فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
کدام مبل شنی برای گیم نت ها مناسب است؟

کدام مبل شنی برای گیم نت ها مناسب است؟

مبل شنی مخصوص گیم نت ها

مبل شنی یونولیتی مبل کاملا راحت و استاندارد است که برای تمامی سنین مناسب استفاده است. نکته اشتراکی که بین مبل های شنی وجود دارد این است که حالت پذیری بالایی دارند و شکل های دلخواه افراد فرم میگیرند ، مواد داخلی آنها همگی از یونولیت ساچمه ای و خرد شده است ، دارای رویه پارچه ای با آستری پارچه ای هستند و برخی دیگر از مبل های یونولیتی دارای پوسته چرمی هستند ، همگی در قسمت زیر مبل دارای زیب برای شارژ کردن یونولیت و یا کم کردن یونولیت داخل مبل هستند .

در محیط کار بخصوص گیم نت ها میتوانید از مبل های شنی با جنس پارچه چرم استفاده کنید که به راحتی با ابر و کف تمیز میشوند . چنانچه فضایی که مبل ها قرار میگیرند از ورود گرد و خاک بر روی بدنه مبل جلوگیری میشود میتوانید از مبل های شنی با پوسته پارچه ای استفاده کنید و در صورت نیاز رویه مبل را شستشو دهید .

تفاوت اصلی مبل های شنی با یکدیگر در چیست؟

تفاوت اصلی مبل های شنی در شکل ظاهری و ابعاد آنها است که به شکل های گلابی یا قطره ای، بیضی یا سوسیسی، دایره یا استوانه ای، مربع و مستطیل با ارتفاع زیاد و ارتفاع کم تولید میشوند که نسبت به اندازه های مختلف میتوان برای استفاده های گوناگون از آنها بهره برد . البته فراموش نشود که همه مبل های شنی برای تمامی افراد بزرگسال و کودک در مکان های مختلف قابلیت استفاده را دارد .

برای استفاده از مبل شنی برای گیم نت ها و استفاده برای بازی های کامپیوتری میتوانید از مدل های مبل شنی گلابی شکل یا قطره ای در سایز بزرگ، مبل شنی دایره ای َ و یا مبل های شنی بیضی شکل یک نفره و دونفره با پشتی بلند برای تکیه دادن و لم دادن در هنگام بازی ، توجه داشته باشید که برای انتخاب بهتر مبل شنی با همکاران ما در تولیدی و قسمت اصلی تولید کننده مبل شنی با شماره های 02144381150 و 09128383850 تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید .

توضیحات درباره انواع پارچه ویژه مبل شنی

درمیان انواع پارچه مبلی که در بازار عرضه میشود ، می‌توان به پارچه مبلی نانو که نوآورانه‌ترین و جدیدترین پارچه مبلی در بازار است اشاره کرد. امروزه می‌بینیم که افراد زیادی به دنبال قیمت مبل شنی با پارچه نانو و حتی خرید اینترنتی آن هستند. از مزایای مهم این پارچه مبلی می‌توان به ضد آب بودن، ضد لک بودن، ضد حریق بودن، و آنتی باکتریال بودن با وجود بافتی راحت و نرم اشاره کرد که برای تمامی افراد خانواده توصیه میشود . پارچه مازراتی مبلی

پارچه مازراتی برای تولیدی مبل شنی و مشتری ها بسیار عالی و مناسب بوده که دوخت را محکم در تار و پود خود نگه میدارد.

پارچه خز موبلند و مو کوتاه

پارچه مبل شنی مدل خز موبلند و مو کوتاه یکی از بهترین و شیک ترین پارچه های مبلی در بازار است که با ظاهری شیک و کیفیت بالا و نرمی فوق العاده مناسب انواع مبلمان شنی یونولیتی در مدل های مختلف است . این مدل پارچه در رنگ های شاد مانند کرم ، سفید ، قرمز ، آبی ، زرد ، و رنگ های تیره مانند مشکی، قهوه ای، شکلاتی، طوسی، سرمه ای تولید میشود .

پارچه پشمی

پارچه‌های پشمی برای مبل شنی شاید جدیدترین پارچه مبلی نباشند، اما محبوبیت خود را همیشه و مخصوصا در مناظق سردسیر حفظ کرده‌ است. این پارچه‌ها با وجود قابلیت انتقال گرما در فصول سرد، سبک هستند و برای سایر فصل‌ها نیز مناسب‌اند.

از مزایای این پارچه رومبلی پشمی می‌توان به بافت لطیف، قابلیت کشش بالا بخصوص برای افراد سنگین وزن ، و مقاومت دربرابر پارگی و چروک شدن اشاره کرد. از معایب این نوع پارچه نیز می‌توان به دشواری تمیز کردن آن اشاره کرد.

پارچه مخمل

یکی دیگر از پارچه های مبلی لاکچری بدون شک پارچه مبلی مخمل است. این پارچه با استحکام، ظاهر خاص و بافت لطیف خود همیشه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. از انواع این پارچه می توان به پارچه مخمل کبریتی و مخمل نانو اشاره کرد، که برای انواع مبل شنی در مدل های مختلف با زیر پایه استفاده کرد و از طرفی دارای رنگ بندی بسیار زیاد برخوردار است .

 پارچه چرم مصنوعی

افراد زیادی به دنبال خریداری مبل شنی راحتی چرم و قیمت پارچه مبلی چرم هستند. این پارچه به خاطر ظاهر شیک و زیبا و شق و رق بودن یکی از پرفروش ترین پارچه های مبل شنی است . در میان اواع پارچه مبلی، پارچه مبلی چرم بر روی مبلمان استفاده می شود و فضای دکوراسیون داخلی شما را رسمی‌تر نشان می دهد. مانند پارچه مبلی مازراتی، بسیاری این پارچه مبلی را یک پارچه مبلی لاکچری محسوب می کنند.

 پارچه رومبلی جیر کبریتی

نوع طبیعی این پارچه کبریتی مخمل‌نما است که از قیمت مناسبی برخوردار بوده اما کیفیت و دوام بالایی دارد . درمیان انواع پارچه مبلی، این پارچه با انواع مخمل شباهت زیادی دارد .

نوع دیگر پارچه مبلی پارچه پلی استر نام دارد که از دوام بالایی برخوردار بوده و ظاهری شق و رق دارد . این پارچه مصنوعی علاوه بر داشتن تمام ویژگی‌های مثبت پارچه مبلی نایلونی، مقاومت قابل توجه در برابر نور مستقیم و چروک شدن را نیز دارد، در نتیجه به گزینه‌ای هوشمندانه در انتخاب انواع پارچه مبلی بخصوص مبل شنی تبدیل می‌شود. بد نیست بدانید که پارچه مبلی میکروفایبر درواقع ترکیبی از پارچه‌های نایلونی و پلی استر است.

سایر نکات درباره انواع پارچه مبل شنی

توضیحاتی درباره انواع پارچه مبل شنی دادیم که آشنایی بیشتری داشته باشید و بهتر بتوانید پارچه مبلی را انتخاب کنید، چند نکته دیگر درباره مدل های پارچه را در نظر داشته باشید .

رنگ پارچه مبل شنی: به توصیه متخصصان در انتخاب رنگ پارچه مبلی به مواردی مانند رنک دگوراسیون، میزان استفاده، داشتن کودک یا حیوان خانگی را درنظر بگیرید و مشخصا اگر در خانه کودک خردسال داریم یا اهل رفت و آمد هستیم، بهتر است رنگ‌های تیره را انتخاب کنیم که در طولانی مدت از نظر ظاهری مبل تغییری نداشته باشید .
تراکم پارچه مبل شنی: هر چه تراکم پارچه رومبلی که انتخاب می‌کنید بالاتر باشد، مقاومت آن در برابر نشست و برخاست بیشر بود و زیبایی و ظاهر اولیه خود را برای مدت طولانی تری حفظ می‌کند.

برای داشتن اطلاعات بیشتر درباره مبلمان یونولیتی و قیمت مبل شنی با همکاران ما در تولیدی مبل شنی با شماره های درج شده در سایت اینتکس شو تماس بگیرید .

 

مقالات مرتبط