فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  741 بازدید مشتری

کلمن بادی روی آب اینتکس

0 0 تومان

کلمن بادی روی آب اینتکس کد 58820 یک کلمن بادی است که از جنس پی وی سی چند لایه با ضخامت بالا ساخته شده است و به عنوان یک محفظه برای نگه داشتن نوشیدنی‌های خنک استفاده می‌شود. کلمن بادی روی آب شناور می‌ماند و زیر آب نخواهد رفت. کلمن بادی روی آب اینتکس دارای یک محفظه با درب است که می‌توان تکه‌های یخ خرد شده و نوشیدنی را درون آن نگه داشت و از تابش مستقیم آفتاب و گرم شدن محتویات داخل آن جلوگیری نمود. همچنین از دستگیره حمل و نقل و چندین جای بطری بهره می‌برد. این محصول به راحتی قابل باد شدن بوده و برچسب تعمیرات نیز دارد.

  • طول : -
  • عرض : -
  • ارتفاع : -
  • قطر : 79 سانتی‌متر
کد محصول: intex 58820

کلمن بادی روی آب اینتکس:

با وجود این محصول جالب و کاربردی دیگر لازم نیست برای مصرف نوشیدنی‌های خنک از استخر بیرون رفته و زمانی را صرف آوردن یک نوشیدنی از یخچال کنید، کلمن بادی روی آب اینتکس این کار را برای شما بسیار راحت کرده است که به وسیله آن قادر هستید نوشیدنی‌های خود را به همراه یخ روی استخر شناور کنید و در زمان نیاز از آن‌ها استفاده کنید. از این کلمن در انواع استخرهای پیش ساخته، بادی، فایبر گلاس و انواع استخرهای سیمانی می‌توان استفاده نمود و همواره در هوای گرم تابستانی می‌توان از مصرف نوشیدنی‌های خنک در آب لذت برد، به راحتی و به سرعت می‌توان کلمن را راه‌اندازی کرده و در آب انداخت و به همین سرعت نیز قابل جمع‌آوری می‌باشد. بدین ترتیب با خرید این کلمن بادی همیشه نوشیدنی خنک در دسترس شما می‌باشد و موجب می‌شود زمان بیشتری را در استخر مشغول آب‌تنی شوید و لحظاتی لذتبخش را برای دوستان و خانواده فراهم آورید. این محصول از مواد مرغوب ساخته شده که در اثر ضربه و فشار نیز آسیب نخواهند دید. کلمن بادی روی آب اینتکس را با قیمتی ارزان می‌توانید از سایت اینتکس شو، نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید.

 

 

طراحی زیبا با استفاده از دو رنگ آبی و سفید این کالا را مورد توجه خریداران کلمن‎‌های بادی قرار داده است که با استخرهای اینتکس کاملا ست می‌شود. جنس آن از PVC چند لایه با ضخامت بالا ساخته شده که طول عمر بالای آن را تضمین خواهد کرد. کلمن بادی روی آب اینتکس از مجموع 3 اتاق هوای مجزا و انعطاف‌پذیر با قطر 79 سانتی‌متر و وزن 1.5 کیلو گرم ساخته شده است.

کلمن بادی روی آب اینتکس دارای یک محفظه با درب است که می‌توان تکه‌های یخ خرد شده و نوشیدنی را درون آن نگه داشت و از تابش مستقیم آفتاب و گرم شدن محتویات داخل آن جلوگیری نمود. همچنین از دستگیره حمل و نقل و چندین جای بطری بهره می‌برد. با یک طناب می‌توان آن را به قایق و یا شناورهای بادی متصل نمود. این محصول به راحتی قابل باد شدن بوده و برچسب تعمیرات نیز دارد.

برچسب ها

 

  • مشخصات محصول
  • طول : -
  • عرض : -
  • ارتفاع : -
  • قطر : 79 سانتی‌متر
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید