فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
نحوه باد کردن و استفاده از پمپ باد تشک بادی

نحوه باد کردن و استفاده از پمپ باد تشک بادی

 نحوه استفاده از پمپ باد تشک بادی


دستورالعمل استفاده از پمپ تشک بادی و نحوه عملکرد آن ها: شما باید با محصولات بادی و بالاتر از همه با تشک و تخت بادی آشنایی داشته باشید. همچنین می توانید با مراجعه به دسته تشک بادی مدل های مختلف این محصولات را مشاهده کنید و مشخصات هر کدام را مطالعه کنید تا بتوانید اطلاعات کافی درباره پمپ باد اینتکس به دست آورید و گزینه مناسب را برای خرید انتخاب کنی.

این محصولات دارای راه اندازی ساده و سرراست هستند که هر کدام از نظر ظاهر و انواع شیر و پمپ با نمونه های دیگر متفاوت خواهند بود. می خواهیم در این مقاله شما را با نوع عملکرد و کاربر این پمپ باد و انواع آن ها آشنا کنیم و روش راه برای راه اندازی تشک بادی را در اختیار شما قرار دهیم تا با آگاهی از این موضوع، آن را از نمایندگی خریداری کنید.

بنابراین اگر در مورد کار کردن و استفاده از تشک های بادی و انواع پمپ باد دستی و برقی اطلاعات خواستید، توصیه می کنیم مقاله های نوشته شده را بخوانید. ابتدا باید توجه داشت که تشک های بادی به طور کلی دارای دو نوع دریچه هوا هستند. تمامی محصولات بادی با انواع پمپ باد اینتکس پر و خالی میشوند .بنابراین تشک های بادی که دارای پمپ باد مخصوص برای باد کردن هستند به صورت پمپ برقی تولید شده و به راحتی کار می کنند و در زمان کم بدنه تشک بادی را پر باد میکند و از وزن سبکی برخوردار است.

انواع پمپ تشک بادی

مدل های پمپ باد برقی و انواع مدل های پمپ دستی برای باد شدن و خالی کردن محصولات بادی تولید شده اند و دارای قیمت های مناسب شرکتی هستند ..

پمپ باد دستی

این پمپ های باد عموما در سایزهای بزرگ، متوسط ​​و کوچک به فروش می رسند و کارکرد آنها بسیار ساده و آسان است. در بالای این پمپ های باد شیرهای مختلفی تعبیه شده است که بسته به نوع محصول و نوع دریچه هوا می توانید از بهترین شیر این پمپ باد استفاده کنید.

. از یک پمپ باد کوچک دستی استفاده کنید. پمپ های باد دستی یک ویژگی بسیار خوب دارند که بسیاری از خریداران را مجبور به استفاده از این نوع کرده است و آن کمبود برق است. اگرچه الکتروپمپ ها بسیار قدرتمند هستند و استفاده از آنها ساده و راحت است.


اما به یاد داشته باشید که آنها به برق نیاز دارند، اما پمپ های باد دستی نیازی به پمپ ندارند و می توانید به راحتی از آنها در هر مکانی استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر تشک بادی کمپینگ دارید و قصد استفاده از آن را در سفر دارید، حتما باید از پمپ باد غیر برقی مانند پمپ باد دستی استفاده کنید.

همچنین این نوع پمپ ها نسبت به سایر پمپ های باد ارزان تر و مقرون به صرفه تر هستند و شما می توانید با قیمت کمتری یک پمپ باد استاندارد داشته باشید. ابعاد کوچک این مدل به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را در سفرها همراه خود ببرید.

پمپ باد پدالی

به غیر از پمپ باد دستی، نوع دیگری از پمپ باد غیر برقی در بازار و فروشگاه ها وجود دارد که به پمپ باد پدالی معروف است. برخلاف مدل های دستی، این نوع پمپ ها با پا کار می کنند و می توانند محصول بادی شما را با سرعت بالا باد کنند. پمپ های باد پدالی فضای بیشتری در داخل مخزن دارند و سرعت و قدرت بیشتری نسبت به پمپ های باد دستی کوچکتر دارند.
ابعاد پمپ باد پارویی کمی بزرگ است، اما می توانید آن را که از دو صفحه تشکیل شده است، از وسط تا کنید و ابعاد آن بسیار کوچکتر به نظر می رسد. این نوع پمپ

فاقد سوپاپ بوده و فقط دارای واشر پلاستیکی بوده که به وسیله اهرم پلاستیکی بالا و پایین میشود و باد را تولید میکند..

پمپ باد برقی

این پمپ های باد در دو نوع 110 ولتی و 220 ولتی در بازار موجود هستند و ساختار آنها نسبت به پمپ دستی کوچکتر است. از نظر کارایی نیز امکاناتی مشابه پمپ دستی دارند اما نیازی نیست که محصول خود را با این پمپ مدام باد کنید و فقط کافی است آن را به برق وصل کرده و دکمه خاموش و روشن آن را فشار دهید.
با روشن شدن پمپ باد دستگته شروع به تولید باد میکند و به سرعت میتوانید محصول خود را باد کنید. از مزیت های این نوع پمپ باد به قدرت پمپاژ بالای آن اشاره می کنیم بنابراین اگر به راه اندازی و سرعت آسان علاقه دارید بهترین گزینه برای شما پمپ باد برقی است. این نوع پمپ باد با برق کار میکند و برای استفاده در طبیعت مناسب نیست و باید از پمپ باد فندکی خودرو یا پمپ باد شارژی استفاده کنید . پمپ های باد قابل شارژ

پمپ های باد قابل شارژ را می توان از دسته پمپ های باد برقی دانست که البته با جریان الکتریکی اما با جریان الکتریکی ذخیره شده در باتری آن کار می کنند. همانطور که از نام محصول پیداست، این پمپ باد قابل شارژ است و می توانید با استفاده از کابلی که دارد آن را شارژ کنید و سپس در هر مکانی می توانید از آن استفاده کنید.

سخن نهایی

چنانچه نیاز به پمپ باد برای باد کردن محصولات در جاهایی که برق وجود ندارد هستید با همکاران ما در این شعبه تماس بگیرید.. خوب است و می تواند. محصول بادی خود را در کمترین زمان راه اندازی کنید.

 

مقالات مرتبط