فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  945 بازدید مشتری

شناور بادی روی آب قو

320,000 320,000 تومان

شناور بادی روی آب قو بست وی کد 41109 با طرح زیبا و فانتزی به شکل قو ساخته شده است. از این شناور بادی روی آب می‌توان برای مهمانی‌ها و آب‌تنی استفاده کرد. این شناور بادی روی آب از جنس پی وی سی سه لایه با مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ساخته شده است. در مدت زمان کمی با و قابل استفاده می‌شود. از دیگر خوصوصیات این محصول می‌توان به قیمت ارزان، حمل آسان و کیفیت بالای آن اشاره نمود. دارای دو عدد باله بزرگ و یک بالشتک در عقب و دو عدد دستگیره برای حفظ تعادل نیز می‌باشد.

  • طول : 209 سانتی‌متر
  • عرض : 150 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 90 سانتی‌متر
  • قطر : -
کد محصول: bestway 41109

شناور بادی روی آب قو:

نشستن بر روی یک قوی زیبا و شناور شدن روی آب قطعا می‌تواند تجربه‌ای دلپذیر و فراموش نشدنی را برای تمامی افراد بزرگسال و کودکان فراهم کند. بست وی در طراحی محصولات زیبا و جالب همواره توانسته رضایت مشتریان خود را در هر سن و سلیقه‌ای جلب نماید. این کمپانی این بار شناور بادی روی آب قو را با طراحی بسیار زیبا و منحصربفرد همان گونه که مشاهده می‌کنید به شکل قو با رنگ سفید عرضه کرده است که در اولین نگاه چشم هر کسی را به سمت خود جلب می‌کند. این شناور را می‌توانید به سادگی باد کرده و آرامش و راحتی را برای خود و خانواده به ارمغان آورید. شناور بادی روی آب قو مخصوص استخر و آب‌های آرام ساخته شده است که بدین معنا نیست از مقاومت بالایی برخوردار نباشد چرا که از بهترین مواد اولیه با ضخامت بالا ساخته شده است تا در برابر فشار و ضربه کاملا مقاوم باشد. با خرید این شناور بادی می‌توانید جلوه خاصی را نیز به استخر ببخشید و حتی در کنار آن از مدل‌های دیگر شناورهای بادی روی آب بست وی استفاده کنید تا در مهمانی‌های خود لذت و شادی را برای دوستان و خانواده به ارمغان آورید. انواع شناور و تشک بادی روی آب با سایزها و اشکال مختلف با قیمت مناسب را می‌توانید از سایت اینتکس شو خریداری کنید.

 

 

در گردن قو، دو دستگیره برای تعادل بیشتر سرنشین تعبیه شده است. شیارهای نشیمن‌گاه باعث شده تا دیر تر خسته شوید. دارای دو عدد باله بزرگ می‌باشد که تعادل خود را بر روی آب هنگام استفاده حفظ می‌کند و مانع از برگشتن آن بر روی آب می‌شود. همچنین دارای دو اتاق هوای مجزا می‌باشد که همین امر امنیت استفاده از شناور را در آب‌های عمیق چندین برابر می‌کند. این محصول دارای نشان استاندارد  CE اروپا می‌باشد که با اطمینان خاطر می‌توانید از آن استفاده نمایید.

 

 

این محصول بادی توسط پمپ بادهای دستی و برقی اینتکس در کمترین زمان ممکن پر از باد شده و قابل استفاده خواهد شد. از دیگر خصوصیات شناور می‌توان به وزن کم، کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌توان اشاره نمود. این شناور بادی روی آب تا 100 کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند و در ابعادی به طول 209 سانتی‌متر  و عرض 150 سانتی‌متر ساخته شده است.

 برای این که شناور بادی روی آب در برابر فشار، ضربه و پارگی مقاوم باشد از مواد بسیار محکم استفاده شده است. جنس بدنه تشک از پی وی سی سه لایه ضخیم ساخته شده که توسط جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های شرکت بست وی ساخته شده است. ساختار داخلی این محصول از پل‌های PVC ضخیم به صورت شبکه‌ای تشکیل شده که موجب استحکام و طول عمر بیشتر محصول در استفاده طولانی مدت می‌شود. 

 

  • مشخصات محصول
  • طول : 209 سانتی‌متر
  • عرض : 150 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 90 سانتی‌متر
  • قطر : -
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید