فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  913 بازدید مشتری

تشک بادی روی آب یخچال دار

750,000 750,000 تومان

تشک بادی روی آب یخچال دار بست وی کد 43130 با طراحی بسیار زیبا و رنگ جذاب طراحی شده است که در قسمت انتهایی آن یک یخچال برای نگهداری نوشیدنی و مواد غذایی تعبیه شده است. به صورت کاملا ارگونومیک جهت ریلکس کردن و آفتاب گرفتن در استخر و آب‌های آرام طراحی شده است. این تشک بادی روی آب از جنس پی وی سی با مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ساخته شده است. دارای دو پشتی و دو جا لیوانی روی دسته‌ها برای قرار دادن نوشیدنی است. در مدت زمان کمی با و قابل استفاده می‌شود.

  • طول : 231 سانتی‌متر
  • عرض : 107 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 60 سانتی‌متر
  • قطر : -
کد محصول: bestway 43130

تشک بادی روی آب یخچال دار:

تشک بادی روی آب یخچال دار با طراحی منحصربفرد و بسیار جذابی با رنگ بسیار زیبا در نگاه اول نظر هر کسی با هر سلیقه‌ای را به طور کامل به سمت خود جلب می‌کند. ویژگی بارز این محصول مجهز شدن به یک یخچال در قسمت انتهایی آن است که می‌توان نوشیدنی‌های خود را در آن خنک نگه داشت و در فصول گرما در حین حمام آفتاب گرفتن از یک نوشیدنی سرد لذت برد و مدت زمان شناور ماندن را تا حد زیادی بالا برد. طراحی ارگونومیک تشک بادی روی آب به این کمک می‌کند تا بتوانید بسیار راحت‌تر ریلکس کنید و با توجه به بدنه رویی مواج آن، در استفاده‌های طولانی نیز به شما کوچکترین احساس خستگس دست پیدا نکند.  شرکت بست وی بهترین تولید کننده محصولات بادی است که در چند سال اخیر توانسته به واسطه طراحی‌های جذاب و استفاده از مواد اولیه مرغوب در کنار کیفیت بالای ساختش محبوبیت زیادی را پیدا کند و تشک بادی روی آب یخچال دار نیز از این قائده مستثنی نبوده است. در ساخت آن از متریال درجه یک بهره گرفته شده است تا با تضمین طول عمر بالای تشک بادی، محصولی را ارائه دهد که بدون هیچ مشکلی بتوان سال‌های سال از آن استفاده کرد. شما می‌توانید با خرید این محصول همواره یک تشک بادی زیبا در ویلای خود در کنار استخر داشته باشید و یا اگر به سفر علاقه دارید آن را با توجه به وزن کم و راه‌اندازی ساده همراه خود ببرید و لذت سفر خود را دو چندان کنید. برای خرید این تشک و مدل‌های دیگر در شکل و اندازه‌های مختلف می‌توانید به سایت اینتکس شو مراجعه فرمائید.

 

 

همان گونه که در تصاویر مشاهده می‌کنید تشک بادی روی آب دارای پشتی بادی نرم بوده که می‌توان بدون اینکه به عقب برود به آن تکیه زد. همچنین دارای دو دسته نیز می‌باشد که روی هر کدام یک جا لیوانی تعبیه شده است. تشک بادی از جنس پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد که استحکام بالای به آن بخشیده است تا طول عمر بالای محصول را تضمین کند. تشک بادی روی آب به وسیله پمپ بادهای دستی و برقی شرکت اینتکس در مدت زمان کمی باد شده و قابلیت استفاده دارند. همه این ویژگی‌ها در کنار زیبایی آن موجب شده تا این محصول به یکی از پرطرفدارترین وسایل تفریحات آبی تبدیل شود و محبوبیت بالایی را کسب نماید.

 

  • مشخصات محصول
  • طول : 231 سانتی‌متر
  • عرض : 107 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 60 سانتی‌متر
  • قطر : -
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید