فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  1394 بازدید مشتری

شناور بادی 4 نفره سایبان دار

0 0 تومان

شناور بادی 4 نفره سایبان دار بست وی کد 43134 یک محصول ویژه است که از آن برای تفریح برای با امکانات متعدد استفاده می‌شود. شناور بادی مخصوص 4 نفر است که از جنس پی وی سی با ضخامت بالا در برابر ضربه و فشار ساخته شده است. دارای پخش کننده موسیقی بلوتوثی، یخچال برای نگهداری نوشیدنی خنک، سایبان با قابلیت جدا شدن، دستگیره و جا لیوانی می‌باشد. ابعادی به طول 272 ،عرض 196 ، ارتفاع 2.5 متر تا روی سایبان و ارتفاع تشک 150 سانتی‌متری دارد که در بسته بندی به وزن 27.400 کیلوگرم ارائه خواهد شد. شناور بادی تحمل وزن تا 400 کیلوگرم را به راحتی دارد.

  • طول : 272 سانتی‌متر
  • عرض : 196 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 2.5 متر تا روی سایبان - ارتفاع تشک 150 سانتی متر
  • قطر : -
کد محصول: bestway 43134

شناور بادی 4 نفره سایبان دار:

شناور بادی که مشاهده می‌کنید، یکی از حرفه‌ای ترین و کامل‌ترین شناورهای موجود در بازار است که توسط شرکت بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. شناور بادی 4 نفره سایبان دار دارای ویژگی‌ها و امکانات متعددی است که آن را به یکی از محبوب و پرفروش‌ترین محصولات تبدیل کرده است. با وجود این شناور بادی شما به همراه خانواده و دوستان خود می‌توانید تجربه یک تفریح باورنکردنی را داشته باشید که تا مدت‌ها از یاد نخواهید برد. این شناور مخصوص چهار نفر ساخته شده که با کیفیت ساخت بسیار بالا می‌توان آن را در استخر و دریاچه‌ها به آب انداخت و با خیال راحت ریلکس کرد و لذت برد. جنس بدنه آن از مواد اولیه درجه یک با ضخامت بسیار بالا ساخته شده است و از جدیدترین دستگاه‌ها بهره گرفته شده است تا به سادگی آسیبی به شناور وارد نشود. از ویژگی‌های شناور بادی 4 نفره سایبان دار می‌توان به داشتن یک یخچال در وسط آن، پخش کننده بلوتوثی، سایبان، وزن سبک و قیمت مناسب اشاره نمود.

ابعادی به طول 272 ،عرض 196 ، ارتفاع 2.5 متر تا روی سایبان و ارتفاع تشک 150 سانتی‌متری دارد که در بسته بندی به وزن 27.400 کیلوگرم ارائه خواهد شد. شناور بادی تحمل وزن تا 400 کیلوگرم را به راحتی دارد که مقدار زیادی محسوب می‌شود. این محصول را اصل و با قیمت مناسب می‌توانید از سایت اینتکس شو، ارائه دهنده انواع وسایل تفریحات آبی خریداری کنید.

 

 

دارای یک پخش کننده موسیقی است که با بلوتوث به گوشی شما متصل می‌شود و این امکان را برایتان فراهم می‌سازد تا حین تفریح، از موسیقی نیز لذت ببرید. یک یخچال نیز در قسمت وسط بر روی آن تعبیه شده که می‌توانید نوشیدنی‌های خنک را درون آن قرار دهید. این شناور بادی دارای سایبان برای جلوگیری از ورود اشعه مضر آفتاب است ولی اگر بخواهید می‌توانید آن را جدا کرده و به حمام آفتاب بپردازید. پایه‌های تسمه‌ای برای ثبات بیشتر و دستگیر‌ه‌هایی برای تعادل سرنشینان دارد. همچنین 4 جا لیوانی نیز روی آن تعبیه گردیده است و 4 دستگیره در دوطرف آن است که هنگام نیاز به تعادل بیشتر می‌توانید آنها را بگیرید.

 

 

 

جنس بدنه آن از PVC چند لایه با ضخامت بالا ساخته شده است که در برابر ضربه و فشار مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می‌دهد که همین امر، عمر بالای شناور بادی را تضمین خواهد کرد. برای باد کردن آن می‌توانید از پمپ بادهای برقی شرکت اینتکس استفاده کنید که این عملیات در زمان کمی انجام می‌شود. دارای چندین دریچه باد مجزا است که موجب پایداری بیشتر باد تزریق شده خواهد شد.

 

  • مشخصات محصول
  • طول : 272 سانتی‌متر
  • عرض : 196 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 2.5 متر تا روی سایبان - ارتفاع تشک 150 سانتی متر
  • قطر : -
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید