فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
هر آنچه باید درباره استخر بادی بدانید !

هر آنچه باید درباره استخر بادی بدانید !

استخر بادی چیست ؟

استخر بادی محصولی از جنس پی وی سی یا همان پلاستیک نرم در شکل های مربع و دایره و مستطیل تولید شده اند با این تفاوت که چند لایه طراحی شده تا در برابر نور آفتاب و دمای آب سرد و گرم مقاوم باشد و در هر فضایی به سادگی قابل نصب است استخر های بادی در سایز های خردسال ، کودک ، بزرگسال و خانوادگی ساخته می شود که برای همه سنین مناسب باشد به همین دلیل به یکی از محصولات پر کاربرد و پرفروش در سرتاسر جهان برای فصل تابستان تبدیل شده اند .

شرکت اینتکس تولیدات گسترده ای در زمینه استخر بادی و استخر پیش ساخته بسیاری دیگر از محصولات بادی را با کیفیت اصلی و اورجینال داشته است. این تولیدات در اشکال و ابعاد ها و رنگهای متنوع برای تمامی سنین تولید شده و در تمامی کشورهای جهان عرضه گردیده است این کمپانی توانسته با ارائه کیفیت عالی و قیمت مناسب و تنوع زیاد فروش بالای محصولات بادی اینتکس را به خود اختصاص دهد . استخر بادی اینتکس را میتوان در فضای کم آپارتمانی و یا در فضای باز و ویلا و غیره .... استفاده کرد و اوقات فراغت لذت بخشی را برای کودکان و افراد خانواده فراهم ساخت.

 

مزایا و معایب استخر بادی اینتکس

مزایای استخر های بادی اینتکس

استخر بادی اینتکس مزایایی مانند تنوع بالا برای تمامی سنین انواع استخر های بزرگ و کوچک را تولید و در بازار های جهانی به فروش میرسد ، استخر بادی مستطیل و دایره یا شش ضلعی پرفروش ترین استخر های بادی این کمپانی بزرگ محصوب میشوند که در فضا های خانگی و ویلا های بزرگ و کوچک قابلیت نصب و راه اندازی را دارند. از مزایای دیگر آن میتوان به  قیمت مناسب و ارزان نسبت به انواع استخر فایبر گلاس پرتابل و بتنی سیمانی ، رنگ بندی مناسب برای کودکان با سلیقه های متفاوت ، استفاده به عنوان استخر آب درمانی افراد بیمار ، باد شدن بدنه استخر با پمپ باد دستی و برقی در کمترین زمان ممکن و بسیاری دیگر از خصوصیات خوب انواع استخر بادی میتوان اشاره کرد.

خرید استخر بادی انتخابی هوشمندانه است ، زیرا با خرید یک محصول همزمان خدمات دیگری را بدون پرداخت هزینه دریافت خواهید کرد؛ زمانی که شما برای فرزندتان استخر بادی سرسره دار یا صندلی دار را خریداری می کنید گویا برای او یک مجموعه بازی بادی آبی شاد و پر ماجرا را فراهم آورده اید.

جنس همه استخرهای بادی از pvc ، درجه ضخامت استخر بادی معمولا از سه لایه ، طراحی روی بدنه آنها نیز از طرح های شرکت دیزنی کودکانه و برای بزرگسالان از طرح کف استخر به شکل کاشی ابی و سفید یک سانتی است ، حجم آب آنها نیز بستگی به قطر یا ابعاد آن دارد . مزایا استخر بادی اینتکس اعم از قیمت ارزان و به صرفه نسبت به استخر های فایبر گلاس و فلزی یا بتنی , جا به جایی آسان و نصب سریع در مکان های مختلف , تولید استخر های بزرگ و کوچک برای افراد بزرگسال و کودک و نوجوان برای تفریحات تابستانی و آب درمانی افراد بیمار، باد شدن سریع و آسان توسط انواع پمپ باد برقی و دستی شرکت اینتکس ، فروش و خدمات پس از فروش در نمایندگی اینتکس در تهران ، استفاده از انواع مدل های استخر بادی در پشت بام و تراس جهت آبتنی و شنا ، قیمت مناسب و ارزان نسبت به استخر بتنی و فایبر گلاس ، و بسیاری دیگر از این نوع خصوصیات استخر بادی شرکت اینتکس میباشند

معایب استخر بادی های اینتکس

معایب استخر بادی در سوراخ شدن و یا پاره شدن در هنگام بر خورد با اشیاء تیز و برنده میباشد که با رعایت نکات ایمنی میتوانید از صدمه دیدن استخر بادی جلو گیری نمایید . در هنگام نصب کردن استخر های بادی باید به میزان بادی که به استخر زده میشود توجه داشته باشید زیرا پر باد کردن بیش از اندازه باعث میشود بر اثر فشار باد استخر از روی پرس سوراخ یا پاره شود . فضایی را که میخواهید در آن جا استخر را نصب کنید فاقد هرگونه اشیاء تیز و یا سنگ و بر آمدگی های سطح زمین باشد . برای دوام و طول عمر بیشتر استخر میتواند در هنگام نصب در زیر آن از فوم تاتامی ضخیم و یا موکت استفاده کنید که این عمل باعث نرم شدن زیر استخر شده و در هنگام مصرف زیر پا ها کاملا نرم میشود . بعد استفاده از استخر های بادی میتوانید برای آسیب نرسیدن به بدنه آن را کاملا خشک کنید و سپس جمع کنید و یا برای روی بدنه از روکش استفاده کنید

موارد استفاده استخر بادی

موارد استفاده استخر بادی چیست ؟

استخر بادی در دهه گذشته یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش شرکت اینتکس آمریکا بوده و با تنوع بالایی که دارد نیاز بسیاری از افراد جامعه را برطرف ساخته . به طور مثال در زندگی امروزه بسیاری از کودکان فضای کافی را برای داشتن استخر بتنی و فایبر گلاس ندارند و یا توان پرداخت هزینه های احداث استخر های بزرگ را ندارند و این امر باعث نگرانی والدین شده است که کودکانشان نمیتوانند در طول روز و فصل گرما به آب بازی و سرگرمی بپردازند . از نظر پزشکان شنا و آب بازی به غیر از سرگرمی و ورزش که بر جسم کودک تاثیر زیادی دارد به روحیه شاداب تر آنها نیز تاثیر بسزایی میگذارد .

استخر بادی شرکت اینتکس دارای مزایای زیادی برای کودکان و نیز افراد بزرگسال هستند و در طولانی مدت فواید بسیار خوبی برای رشد کودکان و نیز درمان افراد بزرگسال و بیمار دارند . انسان برای اینکه از نظر جسمانی و نیز تقویت روح و جسم بتوانند در شرایط مناسبی باشد چند ساعتی را در طول روز به ورزش های آبی که از هیجان های زیادی برخوردار است بپردازند تا از سلامتی کامل برخوردار شوند . البته انواع ورزش های دیگر نیز تاثیر گذار و مفید هستند اما شنا و تفریحات آبی بسیار کامل تر و هیجانی تر میباشد . خواص شنا و آب بازی در استخر های بادی مانند آب درمانی و تقویت عضلات دست و پاها و نیز عضلات ستون فقرات و کمر از مهم ترین خواص شنا و آب بازی محصوب میشوند . انواع استخر بادی با قیمت بسیار ارزانتر از استخر های بتنی و فایبر گلاس تهیه میشوند و نیز در زمان کمی قابلیت نصب و راه اندازی را دارند . برای تهیه و خرید استخر بادی مورد نظر به دسته بندی استخر بادی در سایت اینتکس شو مراجعه کنید و یا با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید .

 

برای استفاده از استخر های بادی شرکت اینتکس چند نکته را در نظر داشته باشید

  • قرار دادن استخر بادی اینتکس وان در مکان صاف و مناسب به منظور جلوگیری از تغییرات شکل ظاهری آن
  • در صورت استفاده از فضای بیرون باید استخر را در مجاورت شاخه ها، درختان و گیاهان قرار نداد.
  • عدم ایستادن بر لبه استخر که گذشته از خطرات سقوط، موجب آسیب زدن به استخر بادی نیز می شود.
  • باد کردن استخر به اندازه لازم، بطوری که بدنه آن با فشار دست، اندکی بازی کند
  • قرار ندادن اشیاء نوک تیز و برنده در زیر استخر به منظور پیشگیری از پارگی و پنچری

فاکتور خرید استخر بادی

 

فاکتورهای خرید استخر بادی

جنس بدنه استخر بادی

آیتمی که همیشه در ابتدای خرید باید در نظر گرفته شود. در واقع این جنس بدنه بوده که باعث می شود تا چه مدت محصول مورد نظر برای شما قابل استفاده باشد. همانطور که در برخی از مقالات اشاره کرده و توضیح داده ایم، تمام استخر های بادی اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش های مختلف طرح چرم بوده که از طراحی های ساده، رنگی و شکل دار بهره می برند. در واقع پلاستیک های PVC از چند مزیت سبک بودن، لطیف بودن، قابل تعمیر بودن و با کیفیت بودن بهره می برد. تنها حساسیتی که این جنس بدنه استخر های بادی دارند، حساسیت آنها به اشیای تیز می باشند که این امر نیز یک امر طبیعی می باشد. البته نکته ای که در این میان می ماند تفاوت محسوسی در بین جنس بدنه استخر های بادی کودک با اسخر های بادی بزرگ و خانوادگی می باشد. به دلیل اینکه استخر های بزرگ و خانوادگی اکثرا برای بزرگسال نیز استفاده می شود به همین دلیل باید از مقاومت بالایی بهره مند شوند. اما استخر های بادی کودک و مجموعه بازی ها نیز به قدری مقاومت و کیفیت دارند که در برابر هر گونه شرایط جوی و همچنین در فضای باز به راحتی و با خیالی آسوده قابل استفاده باشند.

ابعاد و ظرفیت استخر های بادی

در واقع هنگامی که کاربر اقدام به خرید استخر بادی برای فرزندان و یا مصارف بزرگسال می کند بادی ابعاد و ظرفیت کالای خریداری شده را در نظر بگیرد تا هنگام استفاده های چند نفره به مشکل بر نخورد. نکته بسیار مهمی در ابعاد و در قسمت ارتفاع استخر های بادی وجود دارد. همانطور که می دانید بحث ارتفاع و عمق با یکدیگر متفاوت اند. هنگامی که بحث ارتفاع پیش می آید یعنی در نظر گرفتن بلندی تمام بدنه استخر می باشد. همچنین هنگام مطرح کردن بحث عمق نیز باید گفت که عمق مربوطه هر استخر نشان دهنده ظرفیت متناسب با آن محصول می باشد. در واقع هر چه قدر عمق این کالا زیاد باشد، ظرفیت بیشتری را نیز از این کالا خواهیم دید.

استخر بادی را بر اساس نیاز خود با عمقی مناسب تهیه کنید. اگر می خواهید برای فرزند خود استخری مناسب تهیه کنید به شما توصیه می کنیم از استخر بادی اینتکس شو استفاده کنید که عمق آن بیش از یک متر نباشد زیرا این مهم ممکن است کودک شما را دچار آسیب کند؛ اما اگر برای استفاده خودتان در کنار فرزندتان قصد سفارش یک استخر بادی را دارید می توانید از استخر های بادی حرفه ای تر در سایز های بزرگ تر استفاده کنید و با کم تر کردن حجم آب آن بستری مناسب برای بازی فرزندان خردسال خود فراهم سازید. این مهم خود به صرفه جویی بیشتر هزینه های شما نیز کمک می کند.

قیمت استخر بادی

استخر بادی شما بر اساس متریال ساخت، اندازه، عمق، شکل طراحی و سایر موارد دیگر قیمت گذاری می شود. شما به راحتی می توانید با یک محاسبه سر انگشتی در سایر وب سایت ها قیمت نهایی محصولات را مشاهده کنید و از پرداخت هزینه های اضافی در امان باشید. در صورتی که استخر های بادی تضمین داشته باشد شما با خیال راحت تری می توانید سفارش خود را به ثبت برسانید. دیگر فاکتورهای خرید استخر بادی را نیز می توانید مورد مطالعه و ارزیابی قرار دهید.

پمپ استخر بادی

استخر بادی و سایز انتخاب آن برای خرید پمپ بادی مؤثر است. اگر می خواهید یک استخر کوچک داشته باشید استفاده کردن از یک پمپ بادی دستی نیازهای شما را به راحتی مرتفع می کند. حال اگر انتخاب شما یک استخر بزرگ خانوادگی است بهتر است از پمپ باد الکتریکی برای این مهم استفاده کنید. در کنار پمپ بادی به شما توصیه می کنیم از وسایل مرتبط با تعمیر و نگهداری استخر بادی خود استفاده کنید.

 

مزایای استخر بادی

کدام استخر بادی مناسب بزرگسالان است ؟

استخر بادی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده بزرگسالان و کودکان در فصل تابستان جهت شنا و تفریحات آبی می باشد . استخر های بادی در اندازه های بزرگ و کوچک و در اشکال مستطیل , دایره , شش ضلعی , مربع تولید میشوند و هر کدام دارای ارتفاع زیاد و عمق کم می باشند . اصولا بزرگسالان نیاز به یک استخر به ابعاد و اندازه مناسبی برای استفاده در فصل گرم تابستان دارند که شرکت اینتکس با توجه به در نظر گرفتن تمامی این اصول توانسته است محصولاتی مانند استخر بادی بزرگ مستطیل در ابعاد 2x3 و ارتفاع 56 سانتی متر جهت تفریحات آبی و استفاده به عنوان وان حمام و یا استخر های بزرگ برزنتی با لبه بادی مدل ایزی ست را که که به شکل دایره و بیضی طراحی شده اند را استفاده کنند و سایز های مختلف را با ارتفاع های زیاد و کم انتخاب نمایند .

نمایندگی استخر بادی در ایران  

نمایندگی استخر بادی اینتکس شو در ایران استخرهای بادی را در مدل های متنوع که نام میبریم در سراسر کشور و فروشگاه های اصلی تهران و کرج و کاملا اورجینال شرکتی توزیع می نماید. فروش استخر بادی اینتکس در سایت اینتکس شو و در فروشگاه اینتکس به صورت پخش عمده و تک فروشی انجام میشود و تمامی محصولات از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارند . برای خرید استخر بادی اصلی اینتکس و یا داشتن اطلاعات بیشتر درباره قیمت استخر بادی اینتکس با مشاورین ما در فروشگاه آنلاین اینتکس با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید .

همه استخر های بادی اورجینال و اصلی اینتکس هستند و از طول عمر بالا و کیفیت بسیار عالی برخوردار هستند ، امروزه برای داشتن استخر خانگی باید فضای بزرگ و مکان ثابتی داشته باشیم تا بتوانیم یک استخر احداث کنیم و از طرفی زمان زیاد و هزینه های زیادی را باید متحمل شد و از جهتی دیگر نگهداری پس از اجرا نیز بسیار مشقت بار است ، در چند سال اخیر کارخانه بزگ intex با تولید استخر های بادی مخصوص تمامی افراد خانواده این مشکل حل شده و با کمترین مبلغ در اختیار افراد در کل جهان گذاشته است و میتوانید در کمترین زمان یک استخر بادی با ابعاد دلخواه داشته باشید و در کوتاه ترین مدت نصب و استفاده نمایید.

 

مقالات مرتبط