فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
قیمت قرص کلر استخر

قیمت قرص کلر استخر

قیمت قرص کلر استخر

 قیمت قرص کلر استخر بستگی به کیفیت و درصد بالا و پایین قرص کلر دارد که در نمایندگی قرص کلر در ایران سایت اینتکس شو فقط قرص های ۹۰ درصد اصلی و ۷۰ در صد اصلی خرید و فروش میشود . قرص کلر استخر در دو نوع ساده و کات کبود دار تولید میشوند که برای ضد عفونی کردن و میکروب زدایی اب استخر و نیز از جلبگ زدن دیواره و کف استخر جلوگیری میکند . پس از اضافه کردن قرص کلر به آب استخر به علت بوی قرص کلر و خاصیت میکروب زدایی حشرات و حیوانات از ورود به آب خودداری میکنند .

طریقه مصرف قرص کلر در استخر های مختلف

قرص کلر استخر در واقع بهترین و کاملترین ضد عفونی کننده برای آب است و از رشد باکتری ها و قارچ های مضرر و جلبگ زدن جلوگیری میکند . طریقه مصرف قرص کلر به اعزای هر ۱۰ هزار لیتر آب یک عدد قرص کلر ۲۰۰ گرمی است به مدت ۱۰ روز . یعنی اگر استخر شما ۳۰.۰۰۰ لیتر آب دارد ۳ عدد قرص کلر به آب اضافه کنید برای ۱۰ روز . برای استفاده از قرص کلر حتما باید از سبد قرص کلر استفاده کنید و قرص را در داخل سبد بیندازید که آرام آرام در اب حل شود . چنانچه به طور مستقیم قرص کلر را به استخر اضافه کنید رنگ بدنه استخر از بین میبرد .

برای اینکه اندازه کلر استخر را اندازه گیری کنید و از کم و زیاد بودن کلر آب استخر اطلاعات داشته باشید حتما از کیت کلر سنج استفاده کنید .

 

 خصوصیت های مهم قرص کلر

 قرص کلر استخر باکتری های بیماری زا و سایر آلودگی های آب استخر را از بین می برند و کمک بسزایی به سبز نشدن کف و دیواره استخر میکند . توجه داشته باشید هر عدد قرص کلر 200 گرمی 90 درصد برای 10000 لیتر آب در 10 روز کافی است و نتیجه مطلوب را مشاهده می کنید . انتخاب هیپو کلرید کلسیم یا قرص کلر مناسب آب استخر ها یک تصمیم بسیار مهم است و بهتر است مطمئن شوید که قرص کلر خریداری شده بهترین نمونه و بهترین کیفیت را داشته باشد . اگر قرص کلر به نظر کار آمد نیست مطمئن شوید منبع توزیع کلر ، جریان آب مناسب برای حل  کردن کلر را دارد یا نه و برای مثال اطمینان حاصل کنید که شناور دارای تبادل مناسب و منافذ باز در آب است . بهترین زمان برای استفاده از قرص کلر آب استخر و دیگر مواد پاک کننده آب استخر شب میباشد  که هم دور از دور از دسترس کودکان قرار مگیرد و نیز در زمان چند ساعت شب آب استخر کاملا ضد عفونی میشود . خوردن کلر بسیار خطرناک است و وجود کلر در آب برای آبزیان مضر میباشد و اثرات جانبی زیادی نیز بر آنها دارد .با استفاده به موقع از قرص کلر میتوانید آب استخر را برای مدت بیشتری نگه دارید .

درباره سبد یا محفظه قرص کلر

برای استفاده از قرص کلر باید از وسیله ای به نام شناور یا سبد قرص کلر بهره برد و با قرار دادن قرص کلر در سبد و انداختن آن در آب آرام آرام در سطح آب استخر به صورت شناور حرکت میکند و از تماس مستقیم قرص کلر به بدنه استخر جلوگیری کرده و از تغییر رنگ کف و پوسیدگی بدنه استخر پیش ساخته و استخر های بتنی جلوگیری کند .

مصرف قرص کلر و ابعاد سبد قرص کلر به نوع استفاده و اندازه استخر و حجم آب استخر بستگی دارد و میتوان به صورت کم و یا زیاد قرص های کلر را در سبد قرار داد . سبدهای پلاستیکی دارای شیارهای تنظیم شونده جهت ورود و خروج آب به داخل سبد هستند که بر روی بدنه شناور قرار دارد و با ماندن سبد قرص کلر بر روی آب و گردش در کل استخر و حل شدن در آب سبب ضد عفونی شدن آب استخر و میکروب زدایی میشوند .
روش آزمایش قرص کلر
اگر در هنگام استفاده فکر میکنید که قرص کلر مشکل دارد و اثر مطلوبی ندارد، برای تست کردن قرص کلر می توانید مقدار کمی قرص کلر را در یک لیوان آب شیرین آزمایش کنید و کاملا حل کنید و مقدار کلر را با دستگاه کیت کلر سنج آزمایش کنید .

هرگز انواع قرص کلر ضد عفونی کننده را با مواد شیمیایی مانند پاک کننده های خانگی مخلوط نکنید زیرا واکنش شیمیایی خطرناکی ممکن است شکل بگیرد . گاز های قرص کلر بسیار خطرناک میباشد و در زمان باز کردن بسته بندی کلر و حل نمودن آن در آب احتیاط کامل شود تا گاز کلر از طریق حلق و بینی استشمام نشود و در صورت تماس کلر خشک و یا پودر با چشم ، سریعا با آب فراوان بشوید و به پزشک مراجعه کنید .

موارد استفاده از قرص کلر

 از قرص کلر میتوانید برای ضد عفونی کردن و از بین بردن میکروب ها و گند زدایی آب استخر و نیز از بین بردن لیزی و لزیج شدن آب استخر و یا برای مصارفی مانند آب آشامیدنی، استخر، ظروف غذاخوری و هوا را استریل کند، با بیماری های عفونی به عنوان ضدعفونی های معمول، ضدعفونی های پیشگیرانه و عقیم سازی محیطی-روانی در مکان های مختلف مبارزه کند، در پرورش کرم ابریشم، دام، طیور و ماهی به عنوان ضدعفونی کننده عمل کند و همچنین می تواند برای سفید کردن پارچه و تمیز کردن آب در گردش صنعتی استفاده شود.

قرص کلر استخر یا دی کلرو ایزوسیانورات سدیم (SDIC) نوعی از آن است که در سطح بین المللی ضدعفونی کننده بسیار موثر، کم سم و ضدعفونی کننده سریع را تبلیغ می کند. می تواند موثر و سریع هر نوع باکتری، قارچ، گوهر، کپک، قارچ یتیم وبا را از بین ببرد، یکی از ضدعفونی کننده های قوی، اکسیدان و عامل کلر کننده است.

آیا قرص کلر برای استخر خوب است؟

قرص کلر گزینه ای عالی برای اکثر استخرهای آماده و بتنی و پیش ساخته هستند و اغلب شامل تثبیت کننده هایی هستند که به ماندگاری کلر کمک می کند. قرص ها معمولاً در دو اندازه هستند - قرص های کلر 3 اینچی که معمولاً برای استخر شنای بزرگتر بهترین هستند. استفاده از قرص های کلر از ورود حشرات و آلودگی های اب جلوگیری میکند و برای مدت طولانی تری میتوانید آب استخر را نگه دارید .

درباره تولید قرص کلر استخر

در اوایل سال 1988 با سرمایه گذاری بیش از 80 میلیون یوان تاسیس شد. سال‌ها بعد، کایفنگ به یک تولیدکننده تخصصی چینی هیپوکلریت کلسیم برای فرآیند سدیم و فرآیند کلسیم و مایع سفیدکننده تبدیل شد. این محصولات به دلیل فناوری پردازش پیشرفته و کیفیت برتر از شهرت خوبی برخوردار هستند و در تمامی کشور های اروپایی و آسیایی استفاده میشود .

با احداث استخر های متعدد در کشور های مختلف کمبود کلر بسیار گسترده است و احتمالاً بدتر هم خواهد شد - که باعث افزایش قیمت نیز خواهد شد . با افزایش قیمت قرص کلر - پودر کلر مصرف قرص کلر کمتر میشود و با وجود قیمت های بالا صاحبان ویلا ها شروع به آماده کردن استخرهای شنا برای فصل می کنند و نیاز به قرص کلر برای نگهداری و جلوگیری از جلبگ زدن و نیز تمیز شدن آب دارند .

کاربرد قرص کلر استخر:

1. برای هدف سفید کردن خمیر چوب، ابریشم، پارچه و الیاف

2. ضد عفونی کننده برای تصفیه آب و استخرهای شنا

3. ضد عفونی کننده مواد شیمیایی سمی و رادیواکتیو.

4. ضد عفونی کننده در آبزی پروری، دام و غیره.

 استفاده: 200 گرمی و یا 20 گرمی هیپوکلریت کلسیم 90 درصد در 10.000 هزار لیتر آب، محلول مایع سفید کننده و برای میکروب زدایی با چگالی 90 درصد کلر موثر خواهد بود.

مزایای:
1) محتوای کلر موثر بالا؛
2) ثبات خوب می توان برای مدت طولانی در دمای معمولی با از دست دادن کمی کلر ذخیره کرد.
3) حلالیت خوب، مواد نامحلول در آب کمتر

ذخیره سازی:

در جای خشک، خنک و دارای تهویه، دور از آتش و حرارت نگهداری شود. با مواد آلی، اسید و احیا کننده مخلوط نشود.
مشخصات
1> می تواند آب آشامیدنی، استخر، ظروف غذاخوری و هوا را استریل کند، با بیماری های عفونی به عنوان ضدعفونی های معمول، ضدعفونی های پیشگیرانه و عقیم سازی محیطی-روانی در مکان های مختلف مبارزه کند، در پرورش کرم ابریشم، دام، طیور و ماهی به عنوان ضدعفونی کننده عمل کند و همچنین می تواند برای جلوگیری از جمع شدن پشم، سفید کردن پارچه و تمیز کردن آب در گردش صنعتی استفاده شود.
2> دی کلرو ایزوسیانورات سدیم (SDIC) نوعی از آن است که در سطح بین المللی ضدعفونی کننده بسیار موثر، کم سم و ضدعفونی کننده سریع را تبلیغ می کند. می تواند موثر و سریع هر نوع باکتری، قارچ، گوهر، کپک، قارچ یتیم وبا را از بین ببرد، یکی از ضدعفونی کننده های قوی، اکسیدان و عامل کلر کننده است. بعد، کایفنگ به یک تولید کننده تخصصی چینی هیپوکلریت کلسیم و مایع سفید کننده تبدیل شد. این محصولات به دلیل فناوری پردازش پیشرفته و کیفیت برتر از شهرت خوبی برخوردار هستند.

چگونه از شر جلبک های استخر خلاص شویم

کلر برای جلوگیری و از بین بردن جلبک ها استفاده می شود. اما مهمتر از آن این است که به محافظت از شناگران در برابر بیماری های منتقله از طریق آب مانند کمک می کند. کلر همچنین از تبدیل شدن استخرها به کانون پشه‌ها و بیماری‌های مرتبط با آن و از کدر شدن آب جلوگیری می‌کند . تخمین زده شده که 60 تا 70 درصد از قرص های کلر استفاده می کنند چرا که با هزینه های زیاد برای خرید آب استخر بهترین گزینه استفاده از قرص کلر است و از طرفی نتیجه بسیار خوبی را در پی دارد.

شرکت شاپ اینتکس نمایندگی فروش قرص کلر استخر در ایران قرص های کلر ۹۰ درصد و ۷۰ درصد با کات کبود را به قیمت شرکتی به صورت عمده و تکی خرید و فروش مینماید . توجه داشته باشید که قرص های کلر اصلی از طریق وب سایت شاپ اینتکس به صورت آنلاین به فروش میرسد . برای خرید و قیمت قرص کلر به سایت مراجعه کنید .

برای خرید قرص کلر استخر پیش ساخته و استخر های سرپوشیده و باز با کیفیت اصلی با خلوص 90 درصد کات کبود دار با همکاران ما در نمایندگی قرص کلر و فروشگاه اینترنتی اینتکس شو با شماره های درج شده تماس بگیرید . 02144381149 و 02144381150 و 09128383850

مقالات مرتبط