فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  1999 بازدید مشتری

تشک بادی صندلی عقب ماشین

1,300,000 1,300,000 تومان

تشک بادی صندلی عقب ماشین به رنگ کرمی بهترین تخت خواب برای استراحت کودکان در خودرو در هنگام مسافرت میباشد که با نصب آسان و حجم کمی که دارد به راحتی قابلیت استفاده را دارد . تشک بادی صندلی عقب ماشین به وسیله پمپ باد فندکی که در بسته بندی موجود است پر و خالی میشود و به صورت استاندارد بر روی صندلی های عقب ماشین جا میگیرد و به گونه ای که فضای مناسبی برای خوابیدن و استراحت کودکان و نیز بزرگسالان میباشد . رویه تشک از مخمل ضد تعریق و نرم ساخته شده که بسیار لطیف است .

  • طول : 140 سانتیمتر
  • عرض : 90 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 43 سانتیمتر
  • وزن بسته بندی : 2.1 کیلو گرم
  • تحمل وزن : 150 کیلو گرم
  • لوازم جانبی : پمپ باد فندکی دوکاره - ساک حمل و نقل - دو عدد بالش بادی
کد محصول: intex 66698
دسته های محصول :  تشک بادی صندلی عقب ماشین

تشک بادی صندلی عقب ماشین بهترین گزینه برای مسافرت و استراحت کردن کودکان و حتی بزرگسالان و نیز جا به جایی افراد مسن و بیمار میباشد که با حجم کم و وزن سبک تولید شده و نیز در زمان کمی قابلیت نصب شدن را در داخل ماشین دارد . برای دیدن محصولات بیشتر بر روی لینک تشک بادی صندلی عقب ماشین به رنگ آبی کلیک کنید، تشک بادی صندلی عقب ماشین اینتکس با لوازم کامل که شامل پمپ باد فندکی و دو عدد بالش و نیز ساک حمل در رنگ های مشکی و نقره ای با رویه طوسی و مشکی و کرمی و نارنجی و آبی عرضه میشود .

تشک بادی صندلی عقب ماشین جهت استفاده در خودرو های خارجی وایرانی

تشک بادی صندلی عقب ماشین قابلیت استفاده برای ماشین هایی مانند: ماتیز , جک , تویوتا یاریس و پریوس , اف جی کروز , راوفور , جی تی 86 , آریون , کرولا , سوزکی کیزاشی , فولوکس واگن , پرشیا , پژو آردی , پژو 206 , پژو 405 , هیوندای , لیفان , جک , مزدا , جنتو , پروتون , سوناتا , بنز , بی ام و , پانامرا , ام جی , آلفارومئو , مازاراتی , میتسوبیشی ,  پژو 407 , پژو 308 , پژو SD , آزرا , جنسیس , لندرکروز , پرادو , کمری ,اسپورتج , اپتیما , سراتو , پژو پارس , آریو , سمند سورن , رانا , تندر 90 , تویوتا یاریس و پریوس , اف جی کروز , راوفور , جی تی 86 , آریون , کرولا , سوزکی کیزاشی , فولوکس واگن , فورد , شورلت , لکسوس , نیسان , رانا , تندر 90 , سوزوکی ویتارا , پیکاب , ماکسیما , مگان , پژو , پراید , سمند , اپل , بنز , تویوتا , ولوو , هوندا , جک s5 و s7 , جنسیس , هایما s5 , هایما s7 , پورشه , سانگ یونگ , سوبارو , سیتروئن , را دارد

جنس بدنه تشک بادی صندلی عقب ماشین :

جنس بدنه تشک بادی صندلی عقب ماشین از پی وی سی نرم با رویه مخمل ضد تعریق ساخته شده که در برابر ضربه و فشار وزن کاملا مقاوم است . بدنه تشک بادی از قسمت زیر پایه ها که در جای پا قرار میگیرد جدا هستند که نصب تشک را بسیار آسان تر میکند و این امکان را به شما میدهد که از خود تشک به صورت جداگانه استفاده کنید . این تشک بادی ماشین قابلیت شستشو را دارد و حتی میتوانید به عنوان تشک بادی روی اب از آن استفاده کنید .

مزایا تشک بادی صندلی عقب ماشین :

قیمت ارزان و به صرفه و کاربردی که دارد از مهمترین خصوصیت های این محصول به شمار میرود . نصب اسان و حجم کم و نیز وزن سبک از دیگر خصوصیت های این محصول به شمار میرود . قابلیت تعمیرات و پنچر گیری این تشک صندلی عقب ماشین این امکان را به شما میدهد که در هنگام سوراخ شدن در اثر برخورد با اشیاء تیز و برنده بتوانید تشک را پنچر گیری کرده و دوباره استفاده کنید . برای خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین در رنگ های مختلف میتوانید از طریق سایت به صورت انلاین اقدام کنید و یا با همکاران ما در این نمایندگی اینتکس و مرکز فروش و خرید و قیمت تشک بادی صندلی عقب ماشین تماس حاصل فرمایید .

  • مشخصات محصول
  • طول : 140 سانتیمتر
  • عرض : 90 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 43 سانتیمتر
  • وزن بسته بندی : 2.1 کیلو گرم
  • تحمل وزن : 150 کیلو گرم
  • لوازم جانبی : پمپ باد فندکی دوکاره - ساک حمل و نقل - دو عدد بالش بادی
  • مشخصات پمپ باد : پمپ باد فندکی با قابلیت پر و خالی کردن و روشن شدن با فندکی خودرو
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید