فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  2046 بازدید مشتری

شناور بادی روی آب فلامینگو بزرگ

1,200,000 1,200,000 تومان

شناور بادی روی آب فلامینگو بزرگ اینتکس کد 56288 با طرح زیبا و فانتزی به شکل فلامینگو ساخته شده است. این شناور بادی روی آب از جنس پی وی سی سه لایه با مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ساخته شده است. در مدت زمان کمی با و قابل استفاده می‌شود. از دیگر خوصوصیات این محصول می‌توان به قیمت ارزان، حمل آسان و کیفیت بالای آن اشاره نمود. دارای دو عدد باله بزرگ و یک بالشتک در عقب و دو عدد دستگیره برای حفظ تعادل نیز می‌باشد.

  • طول : 218 سانتی‌متر
  • عرض : 211 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 136 سانتی‌متر
  • قطر : -
کد محصول: intex 56288

شناور بادی روی آب فلامینگو بزرگ:

شناور بادی روی آب فلامینگو بزرگ یک محصول با طراحی و رنگ بسیار خاص است که برای تمامی سنین می‌تواند هیجان انگیز باشد و آن‌ها را به سواری روی آب ترغیب کند. شناور بادی روی آب فلامینگو بزرگ را می‌توانید به سادگی باد کرده و آرامش و راحتی را برای خود و خانواده به ارمغان آورید. شناور بادی روی آب فلامینگو بزرگ مخصوص استخر و آب‌های آرام ساخته شده است که بدین معنا نیست از مقاومت بالایی برخوردار نباشد چرا که از بهترین مواد اولیه با ضخامت بالا ساخته شده است تا در برابر فشار و ضربه کاملا مقاوم باشد. با خرید این شناور بادی می‌توانید جلوه خاصی را نیز به استخر ببخشید و حتی در کنار آن از مدل‌های دیگر شناورهای بادی روی آب اینتکس استفاده کنید تا در مهمانی‌های خود لذت و شادی را برای دوستان و خانواده به ارمغان آورید. انواع شناور و تشک بادی روی آب با سایزها و اشکال مختلف با قیمت مناسب را می‌توانید از سایت اینتکس شو خریداری کنید. از ویژگی‌های آن می‌توانیم به حجم کم در زمان خالی بودن باد، وزن سبک و قابلیت حمل و نقل آسان آن نام برد. طراحی آن به گونه‌ای است که بتوانید بر روی آن نشسته یا خوابیده و به استراحت مشغول شوید و از سواری بر روی آب به آرامش برسید و لذت ببرید.

 

 

جنس بدنه تشک بادی روی آب از پی وی سی سه لایه ضخیم ساخته شده که توسط جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های شرکت بست وی ساخته شده است. ساختار داخلی این محصول از پل‌های PVC ضخیم به صورت شبکه‌ای تشکیل شده که موجب استحکام و طول عمر بیشتر محصول در استفاده طولانی مدت می‌شود. این محصول بادی توسط پمپ بادهای دستی و برقی اینتکس در کمترین زمان ممکن پر از باد شده و قابل استفاده خواهد شد. از دیگر خصوصیات شناور می‌توان به وزن کم، کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌توان اشاره نمود. این شناور بادی روی آب تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند و در ابعادی به طول 218 سانتی‌متر  و عرض 211 سانتی‌متر ساخته شده است.

 

 

دو دستگیره برای تعادل بیشتر سرنشین تعبیه شده است. شیارهای نشیمن‌گاه باعث شده تا دیر تر خسته شوید. دارای دو عدد باله بزرگ و یک بالشتک در پشت می‌باشد که تعادل خود را بر روی آب هنگام استفاده حفظ می‌کند و مانع از برگشتن آن بر روی آب می‌شود. همچنین دارای دو اتاق هوای مجزا می‌باشد که همین امر امنیت استفاده از شناور را در آب‌های عمیق چندین برابر می‌کند.

  • مشخصات محصول
  • طول : 218 سانتی‌متر
  • عرض : 211 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 136 سانتی‌متر
  • قطر : -
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید