فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  1802 بازدید مشتری

شناور بادی اردک اینتکس

350,000 350,000 تومان

شناور بادی اردک اینتکس کد 57556 با طرح زیبا و فانتزی به شکل اردک با رنگ زرد ساخته شده است. این شناور بادی روی آب از جنس وینیل سه لایه با مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ساخته شده است. در مدت زمان کمی با و قابل استفاده می‌شود. از دیگر خوصوصیات این محصول می‌توان به قیمت ارزان، حمل آسان و کیفیت بالای آن اشاره نمود. دارای دو عدد باله بزرگ و یک بالشتک در عقب و دو عدد دستگیره برای حفظ تعادل نیز می‌باشد.

  • طول : 147 سانتی‌متر
  • عرض : 147 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 81 سانتی‌متر
  • قطر : -
کد محصول: intex 57556

شناور بادی اردک اینتکس:

شناور بادی اردک اینتکس محصولی با طراحی زیبا است که مناسب استفاده بزرگسالان و کودکان می‌باشد. با رنگ زرد زیبا و طرح اردک توانسته تمامی نظر تمامی سلایق را جلب کند و به یک محصول محبوب تبدیل شود که به همین واسطه نیز توانسته به فروش بالایی دست یابد. از ویژگی‌های این شناور بادی می‌توان به وزن سبک، جنس محکم و راه‌اندازی آسان اشاره نمود که در کنار قیمت مناسب آن را به یک گزینه مناسب برای خرید شناور بادی تبدیل کرده است. از این شناور می‌توان به صورت نشسته و خوابیده استفاده نمود و لحظاتی شاد را برای خود و خانواده به ارمغان آورد. شناور بادی را می‌توان در استخرهای پیش ساخته، سیمانی و دریاچه‌ها به آب انداخت و با خیال راحت بدون اینکه نگران واژگونی آن بود از آن استفاده نمود. همانند تمامی محصولات ساخت شرکت اینتکس، شناور بادی اردک اینتکس نیز از بهترین مواد اولیه و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده است. این محصول را می‌توانید با قیمت مناسب از سایت اینتکس شو خریداری نمایید و یا دیگر مدل‌های شناور در سایزها و طرح‌های مختلف را مشاهده کنید.

 

 

طراحی این محصول اینتکس به شکل اردک و با رنگ زرد بسیار جذابی صورت گرفته که علاوه بر زیبایی خود شناور بادی، جلوه خاصی نیز به استخر شما خواهد داد. برای این که شناور بادی روی آب در برابر فشار، ضربه و پارگی مقاوم باشد از مواد بسیار محکم استفاده شده است. جنس بدنه تشک از وینیل سه لایه ضخیم ساخته شده که توسط جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های شرکت بست وی ساخته شده است. ساختار داخلی این محصول از پل‌های PVC ضخیم به صورت شبکه‌ای تشکیل شده که موجب استحکام و طول عمر بیشتر محصول در استفاده طولانی مدت می‌شود. این محصول بادی توسط پمپ بادهای دستی و برقی اینتکس در کمترین زمان ممکن پر از باد شده و قابل استفاده خواهد شد.

 

 

دو دستگیره برای تعادل بیشتر سرنشین تعبیه شده است. شیارهای نشیمن‌گاه باعث شده تا دیر تر خسته شوید. دارای دو عدد باله بزرگ و یک بالشتک در قسمت پشت می‌باشد که تعادل خود را بر روی آب هنگام استفاده حفظ می‌کند و مانع از برگشتن آن بر روی آب می‌شود. همچنین دارای دو اتاق هوای مجزا می‌باشد که همین امر امنیت استفاده از شناور را در آب‌های عمیق چندین برابر می‌کند. این محصول دارای نشان استاندارد  CE اروپا می‌باشد که با اطمینان خاطر می‌توانید از آن استفاده نمایید.

  • مشخصات محصول
  • طول : 147 سانتی‌متر
  • عرض : 147 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 81 سانتی‌متر
  • قطر : -
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید