فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
%
کاناپه بادی یک نفره تخت خواب شو

کاناپه بادی یک نفره تخت خواب شو

2,000,000
2,000,000 تومان

کد محصول: bestway 75065

%
کاناپه بادی دو نفره مخمل

کاناپه بادی دو نفره مخمل

3,500,000
3,500,000 تومان

کد محصول: bestway 67356

%
کاناپه بادی یک نفره تخت شو

کاناپه بادی یک نفره تخت شو

1,950,000
1,950,000 تومان

کد محصول: intex 68565

%
کاناپه بادی دو نفره

کاناپه بادی دو نفره

2,600,000
2,600,000 تومان

کد محصول: intex 68566

%
کاناپه بادی یک نفره مخمل

کاناپه بادی یک نفره مخمل

0
0 تومان

کد محصول: bestway 67277

%
کاناپه بادی دو نفره تخت شو

کاناپه بادی دو نفره تخت شو

0
0 تومان

کد محصول: intex 68566

%
کاناپه بادی 4 نفره اینتکس

کاناپه بادی 4 نفره اینتکس

0
0 تومان

کد محصول: intex 68575

%
کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو

کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو

0
0 تومان

کد محصول: bestway 75063

%
کاناپه بادی دو نفره چند کاره

کاناپه بادی دو نفره چند کاره

0
0 تومان

کد محصول: bestway 75039

%
کاناپه بادی دو نفره ریلکسی

کاناپه بادی دو نفره ریلکسی

0
0 تومان

کد محصول: bestway 75056

کاناپه بادی تخت خواب شو

خرید و فروش کاناپه بادی تخت خواب شو

کاناپه بادی یک نفره و دو نفره اینتکس مدل های کاناپه بادی تخت خواب شو طبی و کاناپه راحتی 5 کاره بهترین گزینه به عنوان مبل راحتی در منزل و محل کار میباشد که در رنگ های متنوع در شرکت آمریکایی اینتکس تولید میشوند و از طریق نمایندگی کاناپه بادی اینتکس در ایران , تهران خرید و فروش میشود . کاناپه بادی 4 نفره ال و کاناپه های چند حالته intex از دیگر تولیدات کمپانی اینتکس میباشد که در رنگ های مختلف و مدل های زیبا طراحی و ساخته شده اند و مناسب فضای کار و تغییر دکوراسیون منزل هستند .

مزایا کاناپه بادی اینتکس :

از مزایا کاناپه های بادی و مبل بادی میتوان به حجم کم و وزن سبک , به راحتی جا به جا میشوند , قیمت ارزان نسبت به کاناپه های چوبی و فلزی قدیمی ، مبل شنی ، بسیار مناسب برای تغییر دکوراسیون منزل و محل کار , کاناپه بادی تخت خواب شو به راحتی تبدیل به کاناپه راحتی و یا تشک بادی دو نفره و یک نفره برای خوابیدن و استراحت میشود , قابلیت شستشو و حالت طبی , مناسب برای تماشا کردن تلویزیون و بازی های کامپیوتری اشاره کرد .

روش نگهداری کاناپه بادی :

برای نگهداری کاناپه بادی به چند نکته توجه کنید : برای باد کردن بدنه از پمپ های باد برقی و دستی شرکت اینتکس استفاده کنید و به اندازه کافی باد کنید چرا که بیش از حد باد شدن بدنه باعث آسیب دیدن درزهای کاناپه میشود , در جایی که کاناپه بادی را باد میکنید آری از هرگونه اشیاء تیز و برنده باشد . بیش از وزن تعریف شده و استاندارد کاناپه بر روی ان فشار وارد نکنید , از پریدن و پرش کودکان جدا خودداری کنید , درصورت سوراخ شدن بدنه از چسب قطره ای و وصله مخصوص شرکت اینتکس استفاده کنید که به خوبی ترمیم شود و به هیچ عنوان از چسب های مشابه استفاده نکنید چرا که به بدنه صدمه وارد میکند و ترمیم آن بسیار دشوار میشود سعی کنید با همکاران ما در فروشگاه اینتکس و نمایندگی اینتکس در ایران مشاوره کنید و یا برای تعمیرات به دفتر و شعبه مرکزی اینتکس شو ارسال کنید , زمانی که میخواهید قسمت پشتی و نشیمن گاه را بیرون بکشید و به عنوان تشک بادی خواب استفاده کنید به آرامی این کار را انجام دهید که پره های بین تشک ها از یکدیگر جدا نشوند .

انواع کاناپه بادی تخت خواب شو :

انواع کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره و کاناپه بادی دو نفره رنگ مشکی و مدل کاناپه ال 4 نفره با رنگ کرم و کاناپه باد تاج دار که در شرکت اینتکس تولید میشوند ویژه استفاده در مکان های عمومی و شخصی هستند که در زمان کمی قابلیت باز و بسته شدن را دارند و از نظر استاندارد کاملا طبی و راحت هستند . برخی از کاناپه ها با پشتی بلند و برخی دیگر با پشتی کوتاه تر طراحی و ساخته میشوند  

جنس بدنه کاناپه بادی اینتکس :

جنس تشکیل دهنده کاناپه بادی اینتکس از پی وی سی ضخیم با مقاومت بالا طراحی شده و روکش آن از مخمل ضد تعریق ساخته شده که بسیار نرم و انعطاف پذیر است و در طولانی مدت میتوان از آن استفاده کرد . دارای دریچه های باد از نوع پیچی بزرگ هستند که به وسیله انواع پمپ باد برقی و دستی شرکت اینتکس قابلیت باد کردن را دارند . تشک ها و بدنه کاناپه به صورت کم حجم و سبک ساخته شده اند که به راحتی قابلیت جا به جایی را داشته باشند . تمامی قسمت های بدنه قابلیت شستشو را دارند و نیز به علت پی وی سی بودن بدنه قابلیت پنچرگیری و تعمیرات را در هنگام سوراخ شدن دارند .

برای خرید کاناپه بادی و داشتن قیمت کاناپه های بادی یک نفره و دو نفره با ما تماس بگیرید.