فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
انواع مدل های استخر بادی

انواع مدل های استخر بادی

استخر بادی اینتکس

وقتی صحبت از استخرهای بادی به میان می‌آید ممکن است بسیاری از مردم فکر کنند که این محصول تنها مختص بازی کودکان است اما در واقع این طرز فکر درست نیست! با توسعه تکنولوژی استخرهای بادی با دوام‌تر و متنوع شده‌اند که در نتیجه هر کسی می‌تواند در حیاط خانه خود یک استخر بادی داشته باشد و همراه با تمامی اعضای خانواده خود برای شنا و سرگرمی از آن استفاده کند. در این مطلب از اینتکس شو قصد داریم شما را با انواع استخرهای بادی آشنا کنیم تا شما بتوانید مدل مناسب خود را انتخاب کرده و خریدی آسان و بدون دغدغه داشته باشید.

استخر بادی چیست؟

استخر بادی یک سازه جذاب از جنس پی‌وی‌سی یا پلاستیک نرم است که در اشکال مختلف مانند مربع، دایره، مستطیل و ... تولید می‌شود. این استخرها در هر فضایی به راحتی قابل راه‌اندازی و نصب هستند و برای افراد در هر سنی قابل استفاده می‌باشند. ابعاد کوچک این استخرها موجب می‌شود که بتوانید از آن در فضای آپارتمان یا ویلا به راحتی استفاده کنید.
از جمله مزایای استخرهای بادی می‌توان به سهولت در نصب و راه‌اندازی آن اشاره کرد. این استخرها به وسیله یک پمپ باد راه اندازی می‌شوند و پس از استفاده می‌توانید به راحتی آنها را جمع کرده و در یک کیف کوچک قرار دهید. این امر موجب سهولت در جابجایی این استخرها نیز خواهد شد. استخرهای بادی قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای دارند. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت یک استخر بادی برای شنا و بازی کودکان خود تهیه کرده و آنها را حسابی سرگرم نمایید.
 استخر بادی اینتکس

با انواع استخرهای بادی آشنا شوید

استخر بادی یک محصول پرکاربرد است که در سالیان اخیر توانسته است طرفداران به خصوصی را به خود جذب کند. استخرهای بادی استخرهای موقتی هستند که در هر فضای قابل راه‌اندازی می‌باشد و در صورت نیاز می‌توانید به راحتی آنها را جابجا کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با انواع استخرهای بادی آشنا کنیم:

استخر بادی کودک 

استخر بادی کودکان در ابعاد و اندازه‌های متنوع و در شکل‌های مستطیل، دایره، قلعه‌ای، سرسره‌دار و ... در بازار موجود است و طرح‌ها و رنگ‌های جذاب آن موجب می‌شود که کودکان بسیار به این محصول علاقه‌مند شوند. این استخرها بر خلاف استخرهای بزرگسالان از عمق کمتری برخوردارند و کودکان می‌توانند با شنا کردن درون این استخر لحظاتی شاد و مفرح را تجربه کنند.
این استخرها می‌توانند با طرح‌های فانتزی خود کودکانی را که از شنا کردن و یا حمام در آب می‌ترسند به راحتی جذب نمایند. این استخرها در امروزه به صورت متداول در میان خانواده‌ها مورد استفاده قرار گرفته و کاربردی بودن و قیمت به صرفه آن توانسته است خانواده‌های بسیاری را برای خرید این محصول متقاعد کند .

استخر بادی بزرگسال

بزرگسالان نیز همانند کودکان می‌توانند از استخرهای بادی استفاده نمایند. استخر بادی بزرگسالان ابعادی بزرگتر از استخر کودکان دارد و ارتفاع بیشتری نیز خواهد داشت. البته این استخرها برای شنا مناسب نمی‌باشند و تنها می‌توان در آن آب تنی کرد. بدنه استخر بادی بزرگسالان مقاوم‌تر از استخرهای بادی خردسالان می‌باشد و از پی‌وی‌سی دو لایه تشکیل می‌شود تا شما بتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. به خاطر داشته باشید از این استخرها باید در محیط‌های صاف و به دور از اجسام تیز یا داغ استفاده کنید. زیرا این محصولات در برابر اجسام تیز یا داغ بسیار آسیب‌پذیر می‌باشند.

استخر بادی طرح‌دار

کمپانی‌های استخر بادی از طرح‌های فانتزی و انیمیشنی با رنگ‌های شاد برای تولید استخرهای کودکان استفاده می‌کنند تا کودکانی که از شنا یا حمام ترس دارند بتوانند به راحتی از این استخرها استفاده کنند.

استخر بادی بزرگ

چنانچه قصد استفاده خانوادگی از استخرهای بادی را دارید بهتر است یک استخر بادی خانوادگی تهیه کنید و از آب بازی با اعضای خانواده خود لذت ببرید. این محصول ابعاد و عمق بیشتری دارد و طوری طراحی شده که بتواند وزن و فشار زیاد را به خوبی تحمل کند.

استخر بادی برزنتی

شرکت‌های تولید‌ کننده استخر بادی برخی از استخرهای خود را با بدنه برزنتی تولید می‌کنند که دارای لبه بادشو می‌باشند. البته این استخرها در دسته استخرهای بادی قرار نمی‌گیرند و می‌توان آنها را نوعی استخر پیش ساخته به شمار آورد. از این استخرها برای تفریحات آبی در فضاهای باز استفاده می‌شود و می‌توانید در آن لحظاتی شاد و جذاب را تجربه کنید.

 استخر بادی
هنگام استفاده از استخر بادی به این نکات دقت کنید

چنانچه قصد دارید از استخر بادی برای کودکان خود استفاده کنید لازم است چند نکته مهم را به خاطر داشته باشید:
⦁    استخر بادی را در مکان صاف و مناسب قرار دهید تا از تغییرات ظاهری شکل آن جلوگیری شود.
⦁    چنانچه قصد دارید از استخر در فضای بیرون از منزل استفاده کنید آن را در مجاورت شاخه‌های تیز درختان قرار ندهید.
⦁    از ایستادن بر لبه استخر خودداری کنید زیرا این کار می‌تواند خطر سقوط را افزایش دهد و به بدنه استخر نیز آسیب برساند.
⦁    استخر را به اندازه باد کنید. باد کردن بیش از حد استخر می‌تواند موجب ترکیدن و پارگی بدنه استخر شود. همچنین چنانچه باد استخر کم باشد شما نمی‌توانید به خوبی از آن استفاده کنید.
⦁    از قرار دادن استخر در مجاورت اشیا تیز یا داغ بپرهیزید زیرا این اجسام می‌توانند به بدنه استخر بادی شما آسیب برسانند و آن را پاره کنند.

فاکتورهای مهم به هنگام خرید استخر بادی

هنگام خرید استخر بادی باید به چند فاکتور توجه نمایید تا خرید عالی و بی‌نقص انجام شود:

جنس بدنه استخر بادی

مهم‌ترین فاکتوری که باید هنگام خرید استخر بادی در نظر گرفته شود جنس بدنه این استخر است. تمام استخرهای بادی از جنس پلاستیک پی‌وی‌سی با روکش‌های مختلف تهیه می‌شود و می‌تواند رنگی، شکلدار یا ساده طراحی شود. از جمله مزایای پی‌وی‌سی می‌توان به سبک بودن، لطافت و قابل تعمیر بودن آن اشاره کرد. البته به خاطر داشته باشید پی‌وی‌سی نسبت به اشیای تیز حساس می‌باشد و لازم است از قرار دادن استخر بادی در مجاورت اشیا تیز و داغ بپرهیزید. همچنین به این دلیل که از استخرهای بادی برای کودکان و بزرگسالان استفاده می‌شود لازم است توجه کنید که حتماً بدنه استخر بادی تحمل وزن و فشار بالا را داشته باشد.

ابعاد و ظرفیت استخر بادی

پیش از خرید باید در نظر بگیرید که این استخر را برای کودکان می‌خواهید یا بزرگسالان. همین امر مشخص می‌کند که ابعاد و ظرفیت استخر بادی باید چقدر باشد. بهتر است استخر بادی را بر اساس نیاز خود با یک عمق مناسب تهیه کنید. اگر این استخر را برای فرزند خود خریداری می‌کنید لازم است مدلی را انتخاب کنید که عمق آن از یک متر بیشتر نباشد. اما اگر استخر بادی را برای بزرگسالان تهیه می‌کنید می‌توانید از مدل‌هایی که عمق بیشتری دارند استفاده کنید.

قیمت استخر بادی

استخر بادی بر اساس متریال، اندازه، عمق، شکل و سایر موارد قیمت گذاری می‌شود. بنابراین لازم است پیش از خرید مشخص کنید که چه نوعی از استخر مد نظر شماست تا بتوانید حدود قیمت آن را در نظر بگیرید.

نحوه راه‌اندازی استخر بادی

استخر بادی به وسیله یک پمپ باد راه اندازی خواهد شد. چنانچه یک استخر کوچک تهیه کنید می‌توانید با یک پمپ بادی دستی آن را راه اندازی کنید اما اگر استخر شما بزرگ است لازم است که از یک پمپ باد الکتریکی برای راه‌اندازی آن استفاده نمایید.
 
استخر بادی بزرگ

مزایای استخر بادی

یکی از اصلی‌ترین مزایای استخر بادی داشتن تنوع بالا در اندازه، شکل و رنگ می‌باشد. از طرح‌های مختلف استخر بادی می‌توان به شکل‌های دایره، شش ضلعی و مستطیل اشاره نمود که در سایزهای مختلف در هر فضای قابل راه‌اندازی می‌باشد. این استخر عمق و اندازه کمتری نسبت به سایر استخرهای عادی دارد. به همین دلیل برای کودکان و افرادی که در شنا کردن مهارت ندارند بسیار ایده‌آل و مناسب است. با رعایت نکات ساده ایمنی می‌توان کودکان را به راحتی و با آسودگی خیال برای آبتنی و سرگرمی درون این استخرها قرار داد.
مزیت مهم بعدی قابلیت نظافت آسان این استخرهاست. جنس این استخرها از پی‌وی‌سی بسیار با کیفیت است که تمیز کردن و نگهداری آن بسیار کم هزینه و آسان می‌باشد. بهتر است پس از هر بار استفاده استخر را به خوبی بشویید و آن را کاملاً خشک نمایید ‌ تا از بو گرفتن استخر باد جلوگیری شود.
مزیت دیگر این استخرها رنگ بندی مختلف و جذاب آن است که می‌تواند کودکان را ساعت‌ها سرگرم کند و به آنها شادی و انرژی را هدیه بدهد.
مزیت مهم دیگر می‌تواند قابلیت حمل و نقل و جابجایی آسان این محصول باشد. همانطور که می‌دانید استخر بادی به راحتی قابل راه‌اندازی است و برای راه‌اندازی آن تنها به یک پمپ باد نیاز است. همچنین می‌توانید پس از اتمام استفاده از محصول آن باد آن را خالی کرده و آن را درون یک کیف کوچک قرار داده و به راحتی جابجا کنید. علاوه بر این می‌توانید از این محصول در هر فضایی مانند خانه مسافرت و گردش استفاده کنید.

کلام نهایی

در این مطلب به بررسی استخرهای بادی پرداختیم که امروزه در میان کودکان و بزرگسالان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این استخرها مزایای زیادی دارند که از جمله آنها می‌توان به قابلیت حمل و نقل راحت، راه اندازی آسان، تنوع در شکل و رنگ و موارد دیگر اشاره کرد. همچنین شما را با انواع استخرهای بادی و کاربردهای آن آشنا کردیم. چنانچه قصد خرید این محصول را داریم می‌توانید خرید خود را از طریق وب سایت انجام بدهید که در زمینه فروش محصولات بادی اینتکس تخصص چندین ساله دارد.

مقالات مرتبط