فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  883 بازدید مشتری

کلمن بادی شناور روی آب

0 0 تومان

کلمن بادی شناور روی آب اینتکس کد 58821 یک کلمن بادی است که از جنس پی وی سی چند لایه با ضخامت بالا ساخته شده است و به عنوان یک محفظه برای نگه داشتن مواد غذایی و نوشیدنی‌های خنک استفاده می‌شود. کلمن بادی روی آب شناور می‌ماند و زیر آب نخواهد رفت. کلمن بادی روی آب اینتکس دارای یک محفظه با درب است که می‌توان تکه‌های یخ خرد شده و نوشیدنی را درون آن نگه داشت و از تابش مستقیم آفتاب و گرم شدن محتویات داخل آن جلوگیری نمود. همچنین از دستگیره حمل و نقل و چندین جای بطری بهره می‌برد. این محصول به راحتی قابل باد شدن بوده و برچسب تعمیرات نیز دارد.

  • طول : 122 سانتی‌متر
  • عرض : 97 سانتی‌متر
  • ارتفاع : -
  • قطر : -
کد محصول: intex 58821

کلمن بادی شناور روی آب:

از کلمن بادی شناور روی آب جهت استفاده بر روی انواع استخرهای اینتکس و یا دریاچه می‌توان استفاده نمود. با استفاده از این محصول زیبا و کارآمد می‌توانید تجربه یک شنا و یا آب‌تنی به همراه نوشیدنی‌های خنک و خوراکی در داخل آب در کنار دوستان و یا خانواده خود لذت ببرید. طراحی زیبا با استفاده از دو رنگ آبی و سفید این کالا را مورد توجه خریداران کلمن‌های بادی قرار داده است که با استخرهای پیش ساخته ست می‌شود. این کلمن با سایز بزرگ دارای درپوش است که محتویات داخل آن را از اشعه UV خورشید در امان نگه ‌میدارد که این امر موجب می‌شود تا نوشیدنی داخل آن خنک باقی بماند. کلمن بادی محصول اینتکس دارای استاندارد CE اروپا می‌باشد و شما با خرید این محصول با اطمینان کامل می‌توانید مواد خوراکی را داخل آن قرار داده و برای استفاده از آن‌ها دیگر لازم نیست از استخر خارج بشوید. این محصول کاربردی را می‌توانید با قیمتی مناسب از سایت اینتکس شو، نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید.

 

 

جنس آن از PVC چند لایه با ضخامت بالا ساخته شده که طول عمر بالای آن را تضمین خواهد کرد. کلمن بادی روی آب اینتکس از مجموع 3 اتاق هوای مجزا و انعطاف‌پذیر با ابعاد 122 * 97 سانتی‌متر و وزن 3.5 کیلوگرم ساخته شده است. کلمن بادی اینتکس دارای 4 دستگیره پلاستیکی قوی کنترل شناور و 6 نگهدارنده جهت نگهداری بطری و قوطی‌های کوچک خارج از کلمن، عینک و دسترسی آسان می‌باشد. به دلیل ارتفاع بلندتر وسط این محصول از محفظه مرکزی این یخچال برای نگهداری مواد غذایی هم می‌توان استفاده کرد.

  • مشخصات محصول
  • طول : 122 سانتی‌متر
  • عرض : 97 سانتی‌متر
  • ارتفاع : -
  • قطر : -
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید