فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  2504 بازدید مشتری

تیوپ بادی روی آب یک نفره

0 0 تومان

تیوپ بادی روی آب یک نفره اینتکس کد 59570 با طرح زیبا و جذاب کماندویی مخصوص شناور ماندن روی آب ساخته شده است. این تشک بادی روی آب از جنس PVC سه لایه با مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ساخته شده است. در مدت زمان کمی با و قابل استفاده می‌شود. دارای دو دسته حمل و نقل داشته و دارای دو محل مخصوص برای قرار دادن بطری، تکیه‌گاه مخصوص و توری در قسمت نشیمنگاه برای راحتی بیشتر است. از دیگر خوصوصیات این محصول می‌توان به قیمت ارزان، حمل آسان برچسب تعمیرات و کیفیت بالای آن اشاره نمود.

  • طول : -
  • عرض : -
  • ارتفاع : -
  • قطر : 135 سانتی‌متر
کد محصول: intex 58835

تیوپ بادی روی آب یک نفره:

در فصول گرما هیچ چیزی به اندازه آب‌تنی و شنا برای انسان لذتبخش نخواهد بود، اما برای لذت بیشتر از این کار وسایل تفریحی بادی زیادی نیز وجود دارد. یکی از این وسایل تیوپ بادی روی آب یک نفره می‌باشد که با طراحی زیبا و جذاب کماندویی به صورت کاملا بادی ساخته شده است. با وزن بسیار سبک به راحتی جابجا می‌شود که در کمترین زمان ممکن از باد پر شده و قابل استفاده خواهد بود. این محصول شرکت اینتکس نیز همانند دیگر تولیدات شرکت، از کیفیت ساخت بسیار بالا بهره می‌برد که توانسته به واسطه همین کیفیت و البته شکل ظاهری زیبا به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. شما نیز می‌توانید با خرید این تیوپ بادی زیبا و همچنین تعدادی دیگر تشک با طرح‌های مختلف زیبا لحظات شادی را برای خانواده و دوستان خود به ارمغان آورید. برای این کار می‌توانید از طریق سایت اینتکس شو، نمایندگی محصولات اینتکس در ایران اقدام نمایید و با قیمت بسیار مناسب خرید خود را انجام دهید.

تیوپ بادی روی آب را می‌توان در استخر و دریاچه استفاده کرد و یا به دلیل وزن و حجم کم در سفرها همراه خود برد و در آب‌های آرام از آن استفاده کرد. دیگر دلیلی که می‌تواند یک همراه خوب به شمار آید سرعت بالا در باد شدن آن است که با پمپ باد دستی و برقی شرکت اینتکس در کمترین زمان ممکن باد خواهد شد.

 

 

جنس بدنه تیوپ بادی روی آب از PVC سه لایه ضخیم ساخته شده که توسط جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های شرکت اینتکس ساخته شده است را دربرابر ضربه و فشار مقاوم ساخته است. دریچه‌های این شناور بادی از نوع پستونکی کوچک هستند و از چند قسمت مختلف بوده تا بتواند باد را راحت‌تر بین خود تقسیم نمایند. دو دسته حمل و نقل داشته و دارای دو محل مخصوص برای قرار دادن بطری آب و یا لیوان تعبیه شده است. تکیه‌گاه مخصوص این محصول نیز به شما کمک‌‌ می‌کند تا در هنگام استفاده احساس خستگی نکنید و بتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. در اطراف این شناور بادی نیز طناب نجات تعبیه شده است که در مواقع اضطراری‌‌ می‌توانید از آن استفاده کنید. از دیگر خصوصیات تیوپ می‌توان به وزن کم، کیفیت بالا، برچسب تعمیرات و قیمت مناسب می‌توان اشاره نمود.

 

  • مشخصات محصول
  • طول : -
  • عرض : -
  • ارتفاع : -
  • قطر : 135 سانتی‌متر
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید