فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  2533 بازدید مشتری

شناور بادی فلامینگو کوچک

350,000 350,000 تومان

شناور بادی فلامینگو کوچک اینتکس کد 57558 مناسب کودکان و نوجوانان با طراحی جذاب به شکل فلامینگو در رنگ زیبا ساخته شده است. این شناور بادی روی آب از جنس پی وی سی سه لایه با مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ساخته شده است. در مدت زمان کمی با و قابل استفاده می‌شود. از دیگر خوصوصیات این محصول می‌توان به قیمت ارزان، حمل آسان و کیفیت بالای آن اشاره نمود. دارای دو عدد باله بزرگ و دو عدد دستگیره برای حفظ تعادل نیز می‌باشد.

  • طول : 142 سانتی‌متر
  • عرض : 137 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 97 سانتی‌متر
  • قطر : -
کد محصول: intex 57558

شناور بادی فلامینگو کوچک:

شناور بادی فلامینگو کوچک یک محصول با طراحی و رنگ بسیار خاص است در ابعاد کوچک برای کودکان عرضه شده است که با طراحی زیبا به شکل فلامینگو می‌تواند برای کودکان هیجان انگیز باشد و آن‌ها را به سواری روی آب ترغیب کند. شناور بادی فلامینگو کوچک را می‌توانید به سادگی باد کرده و آرامش و راحتی را برای کودکانتان به ارمغان آورید. شناور بادی فلامینگو کوچک از بهترین مواد اولیه با ضخامت بالا ساخته شده است تا در برابر فشار و ضربه کاملا مقاوم باشد. با خرید این شناور بادی می‌توانید جلوه خاصی را نیز به استخر ببخشید. انواع شناور و تشک بادی روی آب با سایزها و اشکال مختلف با قیمت مناسب را می‌توانید از سایت اینتکس شو خریداری کنید. از ویژگی‌های آن می‌توانیم به حجم کم در زمان خالی بودن باد، وزن سبک و قابلیت حمل و نقل آسان آن نام برد. طراحی آن به گونه‌ای است که بتوانید بر روی آن نشسته یا خوابیده و به استراحت مشغول شوید و از سواری بر روی آب به آرامش برسید و لذت ببرید.

 

 

شناور بادی روی آب از پی وی سی سه لایه ضخیم ساخته شده که توسط جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های شرکت بست وی ساخته شده است. ساختار داخلی این محصول از پل‌های PVC ضخیم به صورت شبکه‌ای تشکیل شده که موجب استحکام و طول عمر بیشتر محصول در استفاده طولانی مدت می‌شود. این محصول بادی توسط پمپ بادهای دستی و برقی اینتکس در کمترین زمان ممکن پر از باد شده و قابل استفاده خواهد شد. دو دستگیره برای تعادل بیشتر سرنشین تعبیه شده است. شیارهای نشیمن‌گاه باعث شده تا دیر تر خسته شوید. دارای دو عدد باله بزرگ و یک بالشتک در پشت می‌باشد که تعادل خود را بر روی آب هنگام استفاده حفظ می‌کند و مانع از برگشتن آن بر روی آب می‌شود. همچنین دارای دو اتاق هوای مجزا می‌باشد که همین امر امنیت استفاده از شناور را در آب‌های عمیق چندین برابر می‌کند.

  • مشخصات محصول
  • طول : 142 سانتی‌متر
  • عرض : 137 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 97 سانتی‌متر
  • قطر : -
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید