فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  1370 بازدید مشتری

استخر بادی سرسره دار دینو

3,900,000 3,900,000 تومان

استخر بادی سرسره دار دینو اینتکس با کد 57160 یک استخر بادی زیبا مناسب بازی کودکان است که علاوه بر استخر از آن در فصل سرما میتوان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. دارای سرسره، آب‌پاش، درخت بادی و اژدهای بادی می‌باشد. بدنه استخر بادی از PVC چند لایه ساخته شده که مقاومت بالایی را به استخر بادی بخشیده است و دارای استاندارد جهانی بهداشت نیز می‌باشد که کاملا بهداشتی و ضد حساسیت است. دارای چندین دریچه جداگانه باد است که به ثبات باد تزریق شده کمک می‌کند.

  • طول : 196 سانتی‌متر
  • عرض : 170 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 107 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 5.5 کیلوگرم
  • حجم آب : 234 لیتر
کد محصول: intex 57160
دسته های محصول :  استخر بادی کودک و بزرگسال

 

استخر بادی سرسره دار دینو:

با خرید استخر بادی زیر می‌توانید یک مجموعه بازی برای کودکان داشته باشید که با صرف هزینه بسیار کمی، قادر هستید کودکان خود را ساعت‌ها سرگرم کنید و آن‌ها از بازی در آن لذت ببرند. استخر بادی سرسره دار دینو در حقیقت یک مجموعه بازی است که از اجزای مختلفی تشکیل شده است. علاوه بر استفاده به عنوان استخر می‌توان در فصل سرما و در اتاق کودک از آن به عنوان استخر توپ نیز بهره برد. دارای یک سرسره بادی، دو درخت در انتها و یک اژدهای زیبا در سر استخر است که با طراحی زیبا و مورد پسند کودکان، آن‌ها را سریعا به سمت خود جلب می‌کند. همچنین دو دیواره بادی در لبه استخر تعبیه شده که به عنوان آب‌پاش عمل می‌کند. تمامی مجموعه از بهترین مواد اولیه ساخته شده که دارای استحکام بالایی می‌باشند که اتفاقا از وزن سبکی برخوردار می‌باشند تا براحتی از جایی به جایی دیگر منتقل شوند. برای شاد کردن فرزندان خود و دادن یک هدیه جذاب به آن‌ها می‌توانید استخر بادی و مجموعه بازی کودکان را با قیمت بسیار مناسب از نمایندگی محصولات اینتکس خریداری نمایید.

 

جنس استخر بادی سرسره دار دینو:

از آن جایی که استخر و مجموعه بازی مورد استفاده کودکان است و این رده سنی دارای پوست حساس می‌باشند شرکت اینتکس استخر بادی را از موادی ساخته است که کاملا بهداشتی هستند و هیچ گونه حساسیتی را به وجود نمی‌آورند تا هیچ منعی برای بازی کودک خود در آن نداشته باشید. علاوه بر رعایت نکات بهداشتی، جنس استخر کاملا مقاوم در برابر فشار و ضربه بوده و دارای عمر طولانی می‌باشد. استخر بادی از جنس PVC چند لایه ساخته شده است که از استحکام بالایی برخوردار می‌باشد و به راحتی آسیبی نخواهد دید. ضمن اینکه در صورت پارگی برچسب تعمیرات نیز داخل بسته بندی همراه استخر ارائه می‌شود.

 

 

طراحی و ساختار استخر بادی سرسره دار دینو:

 استخر بادی دارای چند دریچه بادی مجزاء از نوع پستونکی کوچک می‌باشد که هر کدام به صورت جداگانه باد می‌شوند که باعث ثبات بیشتر باد داخل استخر شده و شکل ظاهری خود را بدون کوچکترین تغییری حفظ نماید. استخر بادی از چندین قسمت که همگی کاملا بادی هستند تشکیل شده که عبارتند از یک سرسره بادی که در انتهای سرسره یک تکه بادی تعبیه شده است تا کودکان فرود نرمی روی آن داشته باشندو دو درخت در انتها و یک اژدهای زیبا در سر استخر قرار گرفته است. در کناره‌های استخر دو دیوار طراحی شده است که اگر شلنگ آب را به آن‌ها متصل کنیم به آب‌پاش تبدیل می‌شوند و آب را حین سر خوردن روی کودک می‌ریزد.

 

 

ابعاد و راه‌اندازی استخر بادی سرسره دار دینو:

استخر دارای ابعاد (259 * 167 * 107) سانتی‌متری می‌باشد که گنجایش آن 234 لیتر می‌باشد و در بسته بندی به وزن 5.5 کیلوگرم ارائه می‌گردد. برای باد کردن استخر و اجزاء مجموعه بازی نیاز است که پمپ بادی را به صورت جداگانه تهیه کرده‌اید را آماده کرده و در داخل دریچه‌های موجود کرده و آن‌ها را پر از باد نمایید. به همین سادگی استخر قابل استفاده است البته لازم به ذکر است ابتدا مطمئن شوید که شیء نوک تیزی در محل قرارگیری استخر وجود نداشته باشد. به همراه استخر یک برچسب تعمیرات مقطعی نیز ارائه می‌گردد.

 

  • مشخصات محصول
  • طول : 196 سانتی‌متر
  • عرض : 170 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 107 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 5.5 کیلوگرم
  • حجم آب : 234 لیتر
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید