فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
انواع مبل بین بگ و مزایای آن

انواع مبل بین بگ و مزایای آن

یکی از جذاب‌ترین و بامزه‌ترین مبل‌های موجود در بازار که می‌توان از آن برای نشستن و یا خوابیدن استفاده کرد مبل بین بگ یا همان مبل شنی است که در طرح‌ها و مدل‌های گوناگونی در بازار موجود می‌باشد. این مبل جذاب با طراحی خاص و حرفه‌ای خود امکان نشستن در یک حالت صحیح و استاندارد و یا خوابیدن به مدت طولانی را برای شما فراهم می‌کند. حتماً شما هم تاکنون این مبل را در مغازه‌های دکوراسیون داخلی دیده‌اید و یا تصویر آن را در اینترنت مشاهده کرده‌اید و کنجکاو شده‌اید که بدانید مبل بین بگ چه مدل‌هایی دارد و آیا برای منزل شما نیز مناسب است یا خیر؟ خوب است بدانید این مبل برای تمامی فضاها از جمله اتاق خواب پذیرایی دفتر کار و غیر مناسب است و شما می‌توانید در هر مکانی از آن برای نشستن یا خوابیدن استفاده کنید. در این مطلب از اینتکس شو قصد داریم شما را با انواع مدل‌های مبل بین بگ آشنا کنیم و مزایای این مبل را با شما در میان بگذاریم تا بتوانید با استفاده از این راهنما مدل مناسب مبل بین بگ برای خود را پیدا کنید. پس اگر شما هم دوست دارید بدانید مبل بین بگ چیست و چه انواعی دارد در ادامه این مطلب از اینتکس شو با ما باشید.

مبل شنی چیست؟

یکی از متنوع‌ترین و جذاب‌ترین مبل‌های موجود در بازار مبل شنی است که از پارچه‌های با کیفیت و مقاوم و ضد تعریق ساخته می‌شود تا شما بتوانید به مدت طولانی بر روی آن استراحت کرده و لحظاتی مفرح و دلپذیر را تجربه کنید. البته این مبل تنها برای خوابیدن استفاده نمی‌شود و شما می‌توانید بر روی آن بنشینید، به مطالعه کتاب‌های مورد علاقه‌تان بپردازید، فیلم و سریال‌های محبوب خود را تماشا کنید و یا بازی‌های کامپیوتری انجام بدهید. تنوع طرح و ابعاد این مبل موجب می‌شود که از آن بتوان در هر فضا و در هر مکانی استفاده کرد. همچنین استفاده از این مبل سنین خاصی ندارد و تمامی افراد در هر سنی می‌توانند از آن استفاده کنند.
مبل شنی در انواع مبل شنی یک نفره و مبل شنی دو نفره طراحی و تولید می‌شود تا شما بتوانید مطابق با سلیقه و نیاز خود مدل مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. همچنین می‌توانید یک پاف مبل تهیه کرده و آن را در کنار مبل شنی خود قرار دهید تا به هنگام استراحت بتوانید پاهای خود را بر روی پاف قرار داده و لحظاتی دلپذیر داشته باشید.
 مبل بین بگ

چرا باید مبل بین بگ بخریم؟

آیا از مزایای مبل شنی آگاهی دارید به شما اطمینان می‌دهیم پس از خواندن مزایای بی شمار این مبل شما هم به سرعت یک مبل شنی برای منزل و محل کار خود تهیه می‌کنید تا بتوانید از آن برای استراحتی لذت بخش استفاده کنید. از جمله ویژگی‌ها و مزایای مبل شنی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
قابلیت انعطاف پذیری
اولین موردی که باعث می‌شود شما عاشق این مبل بشوید این است که مبل شنی می‌تواند فرم بدن شما را به خود بگیرد. بنابراین شما پس از نشستن بر روی این مبل احساس راحتی بی‌اندازی را تجربه خواهید کرد. همچنین طراحی طبی و استاندارد این مبل موجب شده است که شما دیگر دچار دردهای ستون فقرات مانند درد گردن درد شانه‌ها و درد کمر نشوید.
جابجایی آسان
مزیت بعدی مبل‌های شنی قابلیت جابجایی آسان آن است تولید‌ کننده مبل شنی این مبل را از یونولیت و ابر پر می‌کند تا وزن آن بسیار سبک باشد. همین سبکی موجب می‌شود که شما به راحتی بتوانید مبل شنی را جابجا کرده و در نقاط مختلف منزل یا محل کار خود قرار دهید.
قابلیت نظافت آسان
نظافت مبل شنی بسیار آسان است چنانچه روکش این مبل از جنس پارچه یا خز باشد شما می‌توانید زیپ انتهای آن را باز کرده و روکش را جدا کنید و سپس آن را درون ماشین لباسشویی شستشو دهید. همچنین اگر روکش مبل شنی شما از جنس چرم باشد می‌توانید به راحتی با استفاده از یک دستمال نمدار تمیز مبل بین بگ خود را نظافت نمایید.
مبل بین بگ مزایای دیگری نیز دارد که موجب افزایش محبوبیت آن در میان کاربران شده است. اما در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی انواع مبل بین برگ بر اساس فرم ظاهری بپردازیم.

انواع مبل بین بگ بر اساس فرم ظاهری

اگر شما قصد خرید مبل بین بگ را داشته‌اید و سری به مغازه‌ها زده‌اید یا در وب سایت‌های اینترنتی به دنبال آن گشته‌اید حتماً می‌دانید که مبل بین بگ تنوع بسیار زیادی دارد و ممکن است هنگام خرید شما را سردرگم کند. دلیل قصد داریم در ادامه این مطلب شما را با انواع معروف مبل بین بگ آشنا کنیم تا شما بتوانید یک خرید راحت را تجربه کنید.
بین بگ مدل گلابی
یکی از جذاب‌ترین انواع مبل‌های شنی مبل گلابی شکل است که در پایین حجم بیشتری دارد و در ناحیه بالا جمع می‌شود. این مبل شنی به صورت کلی شبیه یک گلابی بزرگ و پف کرده است و شما می‌توانید برای نشستن در طولانی مدت از آن استفاده کنید .
بین بگ مدل اسکوپ
مبل بین بگ کره‌ای یا اسکوپ جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های مبل بین بگ است که شبیه یک کره بزرگ است و می‌تواند اندازه‌های مختلفی داشته باشد. شما می‌توانید مدل‌های مختلف این مبل نظیر مدل سوسیسی یا مدل کروی را به راحتی در بازار پیدا کنید و یا مدل مورد نظر خود را به تولید‌کننده مبل شنی سفارش بدهید.
 بین بگ
بین بگ مدل مثلثی
مبل بین بگ مثلثی ساختاری مانند یک مثلث دارد و یک هرم ۴ وجهی را تشکیل می‌دهد که می‌توانید با آسودگی بر روی آن لم بدهید و ریلکس کنید. این مدل به دلیل ابعاد مناسبی که دارد می‌تواند برای خواب نیز یک گزینه ایده‌آل باشد.
بین بگ مدل مستطیلی
کاربردی‌ترین مدل مبل شنی که می‌تواند یک تخت خواب راحت برای شما باشد مدل مستطیلی یا تختخوابی است که می‌توانید از آن برای خوابی راحت استفاده کنید.

انواع مبل شنی بر اساس ابعاد و سایز


مبل شنی را از لحاظ ابعاد و اندازه نیز می‌توان به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم بندی کرد که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.
مبل شنی یک نفره
مبل شنی یک نفره یکی از جمع و جورترین و جذاب‌ترین مدل‌های مبل شنی در بازار است که سایز کوچکی دارد و مخصوص یک نفر طراحی شده است. برخی از این مبل‌ها یک تکه طراحی شدند و برخی از آنها نیز دو تکه می‌باشند. این مبل‌ها با روکش‌های مختلف و متنوعی در بازار موجود هستند که می‌توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود انتخاب نمایید.
مبل شنی یک نفره راحتی
مبل شنی یک نفره تخت خواب شو یکی دیگر از انواع مدل‌های مبل بین بگ در بازار است که می‌تواند به صورت یک تخت خواب یک نفره در بیاید. شما می‌توانید به راحتی بر روی این مبل دراز بکشید و استراحت کنید.
مبل شنی دو نفره
مدل دیگری از مبل‌های شنی مبل شنی دو نفره است که در سایزهای بزرگتری طراحی می‌شود و دو نفر می‌توانند به راحتی بر روی آن بنشینند.
مبل شنی دونفره راحتی
مبل شنی دونفره راحتی ابعاد بزرگتری نسبت به مبل شنی دو نفره دارد تا دو نفر بتوانند به راحتی بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنند. این مبل می‌تواند خوابی لذت بخش و جذاب را برای شما فراهم کند که تاکنون آن را تجربه نکرده‌اید.
مبل شنی کودکان
مبل شنی تنها برای بزرگسالان نیست و کودکان نیز می‌توانند از این مبل استفاده کنند. شما می‌توانید مبل شنی کودک خود را در ابعاد و اندازه‌های دلخواه به تولید‌کننده مبل شنی سفارش داده و لحظاتی دل انگیز را برای کودکان فراهم آورید. کودک شما می‌تواند بر روی این مبل بنشیند مطالعه کند و یا به تماشای کارتون‌های مورد علاقه خود بپردازد.
 مبل بین بگ دو نفره
مبل شنی گیمینگ
از مبل شنی می‌توان به هنگام بازی کردن با کامپیوتر و ایکس باکس نیز استفاده کرد. بنابراین چنانچه شما یک گیمر حرفه‌ای هستید می‌توانید از مبل شنی گیمینگ برای نشستن در مقابل تلویزیون استفاده کنید. این مبل چنان راحت است که شما حتی پس از ساعت‌ها نشستن و بازی کردن نیز خسته نخواهید شد.

قیمت مبل شنی چقدر است؟

همانطور که گفته شد مبل شنی در ابعاد و اندازه‌های گوناگونی طراحی و به بازار عرضه می‌شود. بنابراین سایز این مبل می‌تواند بر قیمت آن تاثیرگذار باشد. به علاوه جنس مواد پر‌کننده مبل و درجه کیفیت آن و همچنین جنس روکش نیز می‌تواند بر قیمت این مبل تاثیر بگذارد. بنابراین چنانچه قصد خرید مبل شنی با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت را دارید بهتر است آن را به اینتکس شو که بهترین تولید‌کننده مبل شنی در ایران است سفارش بدهید. به دلیل نوسانات روز بازار لازم است پیش از خرید قیمت مبل شنی را از کارشناسان استعلام بگیرید.

کلام نهایی

مبل شنی یک مبل راحت و جذاب است که از آن می‌توانید در هر زمان و هر مکانی برای انجام امور روزمره خود استفاده کنید. شما می‌توانید به راحتی بر روی این مبل بنشینید و به مطالعه بپردازید و یا تلویزیون تماشا کنید. چنانچه قصد خرید و داشتن قیمت مبل شنی با کیفیت و درجه یک را دارید بهتر است خرید خود را از طریق وب سایت اینتکس شو انجام بدهید.

مقالات مرتبط