فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  1442 بازدید مشتری

شناور بادی شورتی طرح حیوانات

95,000 95,000 تومان

شناور بادی شورتی طرح حیوانات اینتکس کد 59570 به صورت شورتی ساخته شده است، بدین معنا که در قسمت نشیمنگاه شناور دو حفره تعبیه شده است که که پاهای کودک داخل آن ها قرار می‌گیرد تا کودک به تنهایی و بدون کمک داخل آن بنشیند و مشغول به آب‌تنی شود و با پا زدن به جلو حرکت کند. شناور بادی را از موادی ساخته شده است که کاملا بهداشتی هستند و هیچ گونه حساسیتی را به وجود نمی‌آورند و همچنین با ضخامت بالا در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی دارند.

  • طول : 77 سانتی‌متر
  • عرض : 58 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 45 سانتی‌متر
  • قطر : -
کد محصول: intex 59570

شناور بادی شورتی طرح حیوانات:

شناور بادی شورتی طرح حیوانات یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت تولید شرکت اینتکس می‌باشد، می‌توانید کودک را داخل شناور بادی بنشانید تا روی آب قرار گرفته و آب‌تنی کند، در این حالت خطری نیز کودک را تهدید نمی‌کند. پاهای کودک داخل آب قرار گرفته و میتواند به راحتی مدتی روی آب شناور مانده، آب‌تنی کند و یا بدین طریق شنا یاد بگیرد. همچنین طراحی شناور به شکل حیوانات بامزه در رنگ‌های شاد موجب خواهد شد تا حتی کودکانی که از آب هراس دارند نیز به سمت آن کشیده شوند و دیگر ترسی از آب نداشته باشند. علاوه بر زیبایی و کاربردی بودن طراحی شناور بادی، در ساخت آن از بهترین مواد اولیه با جدیدترین تکنولوژی‌ها بهره گرفته شده است که موجب شده به یک محصول با دوام و طول عمر بالا تبدیل شود. ابعادی به طول 77 سانتی‌متر، عرض 58 سانتی‌متر و ارتفاع 45 سانتی‌متری دارد که تحمل وزن 25 کیلوگرم را دارد. از دیگر خصوصیات این شناور شورتی بادی اینتکس می‌توان قیمت ارزان، وزن سبک، طراحی زیبا و طول عمر بالا اشاره نمود.

 

 

شناور بادی کودک به صورت شورتی می‌باشد، بدین معنا که در قسمت نشیمنگاه شناور دو حفره تعبیه شده است که که پاهای کودک داخل آن ها قرار می‌گیرد، از این رو به این محصول شناور شورتی میگویند. این مدل طراحی موجب می‌شود تا کودک به تنهایی و بدون کمک داخل آن بنشیند و مشغول به آب‌تنی شود و با پا زدن به جلو حرکت کند.

شناور بادی را از موادی ساخته شده است که کاملا بهداشتی هستند و هیچ گونه حساسیتی را به وجود نمی‌آورند تا هیچ منعی برای بازی کودک خود در آن نداشته باشید. علاوه بر رعایت نکات بهداشتی، جنس آن کاملا مقاوم در برابر فشار و ضربه بوده و دارای عمر طولانی می‌باشد. شناور بادی از جنس PVC چند لایه ساخته شده است که از استحکام بالایی برخوردار می‌باشد و به راحتی آسیبی نخواهد دید

 

  • مشخصات محصول
  • طول : 77 سانتی‌متر
  • عرض : 58 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 45 سانتی‌متر
  • قطر : -
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید