فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
راهنمای خرید بهترین قایق بادی

راهنمای خرید بهترین قایق بادی

 خرید بهترین قایق بادی از فروشگاه مرکزی و نمایندگی قایق های بادی اینتکس و بست وی در ایران این امکان را به شما میدهد که قایق بادی اصلی و اورجینال شرکتی با لوازم اصلی و فابریک کارخانه اینتکس و بست وی را خرید کنید و از نظر سلامت و کیفیت 100 درصد شرکتی میباشند . خرید بهترین قایق بادی بستگی به نوع استفاده افراد دارد و با تعیین اینکه قایق بادی را در چه نوع آبی و برای چه استفاده ای میخواهید خرید قایق بادی آسان تر میشود . انواع قایق های بادی شرکت اینتکس و بست وی را با ذکر نام و توضیحات برای شما مشتری گرامی شرح میدهیم که به راحتی بتوانید بهترین قایق بادی اینتکس و بست وی مورد نظر خود را خریداری نمایید .

قایق بادی حرفه ای با کف آلومینیومی

قایق بادی حرفه ای با کف آلومینیومی که در دسته اول قایق های حرفه ای قرار میگیرد شامل قایق های بادی شرکت و کارخانه تولید کننده بست وی با نام جیمینی است که انواع قایق بادی یک نفره ، دو نفره ، سه نفره ، چهار نفره ، پنج نفره ، شش نفره ، هفت نفره ، هشت نفره ، ده نفره را با کیفیت بالا و بدنه بسیار ضخیم و کف آلومینیومی با قسمت انتهایی موشکی تولید میکند . این قایق بادی حرفه ای قابلیت استفاده در آب هایی مختلف مانند رودخانه های کم عمق ، تالاب ، دریاچه های پر عمق ، سد ، دریا را دارد . این مدل قایق بادی از وزن سنگین تری نسبت به مدل های دیگر برخوردار است و قابلیت نصب موتور های بنزینی سبک و سنگین را نسبت به نوع قایق را دارد . قایق جیمینی دارای لوازم جانبی مانند دو عدد پارو آلومینیومی حرفه ای ، ساک حمل و نقل ، پمپ باد فابریکی و اصلی ، برچسب تعمیرات ، طناب نجات ، دو تخته آلومینیومی برای نشستن ، جای نصب موتور های برقی و بنزینی یا همان کیت موتور میباشند . دارای دستگیره محکم برای جا به جایی قایق ، قسمت های مختلف بدنه قایق از دریچه های باد مجزا تشکیل شده اند و به صورت مجزا باد میشوند که به امنیت قایق می افزاید و چنانچه در هنگام استفاده قسمتی از بدنه سوراخ و یا پاره شود دیگر قسمت های بدنه قایق بر روی آب باقی مانده و هیچ خطری سرنشین ها را تهدید نمیکند . مدل های قایق بادی جیمینی از قیمت های بالایی نسبت به قایق های شرکت اینتکس برخوردار است .

قایق بادی اینتکس

 قایق بادی حرفه ای با کف فایبر گلاس

قایق بادی حرفه ای با کف فایبر گلاس که در رده دوم قرار میگیرد مدل قایق بادی مارینر اینتکس است که در دسته قایق های بادی پرفروش و پرطرفدار قرار میگیرد چرا که از نظر وزن بسته بندی ایدآل بوده و از نظر کیفیت نیز کاملا مناسب است . تولید شده در اندازه های قایق بادی مارینر 3 نفره و 4 نفره میباشد که دارای ضخامت مناسب و کیفیت بالایی برای استفاده در رودخانه های پر عمق ، تالاب ها ، سد ، دریا ، دریاچه را دارد . این دو مدل قایق بادی قابلیت نصب موتور های بنزینی تا 5 اسب بخار را دارند . قایق مارینر دارای لوازم جانبی مانند دو عدد پارو آلومینیومی حرفه ای ضخیم ، ساک حمل و نقل ، پمپ باد فابریکی ، برچسب تعمیرات بدنه قایق ، طناب نجات ، میباشد . قسمت های مختلف قایق بادی مارینر از درییچه های مجزا باد میشوند که امنیت قایق را چند برابر میکند و چنانچه قسمتی از قایق سوراخ و یا پاره شود دیگر قسمت های بدنه قایق بر روی آب باقی میماند . خرید قایق بادی مارینر را به شما پیشنهاد میکنیم .

قایق بادیقایق بادی حرفه ای

قایق بادی با بدنه تمام بادی

قایق بادی اکسکروشن در رده سوم قایق های بادی تفریحی و شکار و ورزشی قرار میگیرد که با بدنه تمام بادی تولید شده و از حجم کمتری و وزن سبک تری نسبت به قایق های بادی با کف فایبر گلاس برخوردار است . قایق بادی اکسکروشن 4 نفره و 5 نفره تولید میشود که به راحتی قابلیت حمل و نقل را دارند و در زمان کمی قابلیت نصب و راه اندازی را دارند . این مدل قایق بادی از فضای داخلی مناسب و بزرگی برخوردار است و در دوطرف دو عدد صندلی پشتی دار بادی قرار دارد که برای نشستن بسیار عالی و راحت است و قابلیت جدا کردن از بدنه قایق را نیز دارند . تمامی لوازم جانبی فابریکی و اصلی شرکتی اعم از دو عدد پارو آلومینیومی مقاوم ، پمپ باد دستی بزرگ ، ساک حمل و نقل ، طناب نجات ، برچسب تعمیرات ، صندلی بادی در بسته بندی این مدل قایق وجود دارد . از قایق بادی اکسکروشن در تالاب و رودخانه پر عمق و دریاچه های بزرگ و دریا درصورت آرام بودن میتوانید استفاده کنید . دریچه های باد این مدل قایق نیز همانند قایق های بادی فایبر گلاس و آلومینیومی به صورت جداگانه باد میشود و از امنیت بالایی برخوردار است و چنانچه قسمتی از بدنه قایق سوراخ و یا پاره شود دیگر قسمت های بدنه قایق بر روی آب باقی میماند و هیچ گونه خطری سرنشین های قایق را تهدید نمیکند .

قایق بادیقایق بادی

 قایق بادی سیهاوک اینتکس

قایق بادی سیهاوک در اندازه های قایق بادی 2 نفره ، 3 نفره ، 4 نفره ، تولید شده و در دسته چهارم قایق های بادی اینتکس قرار میگیرد و بدنه تمام بادی دارد . این قایق بادی از پوسته بدنه مقاوم و استانداردی برخوردار است و از نظر قیمت نسبت به مدل های بالا ارزانتر و به صرفه تر است . تمامی لوازم جانبی فابریکی و اصلی شرکتی اینتکس را اعم از دو عدد پارو آلومینیومی مقاوم برای مدل سه نفره و چهار نفره و پارو پلاستیکی برای قایق دو نفره سیهاوک ، پمپ باد دستی بزرگ ، طناب نجات ، برچسب تعمیرات ، صندلی بادی در بسته بندی این مدل قایق وجود دارد . مناسب برای استفاده در رودخانه های پر عمق ، دریاچه ، سد ، دریا در صورت آرام بودن و نبود موج میباشند و هر سه مدل قابلیت نصب موتور برقی و بنزینی تا 2 اسب بخار را دارند .

قایق بادیقایق بادی

قایق بادی اینتکسقایق بادی چلنجر اینتکس

قایق بادی چلنجر اینتکس در مدل های 1 نفره و 2 نفره و 3 نفره تولید شده اند و در دسته پنجم قایق های بادی قرار میگیرند و با بدنه تمام بادی مقاوم ساخته شده اند . این نمونه قایق بادی از حجم کم و وزن سبک و قیمت ارزانی برخوردار است و به راحتی در زمان کمی قابلیت باد کردن و استفاده را دارند . از این قای های بادی میتوانید برای تفریحات خانوادگی و ماهیگیری و شکار استفاده کنید و قابلیت استفاده در تالاب ها و دریاچه های پرعمق و سد یا تالاب را دارند . قایق بادی چلنجر 1 و 2 نفره دارای پارو پلاستیکی و پمپ باد و برچسب تعمیرات مقطعی و طناب نجات هستند و قایق 3 نفره چلنجر دارای پارو آلومینیومی ضخیم و فابریکی شرکتی و پمپ باد دستی بزرگ و طناب نجات و برچسب تعمیرات مقطعی میباشد .

 قایق بادیقایق بادی

قایق بادی کایاک اکسپلورر و چلنجر

قایق بادی کایاک یک نفره و دو نفره اینتکس با نام های کایاک اکسپلورر و کایاک چلنجر تولید شده اند و مناسب قایق رانی رفتینگ در آبهای مختلف هستند و با شکل ظاهری و ساختاری که دارند بهترین گزینه برای ورزش های ابی در فصل های مختلف سال میباشد . قایق بادی کایاک یک نفره و دو نفره دارای لوازم جانبی مانند پارو آلومینیومی برای پارو زدن در رفت و برگشت ، پمپ باد دستی ، صندلی های بادی در داخل قایق که بسیار راحت و نرم هستند . حجم بسته بندی کوچک و وزن سبک و نیز قیمت ارزان و به صرفه این مدل قایق از مزیت های مه این محصول میباشد . تمامی مدل های قایق بادی اینتکس و بست وی را میتوانید از نمایندگی قایق بادی سایت اینتکس شو و فروشگاه مرکزی قایق های بادی حرفه ای و تفریحی در ایران خریداری نمایید .

قایق بادی کایاک

 قایق بادی

مقالات مرتبط