فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  944 بازدید مشتری

شناور شورتی بادی کودک

95,000 95,000 تومان

شناور شورتی بادی کودک اینتکس کد 58586 در رنگ‌های جذاب و با طرح اتومبیل برای کودکان طراحی شده است تا آن‌ها را به سمت خود برای آبتنی جلب کند. شورتی بودن آن، این امکان را به او می‌دهد که با پا زدن به سمت جلو حرکت نماید. جنس آن کاملا مقاوم در برابر ضربه و فشار بوده و همچنین کاملا بهداشتی است که به پوست کودک آسیبی نمی‌رساند. از دیگر ویژگی‌های این محصول نیز میتوان به وزن سبک، ایمنی بالا، بهداشتی بودن و راه‌اندازی سریع اشاره نمود.

  • طول : 80 سانتی‌متر
  • عرض : 70 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 35 سانتی‌متر
  • قطر : -
کد محصول: intex 58586

شناور شورتی بادی کودک:

شرکت خوشنام اینتکس سال‌ها است که در عرضه وسایل تفریحات آبی توانسته تمامی سلایق را راضی نگه دارد و رده سنی کودکان نیز جزئی از آن‌ها هستند. این بار اینتکس شناور شورتی بادی کودک را با طراحی به شکل ماشین انجام داده است که همین امر سبب می‌شود تا کودک به سمت آن کشیده شود و با توجه به نوع طراحی، بدون هیچ خطری ساعت‌ها در آب مشغول آب‌تنی شود. علاوه بر زیبایی و کاربردی بودن طراحی شناور بادی، در ساخت آن از بهترین مواد اولیه با جدیدترین تکنولوژی‌ها بهره گرفته شده است که موجب شده به یک محصول با دوام و طول عمر بالا تبدیل شود. شما هم با خرید این شناور بادی می‌توانید یک هدیه زیبا به فرزندتان بدهید و امکان شادی و لذت آن را فراهم سازید. این محصول زیبا را می‌توانید با قیمت بسیار ارزان از سایت اینتکس شو خریداری کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول نیز میتوان به وزن سبک، ایمنی بالا، بهداشتی بودن و راه‌اندازی سریع اشاره نمود.

 

 

شرکت اینتکس شناور بادی کودک را از موادی ساخته است که کاملا بهداشتی هستند و هیچ گونه حساسیتی را به وجود نمی‌آورند تا هیچ منعی برای بازی کودک خود در آن نداشته باشید. علاوه بر رعایت نکات بهداشتی، جنس آن کاملا مقاوم در برابر فشار و ضربه بوده و دارای عمر طولانی می‌باشد. شناور بادی از جنس پی وی سی چند لایه ساخته شده است که از استحکام بالایی برخوردار می‌باشد و به راحتی آسیبی نخواهد دید. ضمن اینکه در صورت پارگی برچسب تعمیرات نیز داخل بسته بندی ارائه می‌شود.

بودن آن، این امکان را به او می‌دهد که با پا زدن به سمت جلو حرکت نماید. حجم و وزن بسیار کم آن نیز باعث شده تا حمل آن به راحتی هرچه تمام‌تر صورت گیرد همچنین شما می‌توانید بدون استفاده از پمپ باد، شناور را با دهان باد کنید.

  • مشخصات محصول
  • طول : 80 سانتی‌متر
  • عرض : 70 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 35 سانتی‌متر
  • قطر : -
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید