فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
مزایای مبل شنی دو نفره کدام است؟

مزایای مبل شنی دو نفره کدام است؟

یکی از خواسته‌های همه ما داشتن یک مبل راحت و نرم است که انعطاف پذیری بالای نیز داشته باشد تا بتوانیم به راحتی بر روی آن نشسته یا بخوابیم. شاید در گذشته شما بر روی کاناپه یا مبل‌های معمولی موجود در منزل‌تان دراز می‌کشیدید که البته به دلیل سخت و غیر قابل انعطاف بودن این مبل‌ها خوابیدن بر روی آنها بسیار دشوار بود و موجب درد شدید گردن و کمر می‌شد.‌ اما به لطف طراحان خلاق مبل شنی طراحی و به بازار عرضه شد تا بتواند رویای شما را برای داشتن یک مبل راحت جهت خواب تحقق ببخشد. مبل بین بگ که با نام‌های مبل شنی و هپی چیر نیز شناخته می‌شود مانند یک توپ نرم بزرگ است که می‌توانید بر روی آن بنشینید، تلویزیون تماشا کنید، کتاب‌های مورد علاقه‌تان را مطالعه کنید و یا برای ساعت‌های طولانی بر روی آن بخوابید
این مبل کاملاً انعطاف‌پذیر است و زمانی که شما بر روی آن می‌نشینید فرم بدن شما را به خود می‌گیرد بنابراین شما می‌توانید با راحتی بر روی آن دراز بکشید و بخوابید در ساخت این مبل از هیچ گونه فلز، پلاستیک یا چوبی استفاده نشده است و درون آن نیز با مواد انعطاف پذیری پر می‌شود که صد البته شن نیست و تنها به خاطر فرم این مبل به آن نام مبل شنی داده شده است. در ادامه این مطلب از وب سایت اینتکس شو قصد داریم مبل شنی دو نفره را به شما معرفی کنیم و مزایا و معایب این مبل را با هم بررسی کنیم.

مبل شنی چیست؟

مبل شنی یا مبل بین بگ یکی از مدل‌های جدید مبل راحتی جهت نشستن و یا استراحت در طول شبانه روز می‌باشد که در سایز بندی‌های متنوعی در بازار موجود می‌باشند. از جمله کاربردی‌ترین سایزهای مبل شنی می‌توان به مبل شنی یک نفره و مبل شنی دو نفره اشاره کرد. ‌ مبل شنی با ساختار انعطاف‌پذیر و جذابی که دارد می‌تواند بهترین گزینه برای ریلکس کردن در منزل یا محل کار باشد. این مبل به صورت طبی و کاملاً استاندارد تولید می‌شود و فرم آن به گونه‌ای طراحی شده است که فرم بدن شما را به خود می‌گیرد و شما پس از خوابیدن بر روی آن به هیچ عنوان احساس گردن درد و کمردرد نخواهید کرد .
مبل شنی با یونولیت و ابر پر می‌شود و یک روکش از پارچه محکم مانند مخمل، برزنت، چرم و ... بر روی آن قرار می‌گیرد. روکش مبل شنی ضد تعریق است و شما می‌توانید برای ساعت‌های طولانی بر روی آن دراز بکشید بدون اینکه عرق کردن موجب ایجاد احساس ناراحتی برای شما بشود.

مبل شنی بزرگ

کاربرد مبل شنی دو نفره چیست؟

مبل شنی طراحی ساده و ساختار راحتی دارد. به همین دلیل در زندگی روزمره افراد می‌تواند کاربردهای گسترده‌ای داشته باشد. این مبلمان چند منظوره طراحی می‌شود و می‌تواند تجربه‌ای متنوع و لذت بخش از استراحت و خواب برای شما فراهم آورد. در ادامه به بررسی چند مورد از مهمترین کاربردهای مبل شنی خواهیم پرداخت.
استراحت طولانی مدت
مبل بین بگ با قابلیت ایجاد حالت خواب امکان استراحت طولانی مدت و آرامش بخش را برای شما فراهم می‌کند. مخصوصاً اگر شما مبل شنی دو نفره را خریداری نمایید می‌توانید از آن برای یک خواب راحت و آسوده استفاده کنید.
کاربرد وسیع در محیط‌های کاری
مبل شنی تنها مخصوص استفاده در منزل نیست و شما می‌توانید از آن در دکوراسیون محل کار خود نیز استفاده کنید. از این مبل می‌توانید برای استراحت یا مطالعه در محیط کار و شرکت‌ها استفاده کرده و اوقات فراغت خود را به یک زمان دلنشین و پر از آرامش تبدیل کنید.
قابلیت استفاده در فضای باز
مبل‌ شنی دو نفره می‌تواند در فضاهای باز نیز استفاده شود. چنانچه مبل شنی دو نفره شما روکش چرم دارد و ضد آب است می‌توانید از آن به راحتی در فضاهای باز نیز استفاده کرده و نگران خیس شدن و خراب شدن آن نباشید.
زیباتر کردن دکوراسیون
مبل شنی دونفره در ابعاد و طرح‌های مختلفی تولید می‌شود و برای جذاب‌تر کردن آن از روکش‌های مختلف با رنگ‌های متنوع استفاده می‌شود. بنابراین مبل‌های شنی می‌توانند به زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما بیافزایند.

مزایای مبل شنی دو نفره

مبل شنی با ساختار منحصر به فرد خود مزایای بی‌شماری را برای کاربران مهیا می‌کند و به همین دلیل در میان کاربران محبوبیت بسیاری دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با چند مورد از مهم‌ترین مزایای مبل شنی دو نفره آشنا کنیم تا شما به هنگام خرید بتوانید بهترین تصمیم‌گیری را انجام بدهید.
راحتی بی‌اندازه
یکی از مهمترین مزایای مبل بین بگ راحتی بی‌اندازه‌ای است که برای شما به وجود می‌آورد. ساختار انعطاف‌پذیر و خلاقانه این مبل به بدن شما اجازه می‌دهد تا آرامش را تجربه کنید و از لحظات اوقات فراغت خود لذت فراوانی ببرید.
خواب آسان
یکی دیگر از مزایای مبل بین بگ این است که شما می‌توانید به راحتی بر روی مبل خود خوابی لذت بخش را تجربه کنید. به خصوص اگر مبل شنی شما از نوع مبل شنی دو نفره باشد می‌توانید به راحتی برای ساعات طولانی بر روی مبل خود استراحت کنید.
قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف
همانطور که گفته شد برخی از روکش‌های مبل شنی مانند روکش‌های چرمی قابلیت ضد آب دارند. بنابراین شما می‌توانید از این مبل‌ها با خاطری آسوده در فضاهای باز استفاده کنید بدون اینکه لازم باشد نگران خیس شدن مبل خود باشید. این ویژگی باعث می‌شود که شما بتوانید از مبل شنی خود در کنار ساحل یا استخر نیز استفاده کرده و لحظات مفرحی را تجربه کنید.

مبل بین بگ

تنوع در طرح و رنگ
ویژگی دیگر مبل شنی تنوع بی‌نظیر طرح و رنگ این مبل‌هاست. برای ساخت مبل شنی می‌توان از روکش‌های متنوعی مانند پارچه، چرم، خز، جیر، برزنت و ... استفاده کرد. همچنین می‌توان این روکش‌ها را از رنگ‌های مختلفی انتخاب نمود تا بتوانید آن را به راحتی با دکوراسیون منزل یا محل کار خود هماهنگ کنید.
استحکام و دوام بالا
اگر مبل شنی دو نفره شما از مواد با کیفیتی ساخته شده باشد و برای دوخت روکش آن نیز از پارچه‌های درجه یک استفاده شود عمر مفید مبل شنی به حداکثر خواهد رسید.
اشغال فضای کم
مبل شنی یک راه عالی برای اضافه کردن یک مبلمان جذاب و با کیفیت به منزل بدون اشغال فضای زیاد است. بنابراین چنانچه فضای محدودی دارید یا دوست دارید یک مبل راحت در جلوی تلویزیون داشته باشید مبل شنی دو نفره می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای شما باشد.
قابلیت استفاده برای تمامی سنین
مبل شنی تنها برای بزرگسالان طراحی نمی‌شود بلکه مدل‌های خاصی از مبل شنی دو نفره وجود دارد که می‌توان از آن رد دکوراسیون اتاق کودکان استفاده کرد تا کودک شما بتواند به راحتی بر روی آن خوابیده و یا بازی کند. چنانچه مدل خاصی برای مبل شنی اتاق کودکتان در نظر دارید می‌توانید آن را به تولید‌کننده مبل شنی سفارش بدهید.
قیمت اقتصادی
مبل بین بگ بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است شما می‌توانید از این مبل در مکان‌های مختلف مانند اتاق خواب، دفتر کار، آشپزخانه و ... استفاده کنید. مبل شنی به راحتی تمیز می‌شود و می‌تواند دکوراسیون منزل یا محل کار شما را بسیار جذاب کند و البته برای تمام این‌ها لازم نیست هزینه زیادی بپردازید. زیرا تولید‌کننده مبل شنی این مبل را با قیمت‌های بسیار مناسب به بازار عرضه می‌کند.
جلوگیری از درد کمر و گردن
مبل شنی هنگامی که بر روی آن می‌نشینید می‌تواند فرم بدن شما را به خود بگیرد. بنابراین از شما در برابر آسیب ستون فقرات درد گردن کمر و شانه‌ها محافظت خواهد کرد. البته همه این‌ها به این شرط است که مبل شنی شما به طور طبی و استاندارد طراحی و تولید شده باشد.
قابلیت شارژ مجدد و آسان
مبل شنی هر چقدر هم که با کیفیت باشد پس از مدتی استفاده ممکن است دچار نشست و افت کیفیت بشود. البته جای نگرانی نیست زیرا تولید‌کننده مبل شنی گرانول یونولیت را به صورت جداگانه به بازار عرضه می‌کند تا شما بتوانید آن را تهیه کرده و مبل شنی خود را مجدداً شارژ نمایید .

قیمت مبل شنی دو نفره چقدر است؟

اگر پس از خواندن این مطلب علاقمند شده که یک مبل شنی برای منزل خود تهیه کنید لازم است ابتدا از قیمت مبل شنی آگاه شوید. خوب است بدانید قیمت این مبل به عوامل مختلفی بستگی دارد و قیمت مبل شنی یک نفره با مبل شنی دو نفره متفاوت است. همچنین درجه کیفیت مواد پر‌کننده مبل و جنس روکش آن نیز می‌تواند بر قیمت مبل بین بگ تاثیرگذار باشد.

تولیدی مبل شنی

کلام نهایی

مبل شنی یا مبل بین بگ یک جایگزین مناسب برای صندلی‌های معمولی است که می‌توانید به راحتی بر روی آن بنشینید یا بخوابید. یکی از انواع مبل بین بگ، مبل شنی دو نفره می‌باشد که در بازار در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود است. چنانچه قصد خرید یک مبل شنی دو نفره برای منزل یا محل کار خود را دارید می‌توانید پس از استعلام قیمت، خرید مبل شنی را از تولید‌کننده مبل شنی انجام بدهید. اینتکس شو یکی از معتبرترین تولید کنندگان مبل شنی در کشور ایران است که انواع مبل شنی را در رنگ بندی و سایزهای مختلف در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. جهت دیدن مدل‌ها و ثبت سفارش می‌توانید از طریق همین وب سایت اقدام فرمایید.

مقالات مرتبط