فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
جکوزی بادی چیست؟ + مزایا و معایب آن

جکوزی بادی چیست؟ + مزایا و معایب آن

جکوزی بادی و یا همان وان آب گرم بادی، یک وسیله متحرک و بادی و پیش ساخته  می باشد که بسیار نرم و است. از این نوع جکوزی ها می توانید برای آرام کردن و تسکین دادن عظلات در هر مکان که می خواهید استفاده کنید. در این جکوزی ها هیچ احتیاجی به شلنگ های ورودی نمی باشد . آن ها به صورت یک محیط بسته طراحی شده اند، که در آن، اصولا برای ماساژ دادن عضلات استفاده می کنند.

جکوزی های بادی یا همان خانگی، از پمپ، بخاری و فیلتر برخوردار هستند؛ جدا از این ها، همانند آب گرم های داخلی، و استخر ها، یاید به طور مرتب آن ها را تمیز و ضدعفونی کنید تا کاملا بهداشتی و ایمنی باشد.

جکوزی های بادی، برخلاف جکوزی های سرامیکی، یک روش بسیار عالی برای کاهش استرس بدون نیاز به هزینه می باشد. این نوع از جکوزی ها از مزیت و ویژگی های مخصوصی برخوردار است که درادامه به آن ها اشاره خواهیم داشت.

 

مزیت ها

مزیت هایی که این محصول دارد این است که، قیمت بسیار مناسب و پایینی را دارد. علاوه بر این یکی ز مهم ترین مزیتی که این دسته از جکوزی ها دارد وزن سبک آن می باشد. سبک بودن آن موجب شده تا شما بتوانید آن را به راحتی جا به جا کنید و مکان آن را به دلخواه تغییر دهید.

جکوزی های بادی از مقاومت و دوام بالایی برخوردار می باشند؛ زیرا مواد استفاده شده در آن از جنس پی وی سی  چرمی می باشد. این مدل از جکوزی های بادی متحرک، را می توانید به دلخواه خودتان تنظیم کنید بدون این که از آن خارج شوید. همچنین به دلخواه خود می توانید دمای آب جکوزی را هم کنترل کنید.

این جکوزی ها، با کاور مخصوصی که دارند، از اتلاف دمای آب جلوگیری می کنند. در جکوزی های بادی، فشار سنج هایی وجود دارد که، مشا می توانید به کمک آن از ترکیدن جکوزی جلوگیری کنید. یکی دیگر از مزیت هایی که این نوع جکوزی ها دارند، این است که، از مصرف آب در حمام صرفه جویی می کند.

این مدل از جکوزی، برای باد شدن و راه اندازی، به قدرت 13 آمپر احتیاج دارد تا بتواند راه اندازی شود. البته آن ها قابلیت این را هم دارند که، در هر یک ساعت حدود دو درجه دمای خود را افزایش دهند؛ حداکثر دمای قابل دسترسی در این جکوزی ها تقریبا حدود 40 درجه می باشد.

 معایب استفاده از جکوزی بادی

جکوزی بادی علاوه بر این که مزیت هایی که دارند، از معایب هایی هم برخوردار هستن که در ادمه به چند نمونه از آن ها اشاره شده است.

این نوع جکوزی ها ممکن است در برخی مواقع سوراخ و یا ساییده شوند. این جکوزی ها برای گرم شدن، نیاز به زمان دارند؛ در واقع زمان زیادی طول می کشد تا آب داخل آن داغ شود.

مراحل نصب جکوزی بادی

برای نصب جکوزی خاتنگی نیاز نیست که حتما آن را در حمام ها نصب کنید؛ همان طور که در قسمت فوق گفته شد، شما می توانید آن را به صورت دلخواه در هر جایی که می خواهید نصب کنید. منتهی باید مراحل آن را به صورت دقیق اجرا کنید. پس اولین نکته ای که قبل از نصب جکوزی بادی باید رعایت کنید، انتخاب کردن مکان آن می باشد. فراموش نکنید که حتما مکانی را که برای جکوزی بادی انتخاب می کنید را به صورت کامل تمیز کنید.

  • سپس به دفترچه راهنما مراجعه کنید و آن را به طور کامل مشاهده کنید. با خواندن آن به راحتی می توایند جکوزی خود را راه اندازی کنید.
  • سومین مورد این است که، جکوزی خود را باد کنید؛ شما این کار را می توانیدبا استفاده از پمپ باد انجام دهید. برای شروع باید پمپ را به برق بزنید و شلنگ باد را به وان متصل کنید.
  • بعد از اتمام این مرحله باید فیلتر آن را نصب کنید. باید فیلتر مورد نیاز را داخل پوشش بگذارید و غلاف آن را روی درچه خروجی فشار دهی.
  • سپس می توانید وان خود را با آب گرم پر کنید.
  • برای گرم کردن آب باید در بخش پمپ دکمه حرارت را بیابید و آن را روشن کنید. با روشن کردن دکمه حرارت می توایند دمای آب وان را به صورت دلخواه تنظیم کنید.
  • در نهایت سعی کنید که آب را با کمک مواد های شیمیایی به صورت کامل ضد عفونی کنید تا میکروب های آن از بین رود.
  •  
  •  

 

مقالات مرتبط