فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
تولیدی مبل هپیچیر

تولیدی مبل هپیچیر

تولیدی مبل هپیچیر و تولید کننده مبل راحتی یونولیتی یک نفره و دونفره و سه نفره طبی با قابلیت تنظیم بدنه مبل برای نشستن و خوابیدن مخصوص بزرگسال و کودک با مدل های یونولیتی گرانولی با پارچه های رویه بدنه از جنس خز بلند و کوتاه ، مسکو ، چرم ، پارچه کتان ، مازراتی ، مخمل که در کارگاه تولیدی اینتکس شو تولید و خرید و فروش میشوند . ساخت مبل هپی چیر و انوع مبلمان های یونولیتی را با بهترین دستگاه های روز دنیا و بهترین دوخت توسط خیاطان ماهر در سایت اینتکس شو ساخته میشود که میتوان در مکان های مختلف به عنوان مبل راحتی استفاده کرد . مبل های یونولیتی به علت داشتن راحتی و ریلکسی بالا در دسته مناسب ترین مبل های ریلکسی در جهان محصوب میشوند و بسیاری از افراد برای استفاده های روزانه و رفع خستگی در منزل و محل کار یا ویلا از و نیز گیم نت ها و کافی شاپ ها از مبل راحتی هپی چیر استفاده میکنند .

تولیدی مبل هپیچیر

 ویژگی مهم مبل هپی چیر

ویژگی مهم مبل هپی چیر راحتی درهنگام نشستن ، حالت پذیری بالا به شکل های نیمه خواب برای رفع خستگی در طول روز و تبدیل شدن به مبل ریلکسی برای نشستن ،  تولید سفارشی به اندازه دلخواه شما مشتری عزیز در رنگ های تیره و روشن ، مناسب برای استفاده در مکان های مختلف مانند عکاسی ها و گیم نت ها و محل کار ، مناسب برای تغییر دکوراسیون منزل و ویلا و استراحت های مقطعی ، حرکت کردن مواد داخلی یونولیت و گرانول در هنگام نشستن ، حالت گرفتن به شکل بدن شخص نسبت به وزن افراد ، پوسته نشدن چرم بدنه و دو سال گارانتی شرکت اینتکس شو ، دارا بودن زیپ در قسمت زیر مبل هپی چیر برای اضافه کردن و یا خالی کردن گرانول از داخل مبل ، افت بسیار کم به علت داشتن مواد گرانولی فومی به شکل ساچمه ای ، می باشد . توجه داشته باشید این تولیدی مبل هپی چیر در سه سایز بزرگ , متوسط و کوچک تولید میشود و مواد داخلی آن از گرانول فومی درجه یک و پخته شده به شکل ساچمه های ریز پر شده که نسبت به یونولیت های خرد شده دیر تر نشست میکند . تولید کننده مبل هپی چیر در کارگاه تولیدی شاپ اینتکس نسبت به سلیقه مشتری در اندازه مختلف با رنگ های گوناگون این محصول را تولید میکند .

تولیدی مبل هپیچیر

تولید کننده مبل هپی چیر

مبل هپی چیر قابلیت تولید با انواع پارچه های مخمل کبریتی و ساده ، چرم مصنوعی و طبیعی ، پارچه مازراتی خارجی و ایرانی ، پارچه کتان ، برزنتی ، پلی استر ، و انواع پارچه های دیگر در طرح ها و رنگ های مختلف با مواد داخلی ازدانه یونولیت خرد شده و گرانولی فومی تولید میشود . مبل های هپی چیر یکی از زیبا ترین و راحت ترین صندلی های راحتی شنی یا یونولیتی برای استفاده در منزل و محل کار می باشد . جنس  به کار رفته در بدنه مبل هپی چیر مانند چرم مصنوعی در برابر پوسته پوسته شدن از مقاومت بالایی برخوردار است و پارچه های کبریتی و مخمل و پارچه مازراتی در برابر وزن زیاد مقاوم هستند و قابلیت شستشو را دارند . مبل هپی چیر با مواد داخلی از دانه یونولیت خرد شده و گرانولی فومی پر میشود که بسیار سبک بوده و به راحتی قابلیت جا به جایی دارد . قسمت های اصلی مبل هپی چیر راحتی به وسیله دستگاه های دوخت به دقت دوخته میشود در تولیدی اینتکس شو و کارگاه مرکزی تولید کننده مبل هپیچیر دوخته میشوند .

تولیدی مبل هپیچیر

 

پارچه مازراتی برای تولیدی مبل هپی چیر و مشتری ها بسیار عالی و مناسب بوده که دوخت را محکم در تار و پود خود نگه میدارد و به خاطر داشتن ضخامت مناسب و رویه نرم و لطیف مخملی و نیز تنوع رنگ یکی از بهترین پارچه ها برای مبل هپی چیر است.

پارچه رومبلی جیر کبریتی

نوع طبیعی این پارچه کبریتی مخمل‌ نما است که از قیمت مناسبی برخوردار بوده اما کیفیت و دوام بالایی دارد . درمیان انواع پارچه مبلی، این پارچه با انواع مخمل شباهت زیادی دارد. قابلیت شستشو را دارد واز نظر ظاهری کاملا شیک بوده و دارای تنوع رنگ بالایی است که نسبت به سلیقه شما تولید میشود ..

نوع دیگر پارچه مبلی پارچه پلی استر نام دارد که از دوام بالایی برخوردار بوده و ظاهری شق و رق دارد . این پارچه مصنوعی علاوه بر داشتن تمام ویژگی‌های مثبت پارچه مبلی نایلونی، مقاومت قابل توجه در برابر نور مستقیم و چروک شدن را نیز دارد، در نتیجه به گزینه‌ای هوشمندانه در انتخاب انواع پارچه مبلی بخصوص مبل هپی چیر تبدیل می‌شود. بد نیست بدانید که پارچه مبلی میکروفایبر درواقع ترکیبی از پارچه‌های نایلونی و پلی استر است.

پارچه خز موبلند و مو کوتاه

پارچه مبل هپی چیر مدل خز موبلند و مو کوتاه یکی از بهترین و شیک ترین پارچه های مبلی در بازار است که با ظاهری شیک و کیفیت بالا و نرمی فوق العاده مناسب انواع مبلمان یونولیتی در مدل های مختلف است . این مدل پارچه در رنگ های شاد مانند کرم ، سفید ، قرمز ، آبی ، زرد ، و رنگ های تیره مانند مشکی، قهوه ای، شکلاتی، طوسی، سرمه ای و غیره .... تولید میشود که نسبت به سلیقه شخصی میتوانید مبل شنی را سفارش دهید .

پارچه پشمی

پارچه‌های پشمی برای مبل هپی چیر شاید جدیدترین پارچه مبلی نباشند، اما محبوبیت خود را همیشه و مخصوصا در مناظق سردسیر حفظ کرده‌ است. این پارچه‌ها با وجود قابلیت انتقال گرما در فصول سرد، سبک هستند و برای سایر فصل‌ها نیز مناسب‌اند.

از مزایای این پارچه رومبلی پشمی می‌توان به بافت لطیف، قابلیت کشش بالا بخصوص برای افراد سنگین وزن ، و مقاومت دربرابر پارگی و چروک شدن اشاره کرد. این موارد پارچه رومبلی پشمی را برای افرادی که کودک خردسال یا حیوان خانگی دارند، گزینه مناسبی بوده و میتوان سالهای متوالی استفاده کرد. از معایب این نوع پارچه نیز می‌توان به دشواری تمیز کردن آن اشاره کرد.

پارچه مخمل

یکی دیگر از پارچه های مبلی لاکچری بدون شک پارچه مبلی مخمل است. این پارچه با استحکام، ظاهر خاص و بافت لطیف خود همیشه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این نوع پارچه تنوع رنگی بسیار بالایی داشته و برای کوسن نیز انتخابی عالی به شمار می‌آید. از انواع این پارچه می توان به پارچه مخمل کبریتی و مخمل نانو اشاره کرد، که برای انواع مبل هپی چیر در مدل های مختلف با زیر پایه استفاده کرد و از طرفی دارای رنگ بندی بسیار زیاد برخوردار است .

 پارچه چرم مصنوعی

افراد زیادی به دنبال خریداری مبل راحتی چرم و قیمت پارچه مبلی چرم هستند. این پارچه به خاطر ظاهر شیک و زیبا و شق و رق بودن یکی از پرفروش ترین پارچه های مبل هپی چیر است . در میان اواع پارچه مبلی، پارچه مبلی چرم بر روی مبلمان استفاده می شود و فضای دکوراسیون داخلی شما را رسمی‌تر نشان می دهد. مانند پارچه مبلی مازراتی، بسیاری این پارچه مبلی را یک پارچه مبلی لاکچری محسوب می کنند.

سایر نکات درباره انواع پارچه مبل هپی چیر

توضیحاتی درباره انواع پارچه مبل هپی چیر دادیم که آشنایی بیشتری داشته باشید و بهتر بتوانید پارچه مبلی را انتخاب کنید، چند نکته دیگر درباره مدل های پارچه را در نظر داشته باشید .

رنگ پارچه مبل هپی چیر: به توصیه متخصصان در انتخاب رنگ پارچه مبلی به مواردی مانند رنک دگوراسیون، میزان استفاده، داشتن کودک یا حیوان خانگی را درنظر بگیرید و مشخصا اگر در خانه کودک خردسال داریم یا اهل رفت و آمد هستیم، بهتر است رنگ‌های تیره را انتخاب کنیم که در طولانی مدت از نظر ظاهری مبل تغییری نداشته باشید .
تراکم پارچه مبل هپی چیر: هر چه تراکم پارچه رومبلی که انتخاب می‌کنید بالاتر باشد، مقاومت آن در برابر نشست و برخاست بیشر بود و زیبایی و ظاهر اولیه خود را برای مدت طولانی تری حفظ می‌کند. به‌همین دلیل است که توصیه می‌شود از پارچه‌های کشی برای مبل راحتی خود استفاده نکنید.

برای داشتن اطلاعات بیشتر درباره مبلمان یونولیتی و قیمت مبل هپی چیر با همکاران ما در تولیدی مبل هپی چیر با شماره های درج شده در سایت اینتکس شو تماس بگیرید .

 تولید مبل هپیچیر به صورت سفارشی

تولید مبل هپیچیر به سلیقه مشتری و سفارش خریدار در این مرکز انجام میشود و شما خریدار محترم میتوانید انواع مبل هپی چیر را در اندازه های دلخواه و رنگ های مختلف با انواع پارچه های زیبا در رنگ های تیره و روشن سفارش بدهید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید . تولیدی اینتکس شو با تجربه چندین ساله تمامی مدل های مبل هپیچیر یک نفره و دو نفره و سه نفره را با انواع پارچه های مخمل و کتان و چرم مصنوعی و طبیعی تولید و با قیمت های مناسب در سراسر شهر های ایران به صورت عمده و تکی از طریق وب سایت اینتکس شو به فروش میرساند . برای سفارش انواع مبل هپیچیر با همکاران تولید کننده مبل هپی چیر تماس بگیرید در گروه اینتکس شو .

مقالات مرتبط