فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
معرفی کامل برند اینتکس + مهم ترین محصولات اینتکس

معرفی کامل برند اینتکس + مهم ترین محصولات اینتکس

اگر نام پر آوازه شرکت اینتکس به گوشتان خورده است در حال شنیدن نام یک شرکت وسیع و صاحب اعتبار در حوزه تولید محصولات بادی و تفریحی بوده اید که با اعتبار یا سابقه بیش از ۴۰ سال تضمین کیفیت می گردد. این برند وابسته به اینکه از یک شرکت آمریکایی سر بر آورده است؛ با هدف اینکه هزینه تمام شده محصولات را روی یک رقم معقول و بصرفه برای مصرف کننده تمام کند؛ آن ها را در چین به تولید می رساند. با بررسی که در دست است؛ محصولات اینتکس صاحب کیفیت قابل توجهی می باشد. به همین جهت است که افرادی که از انواع مختلف محصولات تولیدی با حمایت برند اینتکس استفاده می کنند، صاحب رضایت کاملی از آن هستند. ناگفته نماند که شروع فعالیت این شرکت به این اندازه گسترده نبود و تنها با تولید یک محصول ( توپ های بادی) پا در این عرصه نهاد. در نهایت با گذشت زمان و با بکارگیری دانش و تجربه متخصصان در حوزه های متعدد، موفق گشته تا لیست قابل توجهی از محصولات بادی را تولید و به بازار عرضه کند. هم اکنون این شرکت  دفتر اصلی خود را در در کشور آمریکا و دفتر فروشش را در کشور چین و شهر هنگ کنگ دایر کرده است.

اصول حاکم در برند اینتکس

همانطور که بیان داشتیم؛ اینتکس یک برند با اصالت امریکایی است که تولیداتش را در کشور صاحب تخصص چین و با حمایت تاییدیه ها و استاندارد های اروپایی و امریکایی به شهرت جهانی رسیده است. یکی از اصول حاکم در این شرکت، همواره فروش بالا و برآورد هزینه پایین بوده که سبب گشته است تا اغلب  کارخانه های تولید کننده در عرصه رقابت با این شرکت، همچنان در حوزه  فروش محصولات خود با اعتراضات و قیاس هایی از سوی مشتریان در باب قیمت بالا و عدم توانایی کافی برای تولید یک محصول با این میزان از کیفیت حاکم در برند اینتکس، دست و پنجه نرم کنند. جای تاسف است که بسیاری از سایت های مشابه که در کشور ایران فعالیت دارند و خود را یکی از نمایندگی های تحت حمایت این شرکت معرفی نموده اند، جزو نمایندگی برند اینتکس نمی باشند و این کار را تنها به سبب افزایش میزان فروش وابسته به محبوبیت و کیفیت قابل باور این برند از سوی مردم انجام می دهند.

معرفی محصولات برند اینتکس

برند اینتکس حامی محصولات متعددی هست که همه آن ها به صورت بادی و یا پیش ساخته به تولید می رسند. هدف اصلی از تولید این قبیل از محصولات کاهش قابل توجه هزینه ها و همینطور ممانعت از اشغال فضای قابل توجهی از منازل و ویلا ها است. به همین جهت محصولات INTEX از سوی اکثر کشورهای جهان با استقبال قابل توجهی همراه گشت. البته جای حیرت نخواهد داشت وقتی که این محصولات علاوه بر کیفیت بی نظیر، با شرایط هزینه ای بسیار مقرون بصرفه ای توام می گردد. این محصولات بادی در لیست چند ردیفه ای قرار خواهد گرفت که نیازهای بسیاری از مصرف کنندگان را پاسخگو است. اما، ما در این قسمت تنها چند مورد را معرفی خواهیم نمود که به قرار زیر است:

تخت و تشک بادی

تخت بادی و تشک بادی برجسته ترین و پر کاربرد ترین محصولات برند اینتکس محسوب می گردند. عموما تشک بادی با وزن سبک تری در قیاس با  تخت خواب بادی همراه است. این تشک ها به سبب مورد استفاده قرار گرفتن در چادر های مسافرتی، اغلب در کمپینگ ها کاربرد دارند. برای باد کردن این تخت خواب از پمپ برقی و برای باد کردن تشک بادی از پمپ دستی کمک گرفته می شود.

قایق بادی

قایق بادی نیز در زمره پر کاربردی ترین محصولات برند اینتکس قرار می گیرد. این قایق های بادی در مدل ها و ابعاد متعددی با امکان کاربری متفاوتی، طراحی و تولید می گردند. قایق باد برند اینتکس در قالب یک تا ۶ نفره و در مدل های جیمینی، پونتون، کایاک، مارینر و غیره در میان گزینه های پیشنهادی قرار می گیرند. این قایق ها با هدف ماهیگیری، تفریح و… از متریال محکم و ضد آب طراحی گشته، به همین سبب در زمان استفاده از ایمنی و امنیت بسیار بالایی که آن را پشتیبانی می کند؛ اطمینان خاطر کامل داشته باشد.

استخر بادی و استخر پیش ساخته

استخر بادی و استخر پیش ساخته دو محصول برجسته دیگر این شرکت است که ظرفیت های متعددی به تولید می رسد. به همین سبب هر شخصی با هر نیازی می تواند از آن بهره مند گردد.  این مسئله سبب گشته تا در همین سال های اخیر  تعبیه استخر های بتنی در نمودار سقوطی قرار گیرد و استخر های بادی و یا استخر های پیش ساخته برند اینتکس جایگزین گردد.

جمع بندی

در این مقاله از سایت اینتکس شو به بررسی معرفی کامل برند اینتکس و مهم ترین محصولات اینتکس و نکات پیرامون آن پرداختیم. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما عزیزان کمال تشکر را داریم

 

مقالات مرتبط