فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  1712 بازدید مشتری

دروازه بادی روی آب اینتکس

600,000 600,000 تومان

دروازه بادی روی آب اینتکس کد 58507 مخصوص بازی واترپلو در آب ساخته شده است. دروازه بادی روی آب از جنس پی وی سی سه لایه با مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ساخته شده است. در مدت زمان کمی با و قابل استفاده می‌شود. پشت این محصول تور داشته و یک توپ بادی نیز دارد، دو وزنه بادی در طرفین دروازه واترپلو اینتکس جهت نگهداشتن آن روی آب و حفظ تعادل دروازه می‌گردد. این محصول اینتکس ابعادی به طول 140 ،عرض 89 و ارتفاع 81 سانتی‌متر با وزن بسته بندی 2 کیلو گرم ارائه می‌گردد.

  • طول : 140 سانتی‌متر
  • عرض : 89 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 81 سانتی‌متر
  • قطر : -
کد محصول: intex 58507

دروازه بادی روی آب اینتکس:

اینتکس  در عرضه لوازم تفریحات آبی همواره شماره یک بین تمامی تولیدکنندگان بوده و توانسته از رقبای خود پیشی بگیرد، علت این امر کیفیت بالای ساخت محصولات و استفاده از مواد اولیه مرغوب بوده است. این بار دروازه بادی روی آب اینتکس را معرفی کرده که یک وسیله بسیار جالب و سرگرم کننده است که موجب می‌شود چندین نفر را مشغول بازی و مدت‌ها آن‌ها را سرگرم بازی واترپلو کند. دروازه بادی اینتکس دارای استحکام بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار می‌باشد که طول عمر بالای آن را تضمین می‌کند تا همواره دروازه‌ یا دروازه‌هایی داخل استخر خود داشته باشید. البته این دروازه را می‌توان در خشکی نیز استفاده نمود و با توجه به وزن سبکش آن را به راحتی جابجا نمود.

این محصول اینتکس را می‌توانید با قیمت مناسب از سایت اینتکس شو، نمایندگی اینتکس در ایران با قیمتی ارزان خریداری کنید. علاوه بر دروازه بادی، شرکت اینتکس محصولات متفاوتی از قبیل شناور بادی، تشک روی آب و ... در برای تفریحات آبی تولید کرده که می‌توانید آن‌ها را از قسمت تفریحات آبی سایت مشاهده و خریداری کنید.

 

 

جنس دروازه بادی از پی وی سی درجه یک با ضخامت بالا ساخته شده است که به راحتی در برابر فشار و ضربه آسیب نخواهد دید. دارای دریچه‌های پستونکی کوچک می‌باشد که در سریع‌ترین زمان توسط پمپ‌های باد برقی و دستی اینتکس باد شده و قابل استفاده می‌شود. پشت این محصول تور داشته و یک توپ بادی نیز دارد، دو وزنه بادی در طرفین دروازه واترپلو اینتکس جهت نگهداشتن آن روی آب و حفظ تعادل دروازه می‌گردد. این محصول اینتکس ابعادی به طول 140 ،عرض 89 و ارتفاع 81 سانتی‌متر با وزن بسته بندی 2 کیلو گرم ارائه می‌گردد.

  • مشخصات محصول
  • طول : 140 سانتی‌متر
  • عرض : 89 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 81 سانتی‌متر
  • قطر : -
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید