فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  1402 بازدید مشتری

شناور بادی شورتی کودکان

95,000 95,000 تومان

شناور بادی شورتی کودکان اینتکس کد 58511 در رنگ‌های جذاب و با شکل حیوان مورد پسند کودکان طراحی شده است تا آن‌ها را به سمت خود برای آبتنی جلب کند. به دلیل دارا بودن تکیه‌گاه از سقوط کودک به پشت جلوگیری کرده و شورتی بودن آن، این امکان را به او می‌دهد که با پا زدن به سمت جلو حرکت نماید. جنس آن کاملا مقاوم در برابر ضربه و فشار بوده و همچنین کاملا بهداشتی است که به پوست کودک آسیبی نمی‌رساند. از دیگر ویژگی‌های این محصول نیز میتوان به وزن سبک، ایمنی بالا، بهداشتی بودن و راه‌اندازی سریع اشاره نمود.

  • طول : 77 سانتی‌متر
  • عرض : 58 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 50 سانتی‌متر
  • قطر : -
کد محصول: intex 58511

شناور بادی شورتی کودکان:

شناور بادی شورتی کودکان یک محصول کاربردی تولید شده توسط شرکت اینتکس می‌باشد که مناسب کودکان زیر 2 سال طراحی شده است. طراحی آن به گونه‌ای است که هنگامی که کودک درون آن می‌نشیند امکان واژگون شدن وجود ندارد و شما می‌توانید با خیال راحت دلبندتان را درون آن گذاشته تا از بازی و آب‌تنی در آن لذت ببرد. از آن جایی که شناور بادی مناسب کودکان است، اینتکس طراحی آن را به شکل حیوان بانمک در رنگ‌های جذاب انجام داده است که کودکان را به سمت خود جلب می‌کند و از همین رو این محصول توانسته به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. علاوه بر زیبایی و کاربردی بودن طراحی شناور بادی، در ساخت آن از بهترین مواد اولیه با جدیدترین تکنولوژی‌ها بهره گرفته شده است که موجب شده به یک محصول با دوام و طول عمر بالا تبدیل شود.

شما هم با خرید این شناور بادی می‌توانید یک هدیه زیبا به فرزندتان بدهید و امکان شادی و لذت آن را فراهم سازید. این محصول زیبا را می‌توانید با قیمت بسیار ارزان از سایت اینتکس شو خریداری کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول نیز میتوان به وزن سبک، ایمنی بالا، بهداشتی بودن و راه‌اندازی سریع اشاره نمود.

 

 

شرکت اینتکس شناور بادی کودک را از موادی ساخته است که کاملا بهداشتی هستند و هیچ گونه حساسیتی را به وجود نمی‌آورند تا هیچ منعی برای بازی کودک خود در آن نداشته باشید. علاوه بر رعایت نکات بهداشتی، جنس آن کاملا مقاوم در برابر فشار و ضربه بوده و دارای عمر طولانی می‌باشد. شناور بادی از جنس PVC چند لایه ساخته شده است که از استحکام بالایی برخوردار می‌باشد و به راحتی آسیبی نخواهد دید. ضمن اینکه در صورت پارگی برچسب تعمیرات نیز داخل بسته بندی ارائه می‌شود.

 

 

 

به دلیل دارا بودن تکیه‌گاه از سقوط کودک به پشت جلوگیری کرده و شورتی بودن آن، این امکان را به او می‌دهد که با پا زدن به سمت جلو حرکت نماید. حجم و وزن بسیار کم آن نیز باعث شده تا حمل آن به راحتی هرچه تمام‌تر صورت گیرد همچنین شما می‌توانید بدون استفاده از پمپ باد، شناور را با دهان باد کنید.

  • مشخصات محصول
  • طول : 77 سانتی‌متر
  • عرض : 58 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 50 سانتی‌متر
  • قطر : -
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید