فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  1381 بازدید مشتری

شناور بادی روی آب قو کوچک

350,000 350,000 تومان

شناور بادی روی آب قو کوچک اینتکس کد 57557 مناسب کودکان و نوجوانان با طراحی جذاب به شکل قو در رنگ سفید ساخته شده است. این شناور بادی روی آب از جنس پی وی سی سه لایه با مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ساخته شده است. در مدت زمان کمی با و قابل استفاده می‌شود. از دیگر خوصوصیات این محصول می‌توان به قیمت ارزان، حمل آسان و کیفیت بالای آن اشاره نمود. دارای دو عدد باله بزرگ و جا لیوانی و دو عدد دستگیره برای حفظ تعادل نیز می‌باشد.

  • طول : 130 سانتی‌متر
  • عرض : 102 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 99 سانتی‌متر
  • قطر : -
کد محصول: intex 57557

شناور بادی روی آب قو کوچک:

شناور بادی روی آب قو کوچک  با ابعاد کوچک مناسب بازی کودکان ساخته شده است که با توجه به نوع طراحی آن کودکان را سریعا به سمت خود جلب می‌کند و موجب خواهد شد تا زمان بیشتری را به شادی و بازی بپردازند. . این شناور را می‌توانید به سادگی باد کرده و آرامش و راحتی را برای کودکانتان ارمغان آورید. شناور بادی روی آب قو مخصوص استخر و آب‌های آرام ساخته شده است که بدین معنا نیست از مقاومت بالایی برخوردار نباشد چرا که از بهترین مواد اولیه با ضخامت بالا ساخته شده است تا در برابر فشار و ضربه کاملا مقاوم باشد. با خرید این شناور بادی می‌توانید جلوه خاصی را نیز به استخر ببخشید و حتی در کنار آن از مدل‌های دیگر شناورهای بادی روی آب اینتکس استفاده کنید تا در مهمانی‌های خود لذت و شادی را برای دوستان و خانواده به ارمغان آورید. انواع شناور و تشک بادی روی آب با سایزها و اشکال مختلف با قیمت مناسب را می‌توانید از سایت اینتکس شو خریداری کنید.

 

 

دو دستگیره برای تعادل بیشتر سرنشین تعبیه شده است. شیارهای نشیمن‌گاه باعث شده تا دیر تر خسته شوید. همچنین دارای دو اتاق هوای مجزا می‌باشد که همین امر امنیت استفاده از شناور را در آب‌های عمیق چندین برابر می‌کند. این محصول دارای نشان استاندارد  CE اروپا می‌باشد که با اطمینان خاطر می‌توانید از آن استفاده نمایید. جنس بدنه شناور بادی روی آب از پی وی سی سه لایه ضخیم ساخته شده که توسط جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های شرکت بست وی ساخته شده است. ساختار داخلی این محصول از پل‌های PVC ضخیم به صورت شبکه‌ای تشکیل شده که موجب استحکام و طول عمر بیشتر محصول در استفاده طولانی مدت می‌شود. این محصول بادی توسط پمپ بادهای دستی و برقی اینتکس در کمترین زمان ممکن پر از باد شده و قابل استفاده خواهد شد. از دیگر خصوصیات شناور می‌توان به وزن کم، کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌توان اشاره نمود.

  • مشخصات محصول
  • طول : 130 سانتی‌متر
  • عرض : 102 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 99 سانتی‌متر
  • قطر : -
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید