فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
تشک بادی ماشین چیست + نکات مهم در زمان خرید

تشک بادی ماشین چیست + نکات مهم در زمان خرید

 

تشک بادی یک محصول بسیار کاربردی برای خودرو است که برای انواع مدل های خودرو در بازار موجود است. با خرید تشک صندلی عقب خودرو می توانید به راحتی دراز بکشید یا استراحت کنید. این محصول بیشتر برای قرار دادن کودکان در صندلی عقب استفاده می شود که با قرار دادن این تشک در پشت خودروی خود کودک شما به راحتی می تواند روی آن استراحت کرده و یا بازی کند. از این مدل تشک بادی مسافرتی مخصوص خودرو برای ماشین های خارجی و ایرانی قابل استفاده است. هنگام خرید تشک صندلی عقب خودرو باید به چند نکته توجه کنید که در این مقاله می خواهیم به آنها اشاره کنیم. هنگام خرید تشک بادی برای صندلی ماشین به شما می گوییم. با بررسی این نکات می توانید تشک بادی مناسب داخل خودرو را خریداری کنید.

تشک بادی خودرو چیست؟

تشک بادی خودرو نوعی محصول بادی است که برای راحتی انسان طراحی و ساخته می شود. با استفاده از این تشک بادی می توانید ماشین یا SUV خود را به یک تخت متحرک نرم و راحت تبدیل کنید. تشک بادی خودرو از اجزای متعددی تشکیل شده است که عبارتند از: بدنه بزرگ با ابعاد مناسب متناسب با صندلی و پشتی خودرو، بالش بادی و جا بادی. این تشک بادی در پشت خودرو قرار می گیرد و پایه های هوایی آن زیر پای مسافر قرار می گیرد تا از کج شدن آن جلوگیری کرده و به حفظ تعادل آن کمک کند. بالش های بادی نیز برای استراحت و آرامش تعبیه شده است.

انواع تشک بادی

تشک های بادی عقب خودرو در دو مدل مختلف ساخته می شوند که در هنگام خرید این محصول باید به آن توجه کرد. مدلی مناسب برای suv یا خودرو با صندلی عقب و قسمت صندوق عقب به خودرو اضافه شده و این مدل تشک در این قسمت قرار می گیرد. مدل دیگر که بسیار ساده و متداول است در صندلی عقب و جای پای عقب خودرو قرار می گیرد که برای انواع خودروها به جز SUV های بزرگ مناسب است. البته مدل دوم نیز انواع مختلفی دارد که در ادامه به شرح آنها می پردازیم. تشک صندلی عقب خودرو از اجزای متعددی تشکیل شده است که یکی از آنها خود تشک و دیگری زیرپایی صندلی عقب است که البته بالش و پمپ باد نیز در اکثر آنها قرار دارد. در برخی از تشک ها قسمت زیرپایی صندلی به صورت یک تکه به تشک متصل می شود، در برخی مدل های دیگر این قسمت به صورت جداگانه قرار می گیرد که مناسب ترین مدل است. زیرا می توانید از تشک به صورت جداگانه استفاده کنید و یا در صورت آسیب دیدن زیره یا تشک از یکدیگر جدا شده و کل محصول از هم نپاشد.

جنس بدنه تشک بادی

تشک صندلی عقب خودرو از جنس پی وی سی و جنس جیر می باشد که مانند تشک بادی اینتکس و بست وی بسیار با کیفیت می باشد. البته یک سری از محصولات به تنهایی از پی وی سی استفاده می کنند که کیفیت آن خوب نیست و ممکن است در صورت استفاده شما را اذیت کند. PVC به کار رفته در تشک بادی خودرو در برابر فشار بسیار مقاوم است و رویه جیر از تعریق شما جلوگیری می کند. شایان ذکر است تنها مورد آسیب این محصول برخورد آن با جسم تیز است که قابل تعمیر است. پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

ابعاد تشک بادی صندلی عقب خودرو و تحمل وزن

ابعاد و اندازه تشک بادی داخل خودرو تقریباً یک اندازه است، شاید بتوانیم تفاوت بسیار کمی بین ابعاد مدل های مختلف مشاهده کنیم، اما بیشتر ابعاد تشک یکسان است.
این ابعاد برابر با 135 سانتی متر طول، 80 سانتی متر عرض و 40 سانتی متر ارتفاع زیرپایی مناسب برای استفاده در انواع خودروها می باشد. با توجه به ابعاد بدنه و جنس ذکر شده، وزن این محصول برابر با 280 کیلوگرم می باشد که وزن ایده آل برای تشک بادی صندلی عقب خودرو می باشد. با توجه به ابعاد بدنه و جنس ذکر شده، وزن این محصول برابر با 280 کیلوگرم است که وزن ایده آل برای تشک بادی صندلی عقب خودرو می باشد. هنگام خرید تشک بادی برای صندلی عقب به ابعاد آن دقت کنید تا کاملا در خودروی شما قرار بگیرد.

مورد با تشک بادی صندلی عقب ماشین

داخل پکیج هر تشک بادی صندلی عقب یک سری لوازم قرار داده شده که وجود آن ها بسیار مهم و حیاتی است. لوازم جانبی پیش فرض موجود در پکیج تشک بادی عبارتند از: پمپ باد، فندک، بالش بادی، تشک و زیرپایی، چسب و برچسب تعمیری و کیف حمل که با این لوازم به راحتی می توانید از تشک بادی داخل خودروی خود استفاده کنید. هنگام خرید تشک بادی داخل ماشین حتما این وسایل را همراه داشته باشید. به عنوان مثال، اگر محصول شما با پمپ هوا همراه نباشد، به سختی می توانید آن را باد کرده و از آن استفاده کنید و باید یک پمپ هوای جداگانه برای آن تهیه کنید.

سخن نهایی

تشک بادی صندلی عقب خودرو را می توانید از فروشگاه معتبر خریداری کنید، تشک بادی صندلی عقب خودرو. این فروشگاه تمامی محصولات خود را با اصالت کالا و ضمانت کمترین قیمت به فروش می رساند و تشک بادی صندلی عقب خودرو را برای خرید شما چک می کند. با خرید این محصول می توانید به راحتی در ماشین خود استراحت کنید و از تمام فضای صندلی عقب استفاده کنید، این محصول کاربردی در سفر بسیار مفید است و می تواند ماشین شما را به تختی نرم و راحت تبدیل کند.

 

مقالات مرتبط