوراخ شدن مقاوم است. با پمپ داخلی، این تخت هوا می تواند در عرض سه دقیقه از کیف حمل دستی خود به طور کامل باد شود. پس از باد شدن، این تخت هوای بالای بالش می تواند تا 273 کیلو گرم را تحمل کند. این ظرفیت وزنی، اندازه ملکه را برای دو بزرگسال عالی می کند. لبه منحصربه‌فرد تخت بالشی به شما فضای بیشتری برای خواب می‌دهد و احساس پایداری بیشتری می‌کند. محفظه های هوای متعدد حتی اگر در وسط تشک بخوابید، این تخت را از فرورفتگی جلوگیری می کند.

  • آنچه ما دوست داریم
  • سریع باد می کند
  • برای دو بزرگسال خوب است
  • به راحتی حمل می شود
  • مقاوم در برابر پارگی و پارگی
  • ظرفیت وزن بالا

تخت بادی اینتکس ممکن است نسبت به برخی از تخت های سنتی راحت تر باشد. فناوری اینتکس راحتی، پشتیبانی و دوام را فراهم می کند در حالی که سطح بالای بالش تشک و تخته سر آن را شبیه به یک تخت سنتی می کند. پمپ تعبیه شده آن را برای مسافرت مناسب می کند. تنها چیزی که در پایان روز برای باد کردن این تخت نیاز دارید یک پریز برق و تکان دادن سریع انگشتتان است. این تشک به سرعت از ارتفاع 18 اینچی خود خالی می شود و در کیف حمل خود قرار می گیرد.

  • آنچه ما دوست داریم
  • احساس لوکس
  • راه اندازی آسان
  • کیف حمل راحت
  • پمپ توکار
  • سفتی: زیاد
  • پمپ هوای داخلی: دارد
  • جریان هوای خنک کننده
  • ثبات
  • سوار و پیاده شدن آسان است
  • ملحفه ها روی تخت محکم می مانند

اگر فکر خوابیدن روی یک تخت بادی گرم و چسبنده پلاستیکی باعث تعریق شما می شود، تخت هوای جریان هوا را در نظر بگیرید. سلول های هوای متصل به هم که در سطح تشک تعبیه شده اند، اجازه می دهند هوا آزادانه بین آن و شما جریان یابد. ویژگی طراحی به شما کمک می کند خنک و راحت باشید.

این تخت هوا محکم است و سطحی از ثبات را ارائه می دهد که اغلب در تشک های بادی یافت نمی شود. یکی دیگر از ویژگی هایی که باعث می شود تختخواب واقعی به نظر برسد، ساختار دوگانه محفظه ای است که به شما امکان می دهد یک ملحفه نصب شده را محکم و ایمن در آن قرار دهید. در نهایت، انبوه حس نرمی به آن می‌دهد

بررسی تخت بادی اینتکس در سال 2022

بررسی تخت بادی اینتکس 2022 ، خوشبختانه، تشک‌های بادی اخیراً بهبود یافته‌اند و از حالتی کوتاه به یک گزینه راحت و آرام تبدیل شده‌اند. برای شب‌هایی که تخت‌خواب‌های سنتی امکان‌پذیر نیست، تخت بادی مناسب تفاوت بین یک خواب بی‌نظم و ناآرام یا خوابی است که احساس شارژ را در شما ایجاد می‌کند. در این بررسی تخت بادی اینتکس، جزئیات پنج مورد از محبوب‌ترین تخت های بادی آن‌ها را شرح می‌دهیم: تخت بادی کلاسیک داونی اینتکس، تخت بادی بادی اینتکس کامفورت، تخت بادی بالا بالشی اینتکس دورابیم دریم لوکس، تخت بادی اینتکس کوئین دورابیم فوق‌العاده مخملی، و اینتکس کوئین دلوکس سوپر فلو هوا. اکنون، می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما یا مهمانان شما بهترین کار را دارد. چرا به ما اعتماد کنید؟ تیم تحریریه بر دانش و تجربه کارشناسان تناسب اندام و تناسب اندام از جمله ورزشکاران رقابتی، مربیان، فیزیوتراپیست ها، متخصصان تغذیه و مربیان معتبر متکی است. این به ما کمک می کند تا مطمئن شویم محصولاتی که ارائه می دهیم از بالاترین استاندارد برخوردار هستند. در مجموع، تیم ساعت‌های بی‌شماری را صرف تحقیق در مورد تجهیزات، تجهیزات، و ابزارهای بازیابی کرده است تا دقیق‌ترین و معتبرترین محتوا را برای خوانندگان ما ایجاد کند.

رضایت مشتری نیز بخش مهمی از روند بررسی ما است، به همین دلیل است که ما فقط محصولاتی را ارائه می دهیم که دارای رتبه بالایی هستند. مهمتر از همه، هر یک از اعضای تیم ما یک علاقه‌مند به تناسب اندام هستند. تناسب اندام ممکن است شغل ما باشد، اما در عین حال اشتیاق ما نیز هست. بنابراین، ما در تلاش هستیم تا محصولاتی را به شما ارائه دهیم که به آنها اعتماد داریم و شخصاً از آنها استفاده خواهیم کرد. با کلیک بر روی پیوندهای محصول در این مقاله، ممکن است هزینه کمیسیون را بدون هیچ هزینه ای برای شما خواننده دریافت کنیم. حمایت های مالی و کمیسیون های وابسته به حمایت از تحقیقات ما کمک می کنند تا بتوانیم به شما در یافتن بهترین محصولات کمک کنیم. افشای کامل وابسته ما را اینجا بخوانید. نگاهی سریع به تشک های بادی اینتکس اینتکس 50 سال پیش شروع به تولید محصولات استخر بادی کرد. در نهایت، آنها جرأت کردند استخرها و تشک های بادی را منفجر کنند. امروزه، این شرکت ده ها گزینه تشک بادی را ارائه می دهد که با نیازهای مختلف مطابقت دارند. این بررسی بر روی موارد موجود در سری‌های استاندارد تمرکز خواهد کرد.

اگرچه تشک های موجود در این بررسی برای استفاده در داخل خانه مناسب هستند، اما به این معنی نیست که با آماده سازی مناسب نمی توان از آنها در برخی از محیط های بیرونی استفاده کرد. اینتکس یک سری تشک دارد که به کمپینگ و سایر فعالیت‌های فضای باز اختصاص داده شده است، اما ما در اینجا آن‌ها را بررسی نمی‌کنیم. به نظر می رسد تخت های بادی اینتکس بادوام هستند و این شرکت بر راحتی و راحتی تمرکز کرده است. این تشک ها دارای محفظه های هوای متعدد و تقویت شده برای کمک به توزیع یکنواخت وزن هستند. لازم نیست نگران تنها خوابیدن در وسط تشک باشید تا از آن حمایت کنید. بسیاری از تشک های اینتکس دارای پمپ های هوای داخلی و کیسه های ذخیره سازی هستند. با این حال، اگر شما آن را سخت می‌کنید و به برق دسترسی ندارید، پمپ‌های باطری و دستی نیز ارائه می‌دهند. تخت بادی کلاسیک داونی اینتکس تخت بادی کلاسیک داونی اینتکس مشخصات سفتی: قابل تنظیم ظرفیت وزن: 273 کیلوگرم مواد: وینیل با رویه گله ضد آب وزن: 16 کیلوگرم. قد: 51 سانتیمتر ، پمپ هوای داخلی: ندارد سایزهای موجود: دوقلو، قیمت را بررسی کنید این یک تشک بادی آزمایش شده و واقعی است که برای چندین دهه مکانی راحت برای خواب فراهم کرده است.

سطح جمع شده و ضد آب به نگه داشتن ورق ها در جای خود کمک می کند در حالی که ساختار پرتو موج یک منطقه خواب پایدار و یکنواخت را فراهم می کند. سفتی بستر هوا را می توان با افزودن یا آزاد کردن هوا تنظیم کرد. دهانه های عریض شیر 2 در 1 باعث می شود که این تشک بادی بادی و باد کردن آن را ساده کنید. البته این تخت هوا فاقد پمپ هوای داخلی است اما اکثر پمپ های دستی و برقی روی آن کار خواهند کرد. وقتی زمان بسته‌بندی فرا می‌رسد، تخت هوای کلاسیک داونی اینتکس را می‌توان به‌طور فشرده تا کرد تا دیگر نگران داشتن فضای ذخیره‌سازی کافی برای آن نباشید. آنچه ما دوست داریم بسیار مقرون به صرفه ظرفیت وزن بالا ساخت و ساز قوی به راحتی باد و تخلیه می شود چیزی که ما دوست نداریم نشت یک شبه پمپ گنجانده نشده است .

خرید: تخت بادی داونی استاندارد دورا بیم (کوئین)، تخت بادی داونی استاندارد دورا بیم (کامل)، تخت بادی داونی استاندارد دورا بیم (دوقلو) تخت بادی را با قیمت آن بررسی کنید اگر به یک تخت خواب بادی با کمی تجملات و زمان باد کردن سریع نیاز دارید، ممکن است بخواهید تخت بادی اینتکس را در نظر بگیرید. رویه مخملی نه تنها راحت است، بلکه در برابر خراشیدگی و سوراخ شدن مقاوم است. با پمپ داخلی، این بستر هوا می تواند از حدود مفید خود خارج شود .

جهت خرید و داشتن قیمت تخت بادی یک نفره و دونفره در مدل های مختلف با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید .

مقالات مرتبط