فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
%
قلعه بادی بزرگ کودک

قلعه بادی بزرگ کودک

3,900,000
3,900,000 تومان

کد محصول: intex 48259

%
قلعه بادی اینتکس

قلعه بادی اینتکس

3,800,000
3,800,000 تومان

کد محصول: intex 48260

%
قلعه رینگ بوکس بادی

قلعه رینگ بوکس بادی

3,050,000
3,050,000 تومان

کد محصول: 48250 intex

%
قلعه بادی کودکان

قلعه بادی کودکان

0
0 تومان

کد محصول: intex 48669

%
قلعه بادی کودک

قلعه بادی کودک

0
0 تومان

کد محصول: 48257 intex

قلعه بادی کودک

خرید و فروش قلعه بادی کودک

قلعه بادی کودک اینتکس بهترین برند محصولات بادی شرکت اینتکس بوده و ویژه کودکان جهت بازی کردن و سرگرمی در منزل و مهد کودک ها میباشد که با قیمت ارزان و به صرفه نسبت به لوازم و اسباب بازی های دیگر در نمایندگی قلعه بادی اینتکس سایت اینتکس شو خرید و فروش میشود . قلعه بادی کودک در مدل های دایره و مربع با رنگ بندی های شاد و بچه گانه تولید میشوند و برای کودکان بسیار جذاب و سرگرم کننده است .

کودکان برای بازی کردن و سرگرمی در منزل و مهدکودک ها و پارک های عمومی نیاز به وسایل بازی بیخطر با اشکال کودکانه دارند که لحظات شادی را در طول روز بگذرانند . شرکت اینتکس و بست وی انواع قلعه های بادی را تولید کرده و با قیمت های ارزان در سراسر کشور های دنیا عرضه مینماید که همواره یک وسیله سرگرمی و بازی باشد و از جهتی ورزشی سالم برای کودکان باشد . انواع قلعه بادی به عنوان خانه بازی و مجموعه بازی با نصب آسان در منزل و مهد کودک قابل استفاده است و از قیمت ارزانی برخوردار است .

قلعه بادی اینتکس

قلعه بادی اینتکس در اندازه های بزرگ و کوچک با طراحی های زیبا به شکل های مربع و دایره با ارتفاع زیاد و کم و بدنه تمام بادی و بدنه تور دار تولید میشوند که هر کدام دارای جذابیت خاص خود هستند . جنس بدنه قلعه جامپینگ بادی کودک از بهترین پی وی سی با ضخامت بالا و مقاومت زیاد تولید میشوند و از حجم سبک و نصب آسان برخوردار هستند . بدنه قلعه های اینتکس و بست وی تماما بادی هستند و برای باد کردن بدنه میتوانید از انواع پمپ باد شرکت اینتکس استفاده کنید . جهت توضیحات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی قلعه بادی و فروشگاه اینترنتی intex سایت اینتکس شو تماس بگیرید .