فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
راهنمای خرید تشک بادی اینتکس

راهنمای خرید تشک بادی اینتکس

تشک بادی چیست ؟

شاید اسم تشک های بادی را شنیده باشید و دوست داشته باشید که بدانید این محصولات چگونه ساخته شده اند و چه کاربردی دارند ، همچنین ممکن است که اسم این محصولات بسیار کاربردی را نشنیده باشید ، به همین منظور می خواهیم اطلاعاتی از این تشک های بادی به شما بدهیم تا ببینید که این محصولات چه ویژگی هایی دارند و چرا محبوبیت زیادی دارند . تشک های بادی همانطور که از اسم آن ها پیداست به شکل تشک های معمولی و ابری می باشد ، اما تفاوت هایی با آن ها دارد . این تشک ها به جای پشم و ابر از باد تشکیل شده اند و به مانند تشک های معمولی بسیار نرم و راحت است . تشک بادی اینتکس بهترین برند محصولات بادی میباشد که در مدل های یک نفره و دو نفره تولید میشوند و بهترین گزینه به عنوان تشک مسافرتی و تشک خواب در منزل به شمار میروند . انواع تشک بادی با رنگ بندی های متنوع ساخته میشوند و هر کدام دارای شکل ظاهری متفاوتی هستند که خرید را برای سلیقه های مختلف آسان تر میسازد . عموما تشک بادی اینتکس شناخته شده ترین محصول بادی در تمامی کشور های دنیا محصوب میشود و بسیار کاربردی ومفید هستند .

کاربرد تشک بادی چیست ؟

تشک های بادی کاربرد های بسیار زیادی دارد و همین کاربرد ها می باشد که موجب شده تا تشک های بادی برتری زیادی به نسبت تشک های معمولی و پشمی داشته باشد . یکی از این برتری ها سبک بودن وزن تشک های بادی می باشد . به همین منظور می توان آن ها را به راحتی حمل کرد و به جاهای دیگری برد . همچنین حجم بسته بندی این تشک ها نیز بسیار پایین است و همین موضوع باعث شده تا تشک های بادی در سفر نیز کاربرد داشته باشند .از آنجا که تشک بادی از باد و هوا راه اندازی می شود وزن بسیار پایینی دارد و به همین خاطر به راحتی قابل جابجایی می باشد . برخی از تشک های بادی دارای بدنه بسیار قوی می باشند که می توان حتی آن ها را در محیط های جنگلی ، بیابانی و مناطق رطوبت دار نیز راه اندازی کرد .اگر از تشک خود در سفر استفاده می کنید بهتر است از پمپ باد های دستی استفاده کنید چرا که بدون برق نیز کار می کنند و در صورت عدم وجود برق می توانید از وجود آن ها بهره ببرید .برخی از این تشک ها را می توان حتی در کوهنوردی ها نیز همراه خود برد و داخل چادر های کوهنوردی تک نفره یا چند نفره راه اندازی و استفاده کرد . تشک های بادی کوچک را حتی می توان با استفاده از دهان نیز باد کرد ولی برای راحت تر شدن اینکار می توانید از پمپ باد های دستی و یا برقی استفاده کنید که در مدت زمان بسیار کمی می تواند تشک را برای شما پر و یا خالی کند .

تشک بادی

جنس بدنه و ساختار داخلی :

جنس تشک های بادی از پی وی سی درجه یک با رویه مخمل ضد تعریق ساخته شده که هر کدام دارای تحمل وزن متفاوتی هستند , ساختار داخلی تشک های بادی به دو دسته الیافدار و شبکه ای از جنس پی وی سی 6 لایه هستند که دسته اول به صورت تار های الیاف ابریشمی به صورت عمودی از بالا به پایی تشک دوخت و پرس شده اند و باعث سفت شدن رویه تشک میشوند , دسته دوم از پل های پی وی سی تشکیل شده که به جای فنر های فلزی که در تشک های قدیمی به کار میرفت استفاده شده و نیز حجم بسیار کمی دارد .اغلب تشک های بادی به شکل هندسی مستطیلی تولید می شود و دارای ابعاد متنوع است . ابعاد بسته به رده سنی تولید می شوند و هر یک از آن ها برای سن به خصوصی طراحی شده است . همانطور که معقول است ، تشک هایی که ابعاد بزرگ تری دارند برای استفاده بزرگسالان مناسب است و می تواند به خوبی افراد بالغ را در خود جای دهد . اما تشک هایی که ابعاد کوچکی دارند برای کودکان و نوجوانان طراحی شده اند .

یکی از مهم ترین ویژگی های تشک های بادی که در ساختار اغلب آن ها رعایت می شود رویه مواج می باشد . شاید فکر کنید که رویه مواج این تشک ها فقط جنبه ظاهری دارد و برای زیبا تر شدن محصول طرحی شده است ، اما اینگونه نیست ، نرمی و راحتی تشک های بادی را می توان مدیون این رویه مواج داست . این رویه باعث می شود تا تشک سفت نباشد و در هنگام قرار گیری فرد بر روی آن به بهترین شکل منعطف شود و شرایط بهتری را برای آن ها فراهم کند .

انواع تشک بادی

  • تشک بادی چند کاره
  • تشک بادی روی آب
  • تشک بادی کمپینگ
  • تشک بادی کودک یا نوجوان
  • تشک بادی بزرگسال

 

تشک بادی ساخت چه کشوری است ؟

تشک بادی اصلی ساخت کشور آمریکا بوده که با بهترین مواد pvc و روکش مخمل صنعتی با پرس های قوی تولید میشوند . تشک های بادی اورجینال در اندازه یک نفره و دو نفره طبی با رویه مخل و رویه تمام مخمل ضد تعریق تولید میشوند و تمامی این محصولات قابلیت جا به جایی آسان , وزن سبک , قابلیت شستشوی بدنه , قابلیت پر و خالی شدن با انواع پمپ برقی و دستی اینتکس , استفاده در منزل و محل کار , خوابگاه دانشجویی , مسافرت , را دارند . تشک بادی اینتکس دارای نشان استاندارد , بارکد شناسایی از کمپانی اینتکس در آمریکا , پمپ برقی متصل به بدنه اصلی با قابلیت پر و خالی شدن , ساک حمل اورجینال میباشند .

تشک بادی

ویژگی و خصوصیات تشک بادی

ویژگی های تشک بادی اینتکس در پرتابل بودن آن ها نسبت به تشک های خوشخواب های فنری قدیمی و جا به جایی آسان به دلیل حجم کم و وزن سبک این مصولات اینتکس می باشد . تشک های بادی برند اینتکس از جنس وینیل و پلی استر بسیار ضخیم و مرغوب با روکش مخمل ضد تعریق توسط به روز ترین و مجهز ترین دستگاه ها در شرکت اینتکس تولید می شوند . ساختار داخلی تشک بادی مارک اینتکس از پل های PVC و نخ های ابریشم به صورت عمود تشکیل میشود که بستگی به نوع تخت دارد . رویه تشک بادی از اشکال مختلف مانند خط های افقی , دایره شکل و خط های عمودی تولید می شوند که همه ی این ها کاملا طبی بوده و مورد تائید پزشکان قرار گرفته اند . استفاده از PVC و نخ ابریشم در داخل تشک بادی اینتکس باعث میشود رویه کاملا سفت و مسطحی داشته باشد تا در هنگام خواب تمامی قسمت های بدن را پوشش داده و خوابی راحت را برای مصرف کننده فراهم سازد . تمامی تشکهای تولید شده در شرکت اینتکس تست سلامت و تست فشار در برابر وزن مربوط به هر تشک را به مدت چهار روز در کارخانه اینتکس سپری می کنند .

تشک بادی دو نفره و یک نفره به گونه ای طراحی شده اند که کاملا استاندارد و طبی باشند که تمامی افراد بتوانند از انواع تشک های بادی در اندازه های بزرگ و کوچک استفاده کنند و در طولانی مدت به بدن اشخاص آسیبی وارد نشود . ابعاد هایی با عرض 76 سانتیمتر و 99 و 137 و 152 و 183 سانتیمتر تولید شده اند که هر کدام دارای ارتفاع های مختلفی هستند که از 22 سانتیمتر تا ارتفاع 36 سانتیمتر تولید میشوند . وزن تشک یک نفره تا 2 کیلو گرم و دو نفره تا 3.5 کیلو گرم تولید شده و همگی قابلیت پر و خالی شدن با انواع پمپ باد دستی و برقی را دارند .

  • قابلیت شستشو
  • حجم کم و وزن سبک
  • استفاده در چادر مسافرتی
  • قیمت کاملا به صرفه
  • دارای سطحی مشبک و موجدار برای جلوگیری از لغزش در هنگام خواب - کاملا طبی
  • روکش مخمل ضد تعریق
  • ساخته شده از PVC مستحکم و آزمایش شده
  • دریچه با ویژگی دمیدن و تخلیه باد سریع

معایب تشک بادی :

معایب تشک بادی در سوراخ شدن و یا پاره شدن بدنه تشک است که به علت برخورد اشیاء تیز و برنده و برخورد اجسام داغ به بدنه صورت میپذیرد .

برای جلوگیری از صدمه دیدن تشک های بادی به چند نکته توجه کنید 

  • تشک را در جایی که آری از هرگونه اشیاء تیز و برنده باشد نصب کنید
  • بر روی تشک به هیچ عنوان پرش نشود و یا بر روی آن با پا حرکت نکنید
  • چنانچه به وسیله پمپ دستی تشک را پر و خالی میکنید بیش از حد استاندارد باد نکنید چرا که باعث پاره شدن از لبه پرس خواهد شد و برای تست باد میتوانید به راحتی پس از باد شدن بدنه آن را با انگشت دستانتان مقداری فشار دهید اگر کمی نرم بود در این حد کافی است
  • ریختن ذغال و برخورد اشیاء داغ مانند سشوار باعث سوراخ شدن میشود
  • ر صورت سوراخ شدن بدنه نگران نباشید و حتما جهت تعمیر تشک بادی با همکاران ما در این مجموعه هماهنگی کنید و برای پنچرگیری از چسب اصلی اینتکس با وصله مخصوص استفاده کنید و به هیچ عنوان از چسب های قطره ای مشابه استفاده نکنید

تعمیرات و پنچری تشک بادی اینتکس :

برای اکثریت خریداران محترم این سوال پیش می آید که آیا این محصول بادی از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است و آگر سوراخ شد چه باید کرد که در جواب این سوال باید گفت این تشک ها از جنس بدنه pvc نرم با ضخامت بالا ساخته شده و رویه تشک از مخمل ضد تعریق ساخته شده و از معایب تشک بادی این است که در برابر اشیاء تیز و برنده حساس هستند و چنانچه به بدنه تشک برخورد کنند باعث سوراخ شدن محصول میشوند ، چنانچه اگر بدنه تشک سوراخ و یا پاره شد نگران نباشید چرا که به سادگی به وسیله لیبل برچسب تعمیرات و پنچری مخصوص تشک قابلیت تعمیر را دارد و میتوان دوباره استفاده کرد .

سعی کنید از هیچ نوع چسب قطره ای خصوصا چسب های پنچر گیری خودرو و دوچرخه استفاده نشود چرا که کاملا قسمت آسیب دیده را تخریب تر کرده و کار تعمیر را دشوار تر خواهد ساخت ، توجه داشته باشید که در زمان استفاده برای قرار گرفت تشک فضایی را در نظر بگیرید که آری از هر گونه اشیاء تیز و برنده باشد و سعی کنید که کودکان در منزل بر روی تشک بالا و پائین نپرند و وزن بیش از حدی که برای محصول تعریف شده بر روی آن نخوابد ، برای باد کردن از هر نوع پمپ برقی و پمپ دستی که استفاده میکنید توجه داشته باشید که بیش از حد مجاز باد نشود و مقداری رویه تشک نرم باشد طوری که نوک انگشتانتان در داخل تشک فرو رود .

تشک بادی

تفاوت تشک با تخت بادی :

در تشک های بادی کمتر دیده میشود که روی بدنه پمپ برقی نصب شده باشد اما در تخت بادی این چنین نیست و اکثریت تخت های بادی دارای پمپ باد برقی متصل به تخت هستند و در زمان بسیار کمی تخت را پر و خالی میکنند . ارتفاع تشک های بادی تا 30 سانتیمتر است اما در تخت های بادی ارتفاع از 30 سانتیمتر تا 56 سانتیمتر تولید و ساخته شده است که همین ارتفاع زیاد تخت بادی طبی باعث میشود که تخت راحت تر و در جای خود ثابت بماند و نیز نشست و برخواست را برای مصرف کننده بخصوص افرادی که از ناراحتی کمر و پا رنج میبرند آسان تر مینماید اما تشک های بادی این خصوصیت را ندارند و بیشتر به عنوان تشک مسافرتی و یا استفاده مقطعی به کار میروند . از دیگر تفاوت های این دو محصول میتوان به قیمت کمتر تشک بادی نسبت به تخت بادی اشاره کرد . تخت های بادی دارای ساک حمل میباشند اما تشک ها در بعضی از موارد دارای ساک حمل میباشند . در بیشتر تخت های بادی تمامی بدنه از مخمل ساخته شده اما در تشک های بادی کمتر دیده میشود که تمامی بدنه از مخمل باشد . برای مشاوره , خرید و انتخاب بهتر تخت بادی و یا تشک بادی نسبت به نیاز خود با مرکز پخش تخت بادی و تشک بادی تماس حاصل نمایید .

دکور خانه سبک زندگی بررسی ها تشک بادی اینتکس - بهترین نقد تیم تحریریه ارسال شده توسط تیم تحریریه 18 آوریل 2022 تشک بادی اینتکس ، برای داشتن یک خواب خوب شبانه با مشکل مواجه هستید؟ با تشک بادی اینتکس با تمام مشکلات خواب خود خداحافظی کنید. برای سلامتی شما مفید است و باد کردن آن بسیار آسان است. آیا در باد کردن تشک بادی خود از اینتکس مشکل دارید؟ نگران نباشید، این مقاله به کمک شما خواهد آمد. تشک های بادی به دلیل توانایی آنها در مقابله با مشکلات سلامتی مانند زخم بستر، بدن درد و غیره توسط پزشکان بسیار توصیه می شود. در حالی که برندهای متعددی از تشک های بادی در بازار وجود دارد، تشک بادی اینتکس بهترین گزینه برای دستیابی به دست شماست. این تشک بادی راحت به راحتی باد می شود. برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید. فرآیند باد کردن تشک بادی اینتکس را کامل مطالعه کنید .باد کردن تشک های بادی بدون شک می تواند خسته کننده باشد. اما با پمپ باد برقی اینتکس و یا پمپ باد فندکی اینتکس می توانید این فعالیت خسته کننده را به یک کار طاقت فرسا کاهش دهید! تشک های اینتکس به طور کلی دو نوع هستند:

چرا باید تشک بادی اینتکس را خرید کنیم؟

بدون شک بیش از هزاران برند وجود دارد که تشک های بادی باکیفیت می فروشند. اما چرا باید به "خوب" بسنده کنید، در حالی که می توانید "بهترین" را با اینتکس بدست آورید. در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا باید اینتکس را به برندهای دیگر ترجیح دهید:

بسیار همه کاره - تشک های بادی اینتکس بسیار متنوع هستند. آنها را می توان هم در داخل و هم در فضای باز استفاده کرد. هر زمان که نیاز به تخت اضافه برای مهمانانتان بود، از تشک بادی اینتکس استفاده کنید. مهمانان شما نمی توانند بین سطح راحتی تخت و تشک بادی تفاوت قائل شوند. در غیر این صورت، می توانید حتی زمانی که با دوستان خود در کمپینگ مورد انتظار خود هستید، از آن به عنوان تخت قابل حمل خود استفاده کنید.
تشک بادی فوق العاده آسان نصب میشود، لازم نیست نگران باد کردن باشید. اینتکس باد کردن فوق‌العاده آسانی را فراهم می‌کند، بسته به اندازه تشک بادی اینتکس تنها به 4 تا 5 دقیقه زمان نیاز دارید تا آن را به طور کامل باد کنید.
مقرون به صرفه - بودجه بخش مهمی از هر خرید است، درست است؟ حتی ممکن است به طور پراکنده مجبور شوید کیفیت محصول را برای تناسب با بودجه حدس زده شده به خطر بیاندازید. اما، با اینتکس، می توانید تشک بادی با بهترین کیفیت را با قیمت های کاملاً مقرون به صرفه تهیه کنید. می توانید تشک بادی دوقلو اینتکس را تهیه کنید، آنها گزینه ای بسیار مقرون به صرفه برای انتخاب هستند.
بسیار کارآمد – اینتکس تشک های بادی بسیار کارآمد را با قیمت های پایین با تمام ویژگی های اضافی مانند دوام طولانی، از بین بردن بو و غیره ارائه می دهد. اندازه. تشک بادی هرگز دچار افتادگی نمی شود و همچنین دارای چندین فواید سلامتی مانند درمان کمردرد، زخم بستر و غیره است. به طور کلی، تشک های بادی اینتکس بسیار کارآمد هستند.
به طور کلی، تشک بادی اینتکس یک محصول دوست داشتنی و کاربردی است! امیدواریم این مقاله بتواند تمام ابهامات شما را در مورد تشک های بادی اینتکس روشن کند. تشک بادی راحت خود را هم اکنون از اینتکس دریافت کنید!

تشک‌ بادی با پمپ‌ باد برقی

 تشک‌های بادی که با پمپ‌های هوای داخلی عرضه می‌شوند، یک نعمت بزرگ هستند! تشک بادی ملکه اینتکس معمولاً با یک پمپ باد داخلی عرضه می شود. روند باد کردن آنقدر ساده می شود که می توانید کل کار را در کمتر از 5 دقیقه کامل کنید. دستورالعمل های داده شده را دنبال کنید تا تشک بادی خود را بدون زحمت باد کنید:

مهمتر از همه، تشک خود را در مکانی امن و مناسب برای خواب خود قرار دهید. اجسام نوک تیز زیر تشک بادی می توانند آن را خالی کنند و برای شما دردسر بزرگی ایجاد کنند، قبل از قرار دادن تشک بادی، زمین را دوباره چک کنید.
در مرحله بعد، پمپ داخلی داخل محفظه را به سیم برق وصل کنید. پس از وصل کردن سیم، کنترل ها را تنظیم و تنظیم کنید تا تشک باد شود.
تشک شما بسته به اندازه آن در عرض چند دقیقه باد می شود. علاوه بر این، مطمئن شوید که آن را بیش از حد باد نکنید. باد بیش از حد می تواند خطرناک باشد.
 اکنون، همه شما آماده هستید تا با تشک بادی Intex خود یک خواب راحت داشته باشید. وقتی دیگر به تشک بادی نیاز ندارید، باد را خالی کنید.

نوحه باد کردن انواع تشک بادی

  • کلید پمپ پا را روشن کنید.
  • فشار دادن پمپ را با پای خود به بالا و پایین فشار دهید.
  • این کار را تا زمانی ادامه دهید که تشک بادی شما کاملا باد شود.
  •  اگرچه پمپ پایی تعبیه شده گزینه چندان بی دردسری نیست، اگر مناسب شماست می توانید آن را انتخاب کنید. در اینجا برخی از تشک‌های بادی وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید .

برای اطلاعات بیشتر درباره انواع تشک های بادی و قیمت تشک بادی میتوانید با شماره های درج شده در سایت اینتکس شو با شماره های درج شده تماس بگیرید .

 

مقالات مرتبط