فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
مزایای تشک بادی صندلی عقب ماشین

مزایای تشک بادی صندلی عقب ماشین

سفرهای طولانی به نقاط دوردست هر چقدر هیجان انگیز باشند می‌توانند کودکان و افراد مسن را خسته کند. کودکان و افراد مسن نمی‌توانند زمان زیادی را در ماشین به صورت نشسته طاقت بیاورند و نیاز به استراحت‌های مقطعی دارند. نشستن طولانی مدت بر روی صندلی ماشین حتی برای جوانان نیز ممکن است طاقت فرسا و خسته‌کننده باشد. همچنین راننده و سایر سرنشینان ماشین به طور منظم نیاز به استراحت دارند تا از حوادث جاده‌ای جلوگیری شود. 
خوابیدن بر روی صندلی‌های سفت و سخت ماشین اصلاً لذت بخش نیست. به همین دلیل بهترین گزینه برای استراحت لذت بخش درون ماشین تشک بادی صندلی عقب خودرو است. تشک بادی امروزه تبدیل به یکی از لوازم ضروری و هیجان انگیز برای افراد عاشق مسافرت و گردش و تفریح شده است. این تشک می‌تواند امکان یک خواب راحت و آسوده درون خودرو را برای شما فراهم نماید. البته کاربرد این تشک تنها محدود به درون خودرو نیست و می‌توان از آن در جاهای دیگری نیز استفاده کرد. در ادامه این مطلب از اینتکس شو قصد داریم به بررسی تشک بادی و مزایا و کاربردهای آن بپردازیم تا شما را بیشتر با این وسیله هیجان انگیز آشنا کنیم.

تشک بادی صندلی عقب ماشین چیست؟

تشک بادی یکی از محصولات متنوع بادی است که برای خواب راحت و آسوده درون خودرو طراحی شده است. به کمک تشک بادی صندلی عقب ماشین شما می‌توانید ماشین خود را تبدیل به یک تخت خواب راحت نموده و به آسودگی درون ماشین بخوابید.
این تشک‌ها از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به تشک‌های معمولی می‌باشند با این تفاوت که درون آنها به جای ابر از باد پر می‌شود. به دلیل داشتن حجم کم شما می‌توانید به راحتی تشک بادی خود خود را در هر شرایطی به همراه داشته باشید. این تشک‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی می‌شوند و همچنین شما می‌توانید در صورت نیاز به سرعت باد آن را خالی کرده و تشک بادی خود را جمع آوری نمایید.
 

جنس بدنه تشک بادی صندلی عقب ماشین

تشک بادی صندلی عقب ماشین از جنس پی‌وی‌سی درجه یک و با کیفیت ساخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم پی‌وی‌سی استحکام بالا و دوام و مقاومت بسیار آن است. بنابراین تشک‌های بادی که از جنس پی‌وی‌سی درجه یک و با کیفیت تولید شده‌اند مقاومت بالایی دارند و به راحتی پاره و سوراخ نخواهند شد. به همین دلیل شما می‌توانید با خاطری آسوده از تشک بادی صندلی عقب ماشین خود استفاده نموده و از آن لذت ببرید.
از سایر ویژگی‌های پی‌وی‌سی می‌توان به ضد حساسیت بودن و ضد تعریق بودن این ماده اشاره کرد. محصولات پی‌وی‌سی برای پوست حساس مشکلی ایجاد نمی‌کند و بسیار نرم و انعطاف‌پذیر است. همچنین این تشک رویه‌ای از جنس جیر دارد که نرمی و راحتی بیشتری را برای سرنشینان فراهم می‌کند. تشک بادی صندلی عقب ماشین قابل شستشو است و شما می‌توانید به راحتی آن را در ماشین لباسشویی شستشو بدهید. پس دیگر نیازی نیست نگران کثیف شدن تشک بادی ماشین خود باشید.

کاربردهای تشک بادی صندلی عقب ماشین

تشک‌های بادی داخل خودرو برای استراحت درون ماشین طراحی می‌شود. این تشک‌ها کاربردهای دیگری نیز دارند که در این بخش به معرفی چند مورد از مهمترین استفاده‌های تشک بادی صندلی عقب ماشین خواهیم پرداخت.

تشک مسافرتی

یکی از کاربردهای تشک بادی استفاده از آن به عنوان تشک مسافرتی است. این تشک بسیار سبک و کم حجم طراحی شده است و شما می‌توانید از آن به عنوان تشک درون چادر و به هنگام کمپینگ استفاده کنید.
تشک روی آب
کاربرد دیگر این تشک روی آب است. این تشک ضد آب طراحی شده و شما می‌توانید تشک خود را بر روی آب قرار داد و روی آن دراز بکشید و لحظات مفرح و هیجان انگیزی را تجربه کنید.
استفاده درون منزل
همانطور که گفته شد این محصول کاملاً سبک و کم حجم طراحی شده است. به همین دلیل شما می‌توانید از آن درون منزل نیز استفاده کنید. شما می‌توانید به راحتی بر روی تشک بادی دراز کشیده و تلویزیون تماشا کنید یا به مطالعه‌ کتاب‌های مورد علاقه خود بپردازید.

مزایای تشک بادی صندلی عقب ماشین

تشک‌ بادی صندلی عقب ماشین یکی از محبوب‌ترین وسایل برای مسافرت می‌باشد. مزایای بی‌شمار این محصول موجب افزایش محبوبیت آن در میان کاربران سرتاسر دنیا شده است. به همین دلیل در این ادامه این مطلب قصد داریم شما را با مزایای تشک بادی صندلی عقب ماشین آشنا کنیم.
وزن کم
محصولات بادی به طور کلی وزن کمی دارند و فضای کمی را نیز اشغال می‌کنند شما می‌توانید تشک بادی خود را به هر کجا که می‌خواهید حمل کنید و از آن در هر نقطه‌ای استفاده کنید.
قابل حمل بودن
سبک بودن محصولات بادی باعث می‌شود که شما بتوانید به راحتی تشک صندلی عقب ماشین خود را جابجا کنید. چنانچه قصد دارید تشک صندلی عقب ماشین خود را جابجا کنید می‌توانید باد آن را خالی کرده و آن را تا بزنید و جمع کنید. سپس آن را به هر نقطه‌ای که می‌خواهید منتقل کنید.
 
قابل شستشو بودن
یکی از مهمترین مزایای تشک بادی صندلی عقب ماشین قابل شستشو بودن آن است. شما می‌توانید به راحتی این محصول را درون ماشین لباسشویی قرار داده و بشویید. به خاطر داشته باشید لازم است پس از شستشو تشک بادی خود را آویزان کنید تا به خوبی خشک شود. این کار از کپک زدن و بو گرفتن تشک بادی جلوگیری خواهد کرد.
قابل تعمیر بودن
تشک‌های بادی با کیفیت بسیار مقاوم و با دوام هستند اما مانند همه اشیا بادی تشک‌های بادی نیز در مقابل اشیا تیز و داغ حساس می‌باشند. مهمترین مزیت تشک بادی داخل خودرو این است که می‌توانید در صورت پنچری یا آسیب دیدن به راحتی آن را به کمک چسب پنچرگیری تعمیر نمایید و مجدداً از تشک خود استفاده کنید.
قابلیت تنظیم استحکام
تشک‌های بادی دارای یک پمپ باد قابل تنظیم هستند که شما می‌توانید بر حسب نیاز خود باد تشک را کم یا زیاد کنید. این موضوع باعث می‌شود که استحکام تشک قابل تنظیم باشد.
قابلیت استفاده برای بیماران
افرادی که گردن درد یا کمردرد دارند می‌توانند از تشک بادی به عنوان یک تشک طبی استفاده کنند. این تشک به گونه‌ای ساخته شده که گردش هوا در میان لایه‌های آن به خوبی انجام می‌شود. این امر از ایجاد زخم بستر در بیماران نیز جلوگیری خواهد کرد.
قابلیت استفاده بر روی آب
از تشک بادی می‌توان حتی روی آب نیز استفاده کرد. شما می‌توانید به راحتی و بدون ترس از خیس شدن تشک بادی ضد آب خود را بر روی آب استخر قرار داده و لحظاتی هیجان انگیز را تجربه کنید.
ضد تعریق بودن تشک بادی
تشک بادی رویه مخمل ضد تعریقی دارد که برای خوابیدن و استراحت به مدت طولانی بسیار مناسب است. این رویه از جنس مخمل نرم تهیه شده تا شما به راحتی بتوانید خوابی آرام و لذت بخش داشته باشید.
انعطاف پذیری تشک بادی
تشک بادی از پی‌وی‌سی درجه یک ساخته می‌شود و بدنه کاملاً نرمی دارد. همین امر موجب می‌شود تا شما بتوانید به راحتی تشک بادی را جمع کرده و درون یک کیف کوچک قرار بدهید. تا کردن تشک بادی هیچ صدمه‌ای به بدنه آن وارد نخواهد کرد.
راحتی در حین سفر
در هنگام سفر و به هنگام خستگی لازم است حتماً چند دقیقه استراحت کنید تا دچار خواب آلودگی و سوانح جاده‌ای نشوید. با استفاده از تشک بادی تمام سرنشینان خود را می‌توانند به راحتی استراحت کرده و قوای خود را بازیابی نماید تا بتوانند از سفر لذت ببرند.
 

تشک بادی چگونه راه اندازی می‌شود؟

بیشتر مدل‌های تشک بادی دارای یک پمپ باد برقی هستند. شما با زدن دکمه روشن و چرخاندن ولوم باد می‌توانید آن را در مدت زمان کوتاهی پر کرده و سپس دکمه خاموش را بزنید. همچنین هر زمان که قصد داشتید تخت خواب بادی خود را جمع کنید و از آن در مکان دیگری استفاده نمایید کافی است دکمه روشن را زده و ولوم را به سمت مخالف بچرخانید تا باد داخل تشک بادی تخلیه شود. سپس می‌توانید تخت خواب بادی خود را تا زده و درون یک کیف کوچک با خود حمل و نقل نمایید. 
البته برخی مدل‌های تشک بادی مجهز به پمپ باد برقی نمی‌باشند و لازم است با استفاده از تلمبه‌های دستی اقدام به راه اندازی تشک نمایید و سپس هنگامی که می‌خواهید باد آن را خالی کنید درپوش باد را برداشته و اجازه بدهید تا باد تشک خالی شود.

قیمت تشک بادی صندلی عقب ماشین چقدر است

قیمت تشک بادی صندلی عقب ماشین به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به جنس تشک اشاره کرد. چنانچه این تشک از پی‌وی‌سی با کیفیت و درجه یک ساخته شده باشد قیمت آن کمی بالاتر خواهد بود. پس لازم است توجه کنید و گول سودجویانی را که قصد دارند تشک‌های بی‌کیفیت را با قیمت پایین‌تری به شما بفروشند نخورید.
همچنین ابعاد تشک و وجود یا عدم وجود پمپ باد درون بسته می‌تواند بر قیمت این محصول تاثیرگذار باشد. بنابراین بهتر است پیش از خرید قیمت این محصول را از تولید‌کننده استعلام نمایید.

کلام نهایی

در این مطلب به بررسی تشک بادی ماشین پرداختیم و کاربرد و مزایای آن را با هم بررسی کردیم. چنانچه پس از مطالعه این راهنما علاقمند شده که یک تشک بادی برای صندلی عقب ماشین خود تهیه کنید می‌توانید خرید خود را با خاطری آسوده از فروشگاه اینتکس شو انجام بدهید. این فروشگاه تجربه چندین ساله در زمینه فروش انواع محصولات بادی دارد و تشک بادی صندلی عقب ماشین را با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت به شما مشتریان محترم عرضه می‌کند.

مقالات مرتبط