فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
استخر پرتابل چیست؟ + مهم ترین نکات در زمان خرید

استخر پرتابل چیست؟ + مهم ترین نکات در زمان خرید

استخر پرتابل شامل استخرهای بادی، استخرهایی با بوم یا روکش پلاستیکی انعطاف پذیر متصل به یک قاب، و استخرهای پلاستیکی سخت مانند استخرهای شنا است و عمق آن کمتر از 15 سانتی متر تا بیش از یک متر متغیر است اما استخرهای قابل حمل خطر غرق شدن جدی برای کودکان کوچک را به همراه دارد.

در این مقاله از سایت اینتکس شو به صورت کامل به بررسی این مورد پرداخته ایم پس اگر شما عزیزان هم به دنبال اطلاعات بیشتری در خصوص استخرهای پرتابل هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

مفهوم استخرهای قابل حمل یا پرتابل

استخرهای شنای قابل حمل در سراسر ایران بسیار محبوب هستند و جایگزینی قابل انعطاف برای استخرهای شنا در زمین هستند اما چه چیزی استخر پرتابل را بسیار خاص می‌کند؟ آیا داشتن یک استخر قابل حمل مضراتی دارد؟ قبل از تصمیم به خرید چه فاکتورهایی را باید در نظر بگیرید؟

در اینجا نگاهی می‌اندازیم به هر آنچه که باید در مورد مفهوم استخر قابل حمل بدانید و اینکه چرا این استخرهای راحت می‌توانند انتخاب محبوبی برای شما باشند.

هنگام خرید استخر قابل حمل باید به دنبال چه چیزی باشید؟

قاب‌های استخر قابل حمل با کیفیت بالا

اگر یک استخر پرتابل با اسکلت فلزی می‌خرید، بهتر است بررسی کنید که آیا گالوانیزه است یا خیر گالوانیزه کردن، طبق گفته انجمن ایران محافظت کاملی در برابر عناصر ایجاد می‌کند، بنابراین عمر محصول را نسبت به محصول بدون پوشش افزایش می‌دهد فولاد گالوانیزه یک سیستم قفل مهندسی دقیق را ارائه می‌دهد که این استخرها را بسیار بادوام و پایدار می‌کند و تابستان پس از تابستان دوام می‌آورد.

فیلتر و پمپ استخر با کیفیت

هنگامی که تصمیم هیجان انگیزی برای بهبود سبک زندگی خود با افزودن استخر گرفتید، باید تصمیم بگیرید که کدام نوع فیلتر برای شما بهترین است بنابراین فیلتر و پمپ سیستم مرکزی گردش خون استخر شما هستند و مهمترین قطعات تجهیزات استخر شما هستند هدف اصلی فیلتر حذف زباله از آب استخر شماست تا بتوانید یک استخر تمیز و درخشان برای شنا در تمام طول سال داشته باشید استخر پرتابل بدون فیلتر به زودی به یک آشفتگی کثیف تبدیل می‌شود بدون پمپ فیلتر، باکتری‌ها و کثیفی‌ها در استخر شنا باقی می‌مانند که به‌ سرعت استخر شما را به جای یک محیط سلامتی به محل پرورش بیماری‌ها تبدیل می‌کند فیلتری که به درستی کار نمی کند می‌تواند منجر به کدر شدن، آب ناسالم و آلوده شود.

وقتی نوبت به انتخاب فیلتر می‌رسد، یکی از دو نوع فیلتر کارتریج یا مدیا را توصیه می‌کنیم هر دو کار را انجام خواهند داد برای تعیین بهترین مورد برای نیازهای خود، باید اندازه، هزینه، نگهداری، کارایی و عملکرد را در نظر بگیرید نمایندگان فروشگاه ما می‌توانند شما را در این فرآیند راهنمایی کنند.

یک پمپ فیلتر شنی هزینه اولیه بیشتری دارد، اما در دراز مدت در هزینه و زمان شما صرفه جویی می‌کند پمپ‌های فیلتر کارتریج هزینه اولیه جایگزین ارزان تری را ارائه می‌دهند، اما باید به طور دوره ای تعویض شوند.

 طیف کاملی از مواد شیمیایی استخر قابل حمل

اگرچه استخرهای قابل حمل عموما کوچکتر و راحت تر از استخرهای بزرگتر و روی زمین یا در استخرهای زمینی نگهداری می‌شوند، اما همچنان برای حداکثر کارایی به مواد شیمیایی مناسب استخر نیاز دارند از ضدعفونی‌کننده‌ها و اکسیدکننده‌ها گرفته تا محلول‌هایی برای حفظ تعادل آب، استخر قابل حمل شما باید در شرایط عالی نگهداری شود.

استخر پرتابل یک راه فوق العاده برای استفاده بهینه از تعطیلات بدون پرداخت هزینه است اما همچنان ضروری است که به دنبال بهترین مدل‌های با کیفیتی باشید که می‌توانید پیدا کنید تا مطمئن شوید که در تابستان‌های آینده شنا می‌کنید.

چرا استخرهای قابل حمل اینقدر محبوب هستند؟

زمانی بود که فقط ثروتمندترین صاحبان خانه می‌توانستند استخرهای حیاط خلوت خود را بخرند استخرها باید در یک فرآیند ساخت و ساز طولانی و پیچیده در زمین ساخته می‌شدند، بنابراین به فضای زیادی نیاز داشتند و کار درگیر هزینه قابل توجهی نیز هزینه داشت.

مفهوم استخر پرتابل همه چیز را تغییر داده است پوسته‌های استخر در کارخانه‌ها و در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف از پیش ساخته می‌شوند، بنابراین اکثریت قریب به اتفاق صاحبان خانه‌ها می‌توانند استخری متناسب با حیاط خلوت خود پیدا کنند، حتی اگر فضای زیادی در دسترس نداشته باشند یا حیاط غیرعادی باشد.

از آنجایی که کار ساخت و نصب بسیار کمتری انجام می‌شود، استخر پرتابل را می‌توان نسبتا ارزان خریداری کرد و راه حلی راحت و مقرون به صرفه برای هر خانه ای ارائه می‌دهد این برای طیف گسترده ای از مجردها، زوج‌ها و خانواده‌ها جذاب است که ایده داشتن یک استخر قابل حمل را به داشتن یک استخر شنای دائمی در حیاط خلوت خود ترجیح می‌دهند.

مقالات مرتبط