فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
انواع صندلی مبل شنی

انواع صندلی مبل شنی

خرید مبل شنی راحتی

اگر به دنبال خرید یک مبل راحت لاکچری و بزرگ مخصوص گیمینگ، تماشای فیلم یا استراحت هستید بهترین انتخاب می‌تواند مبل شنی باشد. مبل‌های شنی به دلیل طراحی خاص، الگوی مناسب، دوخت مقاوم و روش ساخت حرفه‌ای که دارند بسیار انعطاف‌پذیر و راحت هستند. همچنین روکش این مبل‌ها از پارچه ضد تعریق است تا شما بتوانید به راحتی ساعت‌ها بر روی آن دراز بکشید. حال اگر دوست دارید با مدل‌های مختلف مبل شنی موجود در بازار آشنا شوید خوب است تا انتهای این مقاله از اینتکس شو ما را همراهی نمایید.

با مبل شنی آشنا شوید

مبل شنی یا هپی چیر در واقع می‌تواند نوعی از صندلی‌های طبی باشد زیرا طراحی خاص این مبل‌ها از ستون فقرات و سایر نواحی بدن شما محافظت کرده و اجازه نمی‌دهد که شما کمردرد یا گردن درد را تجربه کنید. از ویژگی‌های مهم این مبل می‌توان به نرم و انعطاف‌پذیر بودن آن اشاره کرد. 
مبل شنی از سه لایه رویه، آستری و محتوای داخلی شنی تشکیل شده است. محتوای داخلی که شامل دانه‌های گرانول مانند یونولیتی است در داخل بخش آستری قرار می‌گیرد و سپس یک روکش ضد تعریق از جنس چرم جیر مخمل و ... بر روی آن کشیده می‌شود.

مبل شنی


 آیا در مبل‌های شنی واقعاً از شن استفاده می‌شود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر! ساختار مبل شنی یکی از بحث برانگیزترین موضوعات در تولید محصولات مدرن دکوراسیون محسوب می‌شود. برخلاف تصور رایج از شن در ساخت این محصول استفاده نشده است بلکه داخل این محصول از گرانول‌های پلی استایرینی پر می‌شود تا حس آرامش لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد. شما با دراز کشیدن بر روی این مبل می‌توانید تمامی تنش‌ها و استرس‌های روز را از خود دور کرده و یک خواب کاملاً راحت و بی‌دغدغه داشته باشید.
توجه داشته باشید گرانول‌های یونولیت موجود در مبل شنی پس از مدتی استفاده می‌توانند دچار نشست شوند که این امر ممکن است کمی برای شما ناخوشایند باشد. شما می‌توانید برای رفع این مشکل مقداری گرانول یونولیت جدا تهیه کرده و آستری را از گرانول یونولیت جدید پر کنید تا صندلی شما همان کیفیت سابق خود را به دست بیاورد.

مبل شنی چه کاربردی دارد؟

به طور کلی مبل‌ها برای استراحت و نشستن کاربرد دارند. اما مبل شنی یک نفره و دو نفره به دلیل نرم و انعطاف‌پذیر بودن آن می‌تواند برای دراز کشیدن و لم دادن طولانی مدت گزینه بسیار مناسبی باشد. از این مبل می‌توانید به هنگام بازی، تماشای فیلم، مطالعه کتاب یا استراحت استفاده کرده و آرامشی بی‌نظیر را تجربه کنید.

مزایا و معایب مبل شنی

مبل شنی مانند هر مبل دیگری دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

مزایای مبل شنی

⦁    یک نشیمنگاه راحت و طبی است. 
⦁    نسبت به مبل‌های مشابه مانند مبل بادی از مقاومت زیادی برخوردار است. 
⦁    در برابر وزن‌های بالا مقاوم است و عمر طولانی‌تری دارد. 
⦁    رنگ بندی متنوعی دارد و به راحتی جابجا می‌شود. 
⦁    قابلیت شستشو دارد.

معایب مبل شنی

جنس بدنه این مبل‌ها مانند سایر مبلمان منزل آسیب‌پذیر است و لازم است حتماً مراقبت‌های لازم را انجام دهید. حجم این مبل نیز زیاد است و شاید برای مکان‌هایی که دچار کمبود جا هستند انتخاب مناسبی نباشد.

انواع مبل شنی

مبل‌های شنی یا هپی‌چیرها تنوع بالایی دارند. بنابراین تقسیم بندی آنها به دسته‌های مختلف ممکن است کمی سخت باشد. اما با این حال می‌توان این مبل‌ها را با توجه به ویژگی‌ها و مدل‌های خاص آنها بر اساس کاربرد، نوع و جنس به دسته‌های مختلفی تقسیم کرد. از جمله انواع مبل شنی موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مبل شنی یک نفره

این مبل یکی از فراوان‌ترین مدل‌های مبل شنی در بازار است که سایز کوچکی دارد و مخصوص یک نفر طراحی شده است. برخی از مبل‌های شنی یک نفره به صورت یک تکه و برخی انواع دیگر به صورت دو تکه طراحی می‌شوند. همچنین رویه این مبل می‌تواند از جنس‌های مختلفی نظیر چرم، جیر مخمل و ... باشد.

مبل شنی یک نفره راحتی

مبل شنی یک نفره تخت خواب شو یکی دیگر از انواع مدل‌های مبل شنی دو نفره موجود در بازار است که می‌تواند به صورت تخت خواب مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین چنانچه دوست دارید از مبل شنی خود برای خواب و استراحت استفاده کنید این مبل می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. البته خوب است توجه داشته باشید که این مبل‌ها نسبت به سایر مدل‌های مبل شنی فضای بیشتری اشغال می‌کنند. بنابراین چنانچه فضای کافی برای قرار دادن این سبک از مبل در منزل یا محل کار خود را دارید می‌توانید با خیال راحت اقدام به خرید آنها نمایید.

مبل شنی دو نفره

مبل‌های شنی دونفره یکی دیگر از انواع مدل‌های مبل‌های شنی موجود در بازار هستند که با کیفیت بالا و در سایزهای بزرگتری نسبت به مبل‌های شنی یک نفره طراحی و تولید می‌شود. این مدل مبل‌ها به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند که برخی رویه چرم و برخی دیگر رویه پارچه‌ای دارند.

مبل شنی یک نفره
مبل شنی دونفره راحتی

مدل دیگر مبل‌های شنی موجود در بازار را می‌توان مبل شنی دو نفره راحتی دانست. این مبل‌ها به صورت دو نفره و تخت خواب شو طراحی شده است و سایز بزرگتری نسبت به مبل شنی یک نفره راحتی دارد. بنابراین شما می‌توانید به راحتی از آن به جای یک تخت دو نفره استفاده کنید. با انتخاب این مدل مبل برای منزل یا محل کار خود می‌توانید تجربه یک خواب راحت دو نفره را داشته باشید.

مبل شنی مخصوص کودکان

کودکان به نشستن بر روی مبل‌ها علاقه زیادی دارند اما مبلی که کودک بر روی آن می‌نشیند باید ایمنی زیادی داشته باشد تا بتوان با اطمینان خاطر کودک را بر روی آن قرار داد.مبل شنی مخصوص کودکان یکی از انواع مدل‌های مبل شنی است که در سایز کوچک‌تری تولید می‌شود. این مبل شنی علاوه بر طراحی راحت، ایمنی بسیار بالایی نیز دارد و استفاده از آن می‌تواند برای کودکان بسیار لذت بخش و جذاب باشد.

مبل شنی از جنس الیاف

الیاف همان رشته‌های نازک با طول مناسب است که دارای استحکام بسیار بالا می‌باشد و به عنوان مواد اولیه برای تهیه انواع پارچه و نخ مورد استفاده قرار می‌گیرد. الیاف پر‌کننده انواع گوناگونی دارد و از آن می‌توان برای پر کردن مبل شنی استفاده کرد.
یکی از معروف‌ترین الیاف که در پر کردن مبل شنی از آن استفاده می‌شود الیاف پلی استر است که یک نوع از الیاف‌های مصنوعی است و از یک پلیمر تشکیل می‌شود. این الیاف به دلیل دوام بالا و سختی زیاد می‌تواند در ساخت و پر کردن مبل‌های شنی مورد استفاده قرار بگیرد. جذب رطوبت پلی استر بسیار کم است و در مقابل حرارت نیز مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد. الیاف پلی استر نرم سبک و گرم می‌باشد. همچنین این الیاف بهداشتی و ضد آلرژی هستند و رطوبت و بو را به خود جذب نمی‌کنند. براین می‌توانند یک گزینه مناسب برای ساخت مبل‌های شنی باشند.

مبل شنی از جنس گرانول یونولیت

گرانول یونولیت ماده‌ای سبک با حجم بالا است که کاربرد اصلی آن در صنعت مبل به خصوص مبل شنی می‌باشد. این محصول در برابر فشار و گرما استحکام بالایی دارد و یک گزینه ایده آل برای پر کردن مبل‌های شنی می‌باشد. البته به خاطر داشته باشید گرانول یونولیت بعد از چند ماه استفاده مقدار کمی نشست خواهد کرد و شما باید مجدداً آن را شارژ نمایید.

ویژگی‌های مبل شنی

مبل‌های شنی وزن سبکی دارند و تنوع آنها در بازار بسیار بالا می‌باشد. همچنین قیمت این مبل‌ها نسبت به سایر مبلمان منزل بسیار ارزان‌تر است.
این مبل‌ها برای استراحت‌های مقطعی یا طولانی بدون بروز مشکل در ستون فقرات کمر و گردن انتخاب ایده آل هستند. همچنین به دلیل وزن سبک قابلیت جابجایی سریع را نیز دارند.
این مبل‌ها استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارند و برخی از مدل‌های آن تحمل وزن بالا تا ۲۰۰ کیلوگرم را نیز دارد. بنابراین از این مبل می‌توانید برای تمامی افراد خانواده از پیر و جوان و کودک و بزرگسال استفاده کنید. تولید و ساخت این مبل‌ها با توجه به سلیقه مشتری در هر رنگ اندازه و با هر جنس روکشی امکان‌پذیر است تا شما بتوانید مبل خود را با توجه به سلیقه و هماهنگ با دکوراسیون منزلتان سفارش بدهید.

مبل شنی تک نفره
 

قیمت مبل شنی

اگر پس از مطالعه این مطلب علاقمند شده که یک مبل شنی برای منزل یا محل کار خود خریداری کنید حتماً تمایل دارید از قیمت مبل‌های شنی آگاه شوید. قیمت این مبل‌ها با توجه به سایز و جنس روکش می‌تواند متفاوت باشد. همچنین نوع مواد پر‌کننده مبل نیز می‌تواند بر قیمت این مبل تاثیر بگذارد. بنابراین چنانچه قصد خرید مبل شنی را دارید بهتر است پس از تماس با کارشناسان ما قیمت به روز مدل مورد نظر خود را استعلام بگیرید.

خرید مبل شنی

مبل‌های شنی در مدل‌ها و سایزهای مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. همچنین شما می‌توانید مبل خود را بر اساس سلیقه و به دلخواه خود سفارش بدهید. تمامی پارامترهای مبل از جمله سایز، ارتفاع و جنس روکش می‌تواند با توجه به سلیقه شما انتخاب شود. بنابراین چنانچه قصد خرید مبل شنی مخصوص خود را دارید می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در وب سایت با کارشناسان اینتکس شو در تماس باشید.

مقالات مرتبط