فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
تولید کننده بین بگ

تولید کننده بین بگ

بین بگ یا همان مبل راحتی یونولیتی یکی از مبل های ریلکسی یونولیتی پر طرفدار میباشد که در انواع مبل بین بگ یک نفره و دو نفره و سه نفره پارچه ای و چرم در ایران توسط تولید کننده های گروه اینتکس شو تولید میشوند ، سایت اینتکس شو تولید کننده بین بگ در ایران این افتخار را دارد که در عرصه تولید بین بگ فعالیت میکند و طبق سفارش مشتری انواع مدل های بزرگ و کوچک بین بگ را با رنگ های متنوع تولید مینماید .

بین بگ یکی از مبل های محبوب بسیاری از افراد میباشد که برای استفاده در منزل و یا محیط کار و نیز مناسب عکاس ها میباشد که با تنوع بالایی که در رنگ و اندازه و نوع پارچه دارد به راحتی برای افراد قابل انتخاب است . مبل های بین بگ دارای راحتی فوق العاده و ساختار بسیار خوبی هستند و همانند خمیر حالت میگیرند . بدنه نرم و انعطاف پذیر مبل بین بگ باعث میشود که در هنگام نشستن افراد تمامی قسمت های بدن در بهترین حالت ممکن قرار بگیرد و کاملا پوشش داده شود .

 بین بگ

انواع بین بگ

تولیدی بین بگ در مدل های دایره ای ، بیضی سوسیسی ، استوانه ای ، مربع ، گلابی سایز بزرگ ، مستطیل ، تولید میشوند که هر کدام دارای ابعاد های مختلف خود را دارند . بین بگ های یک نفره و دو نفره و سه نفره برای تماشای تلویزیون و نیز بازی های کامپیوتری و مناسب عکاسی ساخته میشوند و تمامی بین بگ ها دارای راحتی فوق العاده ای هستند .

وزن بین بگ

بین بگ ها از سری مبل های راحتی بسیار کم وزن و سبک هستند که به راحتی قابلیت حمل و نقل را دارند و به علت ساختاری که دارند با وزن سبک تولید میشوند . در واقع مبل بین بگ از یک پارچه رویه و یک آستری و چند کیلو گرم یونولیت ساچمه ای فومی سبک تشکیل میشوند که در مجموع شامل وزن سبکی هستند . همین وزن سبک باعث میشود که بسیاری از افراد تشویق به خرید آن بشوند .

 

قیمت بین بگ

درباره مواد داخل بین بگ

برای پر کردن داخل پارچه مبل بین بگ اینتکس نیاز به یونولیت خرد شده و ساچمه ای میباشد که با نشستن افراد تمامی قسمت های بدن پوشش داده میشود و مقداری از یونولیت ها در داخل مبل حرکت میکنند و دارای نرمی خواصی هستند . در واقع یونولیت ساچمه ای و خرد شده با فشار وزن افراد افت میکند و از حجم یونولیت کاسته میشود ، که در برخی موارد افراد این افت کردن یونولیت را دوست دارند و با همان حالت استفاده میکنند ، در بیشترین موارد افراد میخواهند که یونولیت شارژ شود و مبل به حالت اولیه برگردد .

خرید بین بگ

روش شارژ بین بگ

برای شارژ کردن بین بگ فقط کافی است که چند کیلویی از مواد گرانول بین بگ یا همام یونولیت خرد شده را تهیه کنید ، تولید کننده مبل بین بگ در قسمت زیر مبل یک زیب قرار داده تا در صورت نیاز بتوانید از آن قسمت به داخل مبل یونولیت اضافه کنید و یا از آن بکاهید . برای شستشوی رویه مبل نیز میتوانید رویه مبل را از آستری جدا کنید و شستشو دهید و پس از خشک شدن در جای خود قرار دهید .

جنس بین بگ

جنس پارچه های به کار رفته در مبل بین بگ از پارچه مخمل ، پارچه کبریتی ، پارچه مازراتی ، پارچه خز مو بلند و مو کوتاه ، چرم مصنوعی و انواع پارچه های متنوع میباشد . خریداران محترم نسبت به فضایی که میخواهند بین بگ را قرار بدهند و نسبت به نیاز شخصی رنگ و اندازه و نوع پارچه را انتخاب میکنند . در داخل رویه بین بگ یک آستری وجود دارد که در آن مواد داخل مبل قرار میگیرد که این مواد میتواند یونولیت خرد شده باشد یا گرانول ساچمه ای باشد .

سفارش بین بگ

برای سفارش مدل های مختلف بین بگ در رنگ های متنوع و اندازه های مختلف میتوانید با همکاران ما در تولیدی بین بگ با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و مدل های دلخواه خود را سفارش بدهید . تولید کننده بین بگ سایت اینتکس شو در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا مبل مورد نظر را برای شما خریدار گرامی آماده میکند . قیمت بین بگ را با قیمت نمایندگی مرکزی مبل های یونولیتی و تولیدی بین بگ سایت اینتکس بخواهید .

 

مقالات مرتبط