فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
آموزش کامل و نحوه شارژ مبل شنی

آموزش کامل و نحوه شارژ مبل شنی

مبل شنی چیست؟ و چگونه می توان شارژ مبل شنی را انجام داد؟ نام مستعار بین بگ برای مبل‌های لوبیا کیسه‌ای، sand bean bag است که به معنی کیسه‌ی حبوبات یا مبل مصنوعی با کیسه‌ی حبوبات است.

این نوع مبل های شنی جالب به نظر می رسند وقتی برخی از افراد با کلمه مبل شنی روبرو می شوند، به فکر مبل پر از شن می افتند کاناپه را با ماسه پر کنید مبل هنگام جابجایی به راحتی حرکت نمی کند بنابراین مبل های شنی انواع مختلفی دارند که از بین آنها می توان به نام های کیف صندلی هپی یا مبل یونولیت اشاره کرد.

بنابراین در این مقاله قصد اریم شما را با آموزش کامل مبل های شنی و خرید مبل بادی بیشتر آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

 

چگونه مبل شنی را ارسال می کنید؟

یکی از سوالات متداولی که بسیاری از خریداران و دوستداران شارژ مبل شنی قبل و بعد از خرید این محصولات می پرسند این است که مبل شنی ما چگونه ارسال می شود؟ آیا مبل شنی بعد از استفاده می افتد و نیاز به شارژ دارد؟ برای ارسال مبل شنی چه محتوایی لازم است؟ و برای شارژ مجدد کاناپه شنی خود محتوای شن و ماسه را از کجا می خرید؟ در این مقاله قصد داریم این سوالات را به صورت مختصر و مفید توضیح دهیم تا کسانی که قصد خرید مبل شنی را دارند با خیال راحت این محصولات پرطرفدار را خریداری کنند.

انواع مبل شنی و انواع کیسه داخلی آنها از ساختار سه لایه متشکل از محتوای برتر، آستر و ماسه طراحی و ساخته می شوند بدنه یا روکش قسمت بیرونی مبل است و اغلب از پارچه ساخته شده است، اگرچه پارچه ممکن است متفاوت باشد آستر همچنین مانعی بین سطح و محتوای ماسه است و جدا کردن سطح از محتوای ماسه را آسان تر می کند و داخلی ترین قسمت مبل شنی نیز از شن و ماسه ساخته شده بنابراین هدف مجموعه ما معرفی شارژ مبل شنی با مناسب ترین قیمت است پس مطالب این سایت را از دست ندهید.

 

آموزش ساخت مبل شنی

برای این کار به 3 تا 4 متر پارچه و چرم، مونوفیلامنت یا اسفنج (5 کیلوگرم) و شابلون نیاز دارید باید مراقب باشید پارچه یا چرمی که می خرید سالم باشد یعنی خط و خش و تغییر رنگ و پوسیدگی نداشته باشد همچنین این مرحله از کار در واقع مرحله کنترل کیفیت محصول است که پارچه را روی میز پهن کرده و با کمک قیچی تیز به ابعاد 40*110 سانتی متر آن را به 5 تکه برش دهید و دایره ای به قطر ببرید از پارچه 100 سانتی متر فاصله بگذارید و 60 سانتی متر وسط دایره برش بزنید.

در این مرحله یک یا دو زیپ به طول 80 سانتی متر در طرف مقابل این پارچه (یا چرم) بدوزید در مرحله بعد برای ساخت مبل شنی ارزان یا صندلی شاد باید تمام قسمت ها را با چرخ خیاطی یا نخ و سوزن بدوزید نخ و (سوزن حوصله و زمان زیادی می خواهد) در مرحله آخر باید ته یا قسمتی که زیپ گذاشته ایم بدوزید و باز کنید و فوم یا یونیتی که آماده کرده اید را داخل آن بریزید تا کاملا پر شود و فرم بگیرد.

توصیه می کنیم این مرحله را در فضای باز انجام دهید می توانید مدل های مختلف شارژ مبل شنی، صندلی شاد یا کیسه حبوباتی را در فروشگاه اینترنتی خود مشاهده کنید و به راحتی مبل شنی خریداری کنید.

 

خرید مبل شنی

برای خرید مبل شنی در طرح ها و رنگ های مختلف بنا به سلیقه خود از سایت ما دیدن فرمایید قیمت تولیدی شارژ مبل شنی مقرون به صرفه بوده و می تواند یکی از اولین انتخاب های افراد برای خرید صندلی راحتی باشد.

مبل های شنی به دلیل مواد داخل آن بسیار مقاوم هستند در داخل مبل شنی گلوله های دانه ای سفید رنگ وجود دارد که با نشستن افراد تغییر شکل می دهند و حفره پشتی را پر می کنند تا طبی بوده و ارگونومی بدن فرد حفظ شود به این ترتیب افراد پس از نشستن طولانی مدت دردی را احساس نمی کننداز این مبل به عنوان مبل شنی نیز یاد می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از خرید چادر مسافرتی می توانید وارد سایت فروشگاهی شارژ مبل شنی شوید و یا با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نماید لذا مجموعه ما آماده خدمت رسانی به شما کاربران گرامی است

 

مقالات مرتبط