فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
مزایا و معایب استخر بادی

مزایا و معایب استخر بادی

بررسی استخر بادی

استخر بادی محصولی پرکاربرد است که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری به خصوص در میان کودکان پیدا کرده است. استخرهای بادی استخرهای موقتی هستند که در هر فضای قابل راه اندازی می‌باشند و در صورت نیاز می‌توانید آنها را جابجا کنید. همچنین پس از استفاده می‌توانید به راحتی آن را جمع کرده و در فضای کوچک درون یک کیف نگه دارید. این استخرها به عنوان استخر قابل حمل یا استخر پرتابل نیز شناخته می‌شود. جنس این استخرها از پلاستیک نرم یا پی‌وی‌سی است و در شکل‌های مختلف و ابعاد گوناگونی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در این مطلب از اینتکس شو قصد داریم به بررسی مزایا و معایب استخرهای بادی بپردازیم تا شما بتوانید خرید خود را با آگاهی از مزایا و معایب این محصول هیجان انگیز انجام دهید.

استخر بادی چیست؟

استخر بادی محصولی از جنس پلاستیک نرم یا پی‌وی‌سی است که در شکل‌های متفاوت مانند مربع، مستطیل و دایره تولید می‌شود. این محصول به صورت چند لایه طراحی می‌شود تا در برابر نور آفتاب و گرما و سرما کاملاً مقاوم بوده و در هر فضایی به سادگی قابل نصب باشد. استخر بادی در سایزهای مختلفی ساخته می‌شود تا برای تمامی سنین مناسب باشد. همین امر استخر بادی را تبدیل به یکی از محصولات پرفروش در سرتاسر جهان ساخته است. البته استخرهای بادی بزرگسال مناسب شنا کردن نمی‌باشند و با توجه به ابعاد آنها این استخرها صرفاً قابلیت آبتنی و آب بازی را دارند اما استخرهای کودکان را می‌توان به راحتی برای شنا کردن در اختیار کودک قرار داد.

استخر بادی اینتکس

 جنس بدنه استخر بادی

استخر بادی اینتکس از پی‌وی‌سی درجه یک با ضخامت بالا ساخته می‌شود تا از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشد. اینتکس شو تمامی محصولات تولید شده در این کمپانی را با بهترین کیفیت و با بهره‌گیری از مواد درجه یک پی‌وی‌سی تولید و به بازار عرضه می‌کند. از خصوصیات منحصر به فرد استخرهای بادی می‌توان به استحکام در برابر گرما، سرما، فشار، وزن آب و همچنین طول عمر بالا اشاره کرد.

موارد استفاده از استخر بادی

استخر بادی در سال‌های گذشته یکی از محصولات بسیار پرطرفدار و پرفروش بوده است و با تنوع بالایی که دارد می‌تواند نیاز بسیاری از افراد جامعه را برطرف کند. به طور مثال در زندگی امروزه با در نظر گرفتن سکونت بسیاری از خانواده‌ها در آپارتمان‌هایی با فضای کم کودکان فضای کافی برای داشتن یک استخر بتنی یا فایبرگلاس جهت شنا کردن را نخواهند داشت یا پرداخت هزینه‌های استخر عمومی برای خانواده‌ها امکان‌پذیر نیست. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط محققان شنا و آب بازی به غیر از سرگرمی و ورزش علاوه بر تاثیر بر جسم کودکان در شاداب‌تر شدن روحیه آنها نیز تاثیر بسزایی دارد.
از استخرهای بادی می‌توان جهت شنا و آبتنی استفاده کرد. همچنین می‌توان این استخرها را از توپ‌های کوچک پر کرد و کودکان را درون آن قرار داد تا به بازی و سرگرمی بپردازند. شنا در استخرهای بادی موجب تقویت عضلات دست‌ها و پاها و ستون فقرات و کمر خواهد شد. بنابراین چنانچه تمایل دارید که بدون صرف هزینه‌های زیاد به کودک خود امکان آب بازی در هر زمان و هر مکان را بدهید می‌توانید از انواع استخر بادی بهره‌مند شوید.

مزایا و معایب استخرهای بادی

از استخرهای بادی می‌توان به عنوان محصولی منحصر به فرد یاد کرد که همچون سایر محصولات دارای مزایا و معایبی می‌باشد که بر این اساس می‌توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. استخر بادی با توجه به دارا بودن شکل‌ها و فرم‌های مختلف توانسته است به راحتی رضایت کاربران را به خود جلب کند و برای آنها بهترین گزینه برای بازی و سرگرمی باشد. این محصول برای تمامی رده‌های سنی مناسب است و می‌توان انواع مختلفی از آن را در بازار پیدا کرد.
برای کمک به خرید راحت‌تر قصد داریم در ادامه این مطلب به بررسی مزایا و معایب استخرهای بادی بپردازیم.

مزایای استخرهای بادی

با توجه به مطالب گفته شده در بخش‌های قبلی استخر بادی دارای مزایای زیادی می‌باشد که در ادامه به چند مورد از مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد.

⦁    سازگاری با محیط

بدنه استخرهای بادی از جنس پلاستیک فشرده پی‌وی‌سی مرغوب تشکیل شده است و از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می‌باشد. این محصول منحصر به فرد می‌تواند برای سطوح مختلفی قرار بگیرد تا بتوانید از آن در هر زمان و هر مکانی استفاده کنید. 
همچنین این محصول بدنه غیرقابل نفوذ دارد تا رطوبت و آب نتواند به بیرون از بدنه استخر نشت کند. علاوه بر این بخش کف استخر از لایه‌های بسیاری تشکیل شده است تا ارتباط با سطح بیرونی موجب آسیب دیدگی و پارگی استخر و نشت آب نشود. همین امر موجب افزایش ضخامت کف استخر شده و می‌تواند دوام استخر را در برابر فشار افزایش دهد.

استخر بادی
 ⦁   قیمت مقرون به صرفه

همانطور که می‌دانید هزینه ساخت استخر در باغ یا ویلا می‌تواند بسیار زیاد باشد. همچنین مراجعه روزانه به استخرهای عمومی برای شنا کردن به دلیل هزینه‌های بالا شاید برای شما امکان‌پذیر نباشد. در این موارد شما می‌توانید استخر بادی را که قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد جایگزین استخرهای دائمی کنید تا کودکان شما بتوانند در هر مکانی از شنا و آب بازی درون استخر اختصاصی خود لذت ببرند.

⦁    ابعاد مناسب


از مزایای دیگر استخر بادی می‌توان به ابعاد مناسب آن اشاره کرد. این استخرها در ابعادی طراحی می‌شوند که کودکان به راحتی بتوانند درون آن شنا کنند. با این حال شما می‌توانید از این استخرها در منزل، باغ، گردش و مسافرت به راحتی استفاده کنید زیرا این استخرها در ابعادی طراحی شدند که شما به راحتی بتوانید در هر مکانی از آن استفاده کنید.

⦁    قابلیت نظافت آسان


مزیت دیگر استخرهای بادی قابلیت نظافت آسان آن می‌باشد. این ویژگی به واسطه ساختار خاص بدنه استخر بادی است که در آن از پی‌وی‌سی مرغوب استفاده می‌شود. بنابراین شما می‌توانید بدنه استخر را با هر ماده پاک‌کننده تمیز کنید و آن را به خوبی بشویید. سپس لازم است که پیش از جمع کردن محصول آن را در مقابل نور خورشید قرار دهید تا به خوبی خشک شود.

⦁    قابلیت حمل و جابجایی آسان


یکی دیگر از مزایای استخرهای بادی وزن کم این محصول می‌باشد. به خاطر داشتن بدنه توخالی که تنها با باد پر می‌شود این محصول وزن کمی دارد و می‌توان به راحتی آن را جابجا کرد در هر موقعیتی از آن بهره‌مند شد.
شما می‌توانید از این محصول در منزل مسافرت و گردش استفاده کرده و اوقات خوشی را برای خود و کودکانتان به وجود بیاورید. محصول در حالت خالی از باد به صورت تاشو طراحی شده که حمل و نقل آن را آسان می‌سازد. در این حالت استخر فضای کمی را اشغال می‌کند و شما می‌توانید آن را در کیف مخصوص حمل و جابجا کنید. 

⦁    قابلیت راه‌اندازی آسان


استخر بادی به وسیله پمپ باد به راحتی راه اندازی می‌شود. به طور کلی استخرهای بادی را می‌توان با استفاده از پمپ باد دستی به سهولت راه اندازی کرد. هرچه محصول بزرگتر طراحی شده باشد به پمپ باد بزرگتر و قوی‌تری برای باد کردن آن احتیاج خواهید داشت.
میزان باد مورد نیاز برای استفاده از استخر بادی به وسیله دریچه‌های تعبیه شده برای آن تعیین می‌شود. در واقع این بخش از محصول مانع ورود بیش از اندازه باد به داخل استخر و ترکیدگی آن خواهد شد. برای خالی کردن باد استخر و جمع آوری آن نیز می‌توانید از طریق همین دریچه‌ها عمل خالی کردن باد را انجام بدهید.
 

استخر بادی کودک

معایب استخر بادی

در بخش پیشین شما را با مزایای استخر بادی آشنا کردیم. در ادامه قصد داریم معایب استخر بادی را نیز برای شما توضیح بدهیم.

⦁    محدودیت فضا


استخر بادی در ابعاد مختلفی تولید می‌شود اما تمامی آنها فضای محدود ایجاد می‌کنند و نمی‌توانند یک فضای عمیق را برای شما به وجود بیاورند. در نتیجه استفاده از آن برای افراد بزرگسال به منظور شنا کردن امکان‌پذیر نمی‌باشد. به طور کلی از این محصول می‌توان برای شنا کردن کودکان یا صرفاً به منظور آب تنی کردن بزرگسالان استفاده کرد.

⦁    امکان سوراخ شدن بدنه استخر


یکی از مهمترین مسائلی که در هنگام خرید استخر بادی باید در نظر داشته باشید این است که بدنه این محصول همواره در معرض خطر سوراخ شدگی قرار دارد. در نتیجه باید در استفاده از آن مراقبت‌های لازم را به عمل بیاورید. بدنه این استخر تو خالی است که همواره در معرض خرابی و ترکیدگی قرار دارد اما با مراقبت اصولی از آن می‌توانید بهترین استفاده از آن را داشته باشید. برای جلوگیری از آسیب دیدن بدنه نباید استخر را در نزدیکی اشیا نوک تیز یا داغ قرار بدهید. به خاطر داشته باشید جنس بدنه این محصول از مواد قابل اشتعال تشکیل شده است که در برابر حرارت سریعاً واکنش نشان خواهد داد. به همین دلیل لازم است از نزدیک کردن استخر به آتش و اشیا داغ جداً خودداری نمایید.

کلام نهایی

استخرهای بادی یکی از انواع استخرهای موقتی است که از پی‌وی‌سی مرغوب ساخته می‌شود و شما می‌توانید از آن جهت آب بازی و شنا برای کودکان خود در هر زمان و مکانی استفاده کنید. در این مطلب به بررسی تعدادی از مزایا و معایب این محصول پرداختیم تا بتوانیم به شما برای خریدی راحت‌تر کمک کنیم. چنانچه قصد دارید یک خرید استخر بادی با بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت ممکن را داشته باشید خرید خود را فروشگاه اینتکس شو انجام بدهید. این فروشگاه استخر بادی را در فرم‌ها و اندازه‌های مختلف با استفاده از پی‌وی‌سی مرغوب تولید و به بازار عرضه می‌کند تا شما بتوانید استخر بادی دلخواه خود را به آسانی خریداری نمایید.

مقالات مرتبط