فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
راهنمای خرید کاناپه بادی اینتکس

راهنمای خرید کاناپه بادی اینتکس

 کاناپه بادی اینتکس

کاناپه بادی اینتکس دو نفره و یک نفره تخت خواب شو بهترین محصول تولید شده شرکت اینتکس میباشد که در نمایندگی کاناپه بادی فروشگاه اینتکس شو خرید و فروش میشود . کاناپه بادی با طراحی زیبا و حالت استانداردی که دارد برای تمامی افراد قابلیت استفاده را دارد . کاناپه بادی تخت خواب شو با بدنه نرم و کاملا طبی گزینه مناسبی برای استفاده در منزل و محل کار میباشد .

کاناپه بادی اینتکس و کاربرد آن

کاناپه بادی اینتکس یکی از کاناپه های دو کاره برای نشستن و خوابیدن در منزل و محل کار بسیار مناسب است . در واقع کاناپه بادی به مبل راحتی و نیز با باز شدن تشک بادی تبدیل به تشک خواب میشود و میتوانید استراحت کنید . حجم کم و وزن سبک کاناپه بادی این امکان را به شما میدهد که به راحتی آن را جا به جا کنید .

باد کردن کاناپه بادی اینتکس

کاناپه بادی به وسیله انواع پمپ باد برقی اینتکس و یا پمپ های دستی شرکت اینتکس قابلیت پر و خالی شدن را دارد . تمامی قسمت های بدنه کاناپه بادی باید کاملا باد شود تا شکل بگیرد و قابلیت استفاده را دارد . توجه داشته باشید که با انواع پمپ های باد ماشین و یا پمپ های قوی تر بدنه کاناپه را باد نکنید چرا که باعث سوراخ شدن و یا پاره شدن از روی درز بدنه میشود .

حالت طبی کاناپه بادی

بدنه کاناپه بادی به گونه ای طراحی شده که در هنگام نشستن بر روی کاناپه تمامی قسمت های بدنه پوشش داده میشود و در بهترین حالت قرار میگیرد . بدنه کاناپه دارای سفتی لازم و در عین حال نرمی خاصی میباشد و در هنگام نشستن حس بسیار خوبی را منتقل میکند . ارتفاع مناسب جای نشستن و نیز پشتی بلند و استاندارد و دسته های کناری کاناپه این امکتن را به شما میدهد که در طولانی مدت بتوانید بر روی مبل بنشینید .

 

جنس بدنه کاناپه بادی

جنس بدنه کاناپه بادی از چند لایه پی وی سی با ضخامت و مقاومت بالا تشکیل شده و دارای روکش مخمل ضد تعریق میباشد . در قسمت های داخلی کاناپه تعداد زیادی از پل های پی وی سی ضخیم قرار دارد که به جای فنر استفاده شده و به کمک باد حالت پذیری بالایی دارد . با باد شدن بدنه کاناپه شکل میگیرد و قابلیت استفاده را دارد . بدنه کاناپه بادی تخت خواب شو قابلیت سوراخ شدن را با اشیائ تیز و برنده را دارد اما به راحتی قابلیت پنچرگیری را به وسیله چسب تعمیرات اینتکس را دارد .

ویژگی های مهم کاناپه بادی اینتکس

  • قیمت ارزان
  • حجم کم
  • وزن سبک
  • حمل و نقل اسان
  • طراحی زیبا
  • دوکاره بودن به عنوان مبل راحتی و تشک خواب
  • نصب سریع و آسان
  • باد شدن با انواع پمپ باد اینتکس
  • قابلیت تعمیرات در هنگام برخورد با اشیاء تیز و برنده
  • بدنه مخملی و نرم
  • قابل استفاده در منزل و محیط کار
  • حالت طبی و استاندارد

کیفیت دریچه باد کاناپه بادی

دریچه های باد کاناپه بادی از بهترین نوع دریچه باد ساخته شده که از طول عمر بالایی برخوردار است و به سادگی باد کم نمیکند . تمامی دریچه ها دارای سوپاپ لاستیکی در داخل هستند که با پر شدن باد داخل کاناپه از پشت درب دریچه رو کاملا پوشش میدهد . دریچه های پیچی اصلی اینتکس که با انواع پمپ باد برقی و دستی قابلیت پر و خالی شدن را دارد . در هنگام خرید کاناپه بادی برای باد کردن بدنه حتما از فروشنده برای خرید پمپ باد کمک بگیرید .

تعمیرات در هنگام سوراخ کاناپه بادی

در هنگام سوراخ شدن بدنه کاناپه بادی حتما از چسب قطره ای و وصله شیشه ای مخصوص تعمیرات استفاده کنید و حتما مراحل پنچرگیری را به درستی و قدم به قدم انجام دهید . چسب اصلی اینتکس خاصیت چسبندگی بالا و نیز حل شدن پی وی سی در قسمت سوراخ شده را دارد به همین دلیل کاملا قسمت آسیب دیده را ترمیم میکند .

تولید کننده کاناپه بادی

تولید کننده کاناپه بادی اینتکس مدل های یک نفره و دو نفره تخت خواب شو کارخانه بزرگ اینتکس آمریکا است که تحت لیسانس در کشور چین انواع مدل های کاناپه بادی مخمل را تولید و با کمترین قیمت در سراسر کشور ها از طریق نمایندگی کاناپه بادی محصولات را عرضه مینماید . کیفیت بالا و مواد بهداشتی پوسته کاناپه بادی و نیز مقاومت کاناپه از ویژگی های مهم تولید کننده بزرگ آمریکایی است .

 

مقالات مرتبط